Capitolul 44

71 4 0
                                    

Razele soarelui pătrund in cameră.Ma foiesc după care sim o limbuța care îmi linge fata.Deschid ochii și îl văd pe Charlie care nu se oprea din a ma linge împreuna cu Ten.Ii zic sa îl duca jos,iar eu ma îmi fac rutina de dimineața.

Ma îmbrac intr-o salopeta cu o bluza neagră și cobor jos.Ten vorbea la telefon,așa ca ma duc sa fac micul dejun.Dupa 30 de minute,așez kimchi-ul pe masa și mânanc.Ten termina și el de mâncat,după care spălam vasele.

Charlie vine la mine și latră.Ma pun la nivelul lui,și îl iau in brațe.E așa de dragut.Dupa care îmi aduce o minge și i-o arunc prin casa.Avea chef de joaca,așa ca încep sa trag de jucărie.O smulg,cu greu și o arunc iar.

****************

În fiecare zi,Charlie ma făcea din ce in ce mai fericita.Au trecut 5 luni de când nu s-a mai intalmplat nici un fenomen neplăcut.Am mers și la veterinar pentru ai pune un cip și de ai face vaccinul.

In fiecare samabata mergem cu el la dresaj special.Acum,pot spune ca nimeni nu ne mai poate ataca.

Ten a venit cu ideea de ai face niste shootinguri(nu cred ca am scris bine)lui Charlie.Mi s-a părut ciudata propunerea,dar de ce nu.Am ieșit din studio,iar Ten mi-a întins o poza cu acesta:

Am ieșit din studio,iar Ten mi-a întins o poza cu acesta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Yuri:Doamne ce frumoase au ieșit!zic eu zambind

-Ten:Și mie îmi plac foarte mult!Bravo,Charlie.zice el și incepe sa îl mângâie pe patruped

Ne urcam in mașina și atunci Charlie vine in brațele mele in fata.Incep sa rad,la fel și Ten.Nu puteam vedea nimic din cauza lui,așa ca îl trimit in spate,mangaindu-l pe cap.

Când ajungem,ii dau drumul la lesa și botnița,iar el se duce direct in grădina.Alerga și se alinta,încât îmi vinea sa îl strâng de boalfe.Ten vine cu ideea de a sta afara cu el,așa ca ne schimbam de haine.

Nu înainte,iau jucăria preferata a lui Charlie și ies,așezându-ma pe leagăn.Acesta vine spre noi și se aseaza pe iarba.Isi pune capul pe lăbuțe și stă.
Ii arat jucăria,iar acesta sare pe mine.O arunc rapid,iar el fuge după ea.Se întoarce înapoi,lasă jucăria și se urca pe balansuar lângă mine.

Patrupedul isi pune capul pe piciorul meu,iar eu pe umărul lui Ten.

-Ten:Ar trebui sa îl mai ducem la acel dresaj?

-Yuri:Da.Asa ne poate apăra de oameni.

-Ten:Ok.si îmi mângâie parul

Charlie incepe sa latre spre un tufis.Isi fixează privirea spre acesta,iar noi ne uitam speriați.Din el,iese o micuța veverița care stătea nemișcată.Se îndrepta spre ea,vrând sa o prindă,dar ea se urca in copac.

Ma calmez.Ten îl cheamă,iar patrupedul vine.Era seara,așa ca am intrat in casa.Ten se duce in camera lui,iar eu îl iau pe Charlie cu mine.Ma schimb in pijamale și ies pe balcon.

Îmi iau o foaie și încep sa pictez.Charlie dădea cu lăbuță,așa ca i-am adus păturica și el s-a asezat pe ea.Dupa 20 de minute,era gata.Ma uit mai bine la el,după care încep sa zâmbesc ca proasta.

Ma uitam la cer care era plin de steluțe.Imi închid ochii și îmi apare un chip in fata mea.Baekhyun stătea in fata mea,uitându-se la mine ingrijorat.Isi pune mâna pe obrazul meu,iar eu îl ating dar atunci ma trezesc la realitate.

Încep sa plâng,iar după îmi întorc privirea spre cer.Plangeam fără oprire,pana Charlie a început sa dea cu lăbuță pe piciorul meu.A sărit in brațe la mine și l-am îmbrățișat,iar după am adormit.

Dis de dimineața,m-am trezit din cauza frigului.Ma uit la telefon,era ora 8:00.Tremuram și îmi era foarte frig.Charlie încă dormea,dar îl zgâlțâi un pic,iar acesta se da jos.

Intru in camera și îmi fac un dus fierbinte.Dupa care,ma îmbrac și cobor jos.Ten cred ca nu s-a trezit,așa ca am sa mânanc înaintea lui.Voiam sa ma așez pe scaun,dar atunci apare Ten somnoros.

-Ten:Neata.

-Yuri:Neata!zic eu mâncând mai rapid

-Ten:De ce te-ai trezit așa de devreme?

-Yuri:Acum m-am trezit.

Voiam sa pun bolul pe masa,dar atunci ma dezechilibrez,dar ma prinde Ten rapid.Eram foarte calda.

Ten pov.

O prind pe Yuri la timp și o duc in camera ei.O așez in pat și o învelesc.Da sa se ridice,dar ii zic sa se odihneasca.Era foarte fiebinte.

-Ten:Cum ai dormit aseară?!

-Yuri:Pe balcon.

-Ten:Aish,ai răcit!Ma duc sa îți fac un ceai.

Fac rapid un ceai de menta și îl dau sa bea.Se ridica in fund și îl bea,incet-incet.Ii aduc un spray pentru răceala și niste pastile.

Yuri pov.

Ultima data mi-am amintit ca i-am zis lui Ten ca vreau sa dorm.M-am trezit și eram destul de calda.Asta nu-i răceala,ce doamne.Pe usa intra Ten care se aseaza pe marginea patului.

-Ten:Cum te simți?

-Yuri:Mult mai bine.Multuemsc.

-Ten:Pentru nimic.Astazi o sa fie o zi mai răcoroasă.

-Yuri:And?

-Ten:Nu o sa ieșim in grădina.Iar ai sa răcești.

-Yuri:Ok!Charlie unde e?

-Ten:L-am plimbat prin jurul casei.

-Yuri:Poți sa îl chemi?!

-Ten:Charlie,vino aici!

Ten tipă cât îl tin plămânii,iar Charlie apare cât ai zice peste(nu aveam alta idee😂).Se aseaza lângă mine,iar eu îl mângâi.

-Ten:Mâine trebuie sa îl duc la dresaj.Esti sigura ca poți veni cu mine?!

-Yuri:Sigur!

-Ten:Bine.Iti aduc un ceai.

Așa și face.Imi aduce ceaiul,iar eu îl beau.






































꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰𝟯.

𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!

𝗣𝘁 𝗴𝗿𝗲𝘀𝗲𝗹𝗶𝗹𝗲 𝗴𝗿𝗮𝗺𝗮𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹𝗲,𝘀𝗼𝗿𝗿𝘆.

𝗕𝘆𝗲!꧂



♕♕♕

Psycho Lover || BBH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum