Capitolul 32

114 7 0
                                    

Baekhyun pov.

Grupul pleacă,iar eu ma pun înapoi pe scaun.Imi trag sucul mai aproape și încep sa beau.Ii vedeam pe toți cum se uitau la mine,ce enervant!

-Baekhyun:Ce vă uitați așa?

-Yuri:Ai reacționat foarte furios.

-Baekhyun:Știu,dar toate fanele vor sa le dam autografe sau sa facem poze.Vreau sa stau liniștit!

-Iseul:Dragut din partea ta ar fi să-ți cer scuze.

-Baekhyun:Ce?Eu sunt artistul,nu ele.zic eu incruntandu-ma

-Yuri:Iseul are dreptate.Te duci și le ceri scuze,dar fără alte vorbe.Ok?

-Baekhyun:Nu ma duc.

-Yuri:Bine.

După ce terminam sucurile,fiecare mergem in camerele noastre.Eu și Yuri ne schimbam in pijamale și adormim.

*Dinineata,ora 9:00 după 6 zile*

Yuri pov.

Ma trezesc cu un chef de viața foarte mare.A trecut foarte repede aceasta săptămâna și debea aștept sa ajung acasă.Ma urc pe Baekhyun și îl trezesc.

Ne îmbrăcăm in blugi negri și cămăși albe.Ii luam și pe Chanyeol și Iseul cu noi la masa.Dupa ce mâncam,fiecare și-a luat costumul de baie pe el si am plecat spre mare.

Pe plaja,ne dam cu loțiune și intram in apa.Ca de fiecare data,unul dintre noi pe nume Chanyeol incepe sa ne stropească.M-am înecat de câteva ori din cauza lui Baekhyun și m-am urcat in cârca la el😂.

-Baekhyun:Chiar asta merit?zice el zambind

-Yuri:Da și acum vreau sa te scufunzi in apa.

-Baekhyun:Ai inebunit!

-Yuri:Nu te mai plânge atâta.

Se scufunda și după toți sărim pe el.Saracul Baekhyun al meu s-a bosumflat.Ma îndrept spre el și îl sarut.

-Yuri:E mai bine acum?!

-Baekhyun:Mult mai bine.zice el zambind

-Chanyeol:Eu as vrea sa mergem printr-un parc de distracții cu apa.

-Iseul:Ce idee buna,Chanyeol.

Niciunul dintre noi nu mai sta pe gânduri și ieșim din apa.Ne uscam prima data cu prosoapele,iar după ne îmbrăcăm.Ajungem la hotel și intram in camere pentru a ne schimba cu alte haine noi.

Eram jos și așteptăm un taxi pentru a ne lua.Intr-un final,apare și ii dam adresa.Cand ajungem,eu și Iseul eram cu gurile căscate.Era așa de mare!

Plătim la intrare și mergem in vestiare.Ne dezbrăcam și ne îndreptam spre piscina.E totul all inclusive și aveai și mâncare acolo.Ocolim câteva vestiare in care vedem oameni și ajungem la intrare.

-Baekhyun:Ce frumos e!zice el uimit

-Baekhyun:Ce frumos e!zice el uimit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Psycho Lover || BBH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum