Yuri pov.
O alta zi plictisitoare in care am decis sa ies puțin afara cu Yunho.Acum câteva ore,a venit căruciorul comandat și am decis sa îl scot puțin afara.Il îmbrac destul de grosut și ieșim din casa.
Parcul era pustiu,debea vedeai 2-3 oameni care se plimbau.Ma așez pe o bancă și îl trag pe Yunho lângă mine.Ma uit si văd o persona in depărtare,pare sa fie Baekhyun.Ma uit mai bine și era alta persoana.Incep sa am vedenii,sau ce.Ma las mai moale,vrând sa cad,dar atunci ma prinde cineva.
Îmi scutur capul și îmi dau seama ca era Ten.Ma ridic rapid și ma așez la loc,fiind treaza de data asta.
-Ten:Ești ok?!
-Yuri:Da.Mi-am imaginat ceva.
-Ten:Ce cauti pe frigul asta afara?!
-Yuri:Am ieșit la plimbare cu Yunho.Tu?
-Ten:Eram in drum spre casa.
-Yuri:Ah,pai eu o sa plec.Pa.
Plec din parc și merg spre casa.Era așa de liniște,nici vagabonzii nu erau.Cand ajung,strâng coșul lui Yunho și îl pun in debara.Ma dezbrac de sacou,ii dau de mâncare lui Yunho,după care ne băgăm in pat.
Toată după-amiaza am petrecut-o stand in pat.Acum era ora 8:00 pm.Ma mai uit o data la Yunho,după adorm.
*Dimineata*
Ma trezesc ca in fiecare dimineața,plictisita.Imi pun muzica pe boxe,cât ma spălam pe dinti.Dupa ce mi-am făcut rutina,trebuie sa mânanc.Imi pun laptele in bol,după care cerealele.
După ce mânanc,ma îmbrac in ceva lejer și dau muzica mult mai tare.Adica la 80:))) .Prima melodie a fost de la Fratii Jonas-Sucker.Dupa am pus Price Tag-Jessie J.Ah,melodia asta e așa sentimentala.Imi aduce aminte de vremurile liceene.
După ce opresc muzica,ma trântesc pe canapea.Aud bătăi încontinuu in usa.Ma uit pe vizor și o văd pe Iseul împreuna cu Ten.Le deschid și zâmbesc.Iseul se uita la mine destul de furioasa,dar Ten avea zâmbetul pe buze.
Ii invit in casa și ne așezăm fiecare pe câte un loc.
Le dau câte un pahar cu apa și începem conversatia.-Yuri:Ce va aduce pe aici?!
-Iseul:Am vrut sa știu dacă ești bine.
-Yuri:Ah,da sunt.dupa ii fac un semn din cap spre Ten întrebând ce caută el aici
-Iseul:Acum o sa plecam.Doar atât voiam sa știu.Paa Yuri.si pleacă împreuna cu Ten
Ok,asta a fost foarte ciudat.Spal paharele și o sun pe Joy.Poate va veni sa doarmă cu mine.
-Yuri:Buna Joy!
-Joy:Hei Yuri.Ce faci?
-Yuri:Foarte bine.Ce zici,ai vrea sa dormi in seara asta la mine?
-Joy:Sigur.La ora 8:00 sunt la tine.
-Yuri:Perfect.Te aștept.si închid
Ma îmbrac intr-o bluza maro cu manici lungi și pantaloni negri lungi.Incep sa cotrobaiesc prin casa,știu ca avea Baekhyun niste aparate separate pentru sala.Sa nu credeți ca o trag la haltere,pentru ca nu am forta😂.Le scot din debara și le pun in living.
Era o bicicleta,o pista de alergat și câteva greutăți de câte 2,3 kg.Va dați seama,mi-a fost greu sa le car,mai ales pista.Prima data,ma pun pe pista și ii dau drumul.Imi pun câștile in urechi și incet,incet încep sa alerg.
După ce mi-au fugit picioarele ca Spidy Gonzales,am luat o mica pauza.Eram uda leoarcă,transpirată din cap pana in picioare.Dupa acest antrenament,merit o baie.
Cineva bate la usa.Debea e 2:30,sper sa nu fi înțeles gresit.Deschid usa și îl văd pe Ten.Bai,băiatul asta nu ma mai lasă sa respir,ce doamne.Tinea in mâna o farfurie cu fursecuri.Aish,eu iubesc fursecurile.
-Ten:Ți-am adus niste fursecuri.zice el zambind și mi le întinde
-Yuri:Sunt cumva de la Yuri?!
-Ten:Nu,eu le-am făcut.
-Yuri:A.zic eu mirata.Mersi.si iau farfuria
El pleacă și eu închid usa.Dupa ce am văzut fursecurile astea,pauza poate mai aștepta puțin.Imi pun lapte într-un pahar și încep sa le mânanc.Erau așa de bune,oare el le-a făcut?
După ce le savurez,iau greutățile de 3 kg și încep sa exersez.Ma uit la ceas și era ora 4:10.Uaaa,deja au trecut 2 ore.Mi s-a părut ca au trecut deja 20 min.
Gata azi cu antrenamentul.Bag înapoi in debara toate aparatele și pornesc apa in baie.Timpul băiței,yeeey.Ma schimb de haine și intru in cada.Imi iau o revista și ma uit plictisita prin ea.
Am văzut un parfum destul de dragut și am zis sa dau comanda,de ce nu.Dupa ce ma relaxez,ma îmbrac in pijamale și pregătesc patul pentru Joy.Imi iau leptopul,intru pe site și dau comanda.E de la Saint Laurent,firma care m-a cucerit de la primul produc cumpărat.
Era ora 7:30.Joy trebuie sa sosească in orice clipa.Ma duc in camera la mine și îl iau pe Yunho in brațe.Azi nu m-am ocupat aproape deloc de el.Il hrănesc,mai stau un pic vorbind cu el,după care îl îmbrac in pijamale.
Joy trebuia sa fie la usa.Deschid și când o văd,sar in brațele ei.O invit in casa și ii arat unde va dormi.Se îmbracă in pijamale,după care coboram jos in living.
-Joy:Ce mare ai crescut!
-Yuri:Eu?Visezi.zic razand
Yunho incepe sa plângă.Ma ridic și îl iau din pătuț.Joy se uita ciudat la mine.
-Joy:Asta e un bebelus?!
-Yuri:Da,e fiul meu.Yunho.
-Joy:CE?SI EU DE CE NU ȘTIAM CA AI SA AI UN COPIL FATO?zice ea facand o criza
-Yuri:Nu am avut timp.Uite,când se mai iveste ceva important,te sun prima.
-Joy:Așa mai merge.Dar...,cine e tatăl?!zice ea confuza
-Yuri:Îl sti pe Baekhyun?
-Joy:Da,suntem prieteni.El de ce nu e acasă?!
-Yuri:După prima zi de când l-am născut,a murit.
-Joy:WHAT?!
꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯𝟴.
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!
𝗦𝗰𝘂𝘇𝗲 𝗰𝗮 𝗻𝘂 𝗮𝗺 𝗽𝗼𝘀𝘁𝗮𝘁 𝗶𝗲𝗿𝗶.
𝗕𝘆𝗲𝗲𝗲♡︎!꧂
☾☾☾
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanficCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]