Baekhyun pov.
Îl văd pe Sehun cum o ținea pe Yuri strâns.Nu îmi plăcea să-mi văd iubita lângă alt băiat.L-am avertizat pe Sehun,dar el de fiecare dată nu mă asculta.De data asta nu îl voi ierta !
-Baekhyun:Îmi pare bine să te văd Sehun!Mai ti minte ce ti-am zis acum 8 ani?Să nu te atingi de ce este al meu.
-Sehun:Nu te voi lăsa să mi-o iei pe Yuri!Altfel,o împușc.si îi pune pistolul la tâmplă.Daca nu poate fi a ta,atunci nu va fi a nimănui!tinând puternic pistolul
Deja a întrecut măsura.Venele de la gât și de pe mâini mi se umflau,mai aveau puțin și pocneau din cauza nervilor.L-am luat cu frumosul,dar nu se putea.
Mă apropii de el și îi dau un pumn,el dădând-mi la rândul lui,eu căzând pe jos.Yuri pov.
Îi vedeam pe băieți cum se băteau și își făceau rău.Nu suportam să văd violență în preajma mea.Baekhyun era la pământ și Sehun la fel.Încercau să-și dea pumni in stomac.
Iau telefonul și o sun pe Iseul.-Yuri:Iseul,vino la mine acasă!ACUM!
-Iseul:Bine,acum vin.si închide
Iseul pov.
Eram în apartamentul lui Yuri.Aveam în față o baltă de sânge care provenea de la Sehun.Îmi curgeau lacrimile.Merg rapid lângă acesta și îl iau in brațe.Ce s-a întâmplat?!spun nervoasă
Yuri vine lângă mine și îmi explică totul.Nu îl credeam în stare de așa ceva.O să plătească !
Yuri pov.
-Yuri:Ce vei face cu el?Nu ai unde să îl duci.
-Iseul:Voi suna la casa de nebuni,asta voi face!formând numărul
Nu,nu se poate!Voia să îl bage pe Baekhyun în spitalul de nebuni.Încep să tip ca disperata la Iseul să nu facă asta.Eram șocată!
-Yuri:Iseul,nu fă asta!Nu mă distruge,sti că țin la Baekhyun foarte mult!
-Iseul:Nu te mai plânge atâta!Merită pentru ce i-a făcut lui Sehun.si inchide apelulul
Mă duc lângă Baekhyun.Îl iau în brațe și nu îi mai dau drumul.Nu voiam să plece de lângă mine.
-Baekhyun:Voi fi bine Yuri!
-Yuri:Nu o să fi!Iseul a sunat la spitalul de nebuni,Baekhyun.Ai să fii închis acolo pentru câtiva ani.
Baekhyun pov.
Când aud că voi fi dus la spitalul de nebuni mi-a sărit zâmbetul.Oh,nu.Nu acolo.Încep să o strâng pe Yuri cât puteam de tare.Nu voiam să îi mai dau drumul.Aud poliția.Erau aici,au venit să mă ia.Fug pe geam,alergând prin pădure până la apartament.
Yuri pov.
Îl observ pe Baekhyun cum fuge.Îl înțeleg.Incearcă din răsputeri să nu fie prins,nu vrea.Si dacă o să fie băgat,o să înceapă să aibă crize și mai grave.
Merg spre Iseul și îi dau o palmă.-Iseul:Pentru ce a fost asta?se uită la mine urât
-Yuri:PENTRU CĂ EȘTI CEA MAI LAȘĂ PERSOANA PE CARE AM CUNOSCUT-O PÂNĂ ACUM.SĂ-ȚI FIE RUSINE,ACUM DACĂ AI VREA POȚI SA IEȘI DIN CASA MEA!Noi doua nu mai avem de discutat!
-Iseul:Bine Yuri.Rămâi cu Baekhyun.Oricum erai o pierdere de timp tu și el.
-Yuri:IEȘI PÂNĂ NU-ȚI MAI FREC UNA !si pleacă fără să comenteze
Poliția îl ia și îl duce pe Sehun la spital.Le explic polițiștilor că Sehun voia să mă violeze,arătându-le câteva semne.Intr-un final,mă cred și pleacă.
Baekhyun pov.
Stăteam în casă.Sper să nu mă fi găsit,astfel o iau razna de tot.
Aud o bătaie în usă,deschizând cu o mare frica.Era Yuri.O iau în brațe și preț de câteva minute nu îi dau drumul.Lacrimile își fac apariția.Nu voiam să o părăsesc.-Yuri:Nu te mai duc la spitalul de nebuni!Esti in siguranța.si ma saruta pe frunte
-Baekhyun:Am scăpat.
-Yuri:M-am certat cu Iseul.A spus că am fost o pierdere de timp.Ce nesimțita!
-Baekhyun:Hai să lăsam subiectul asta deoparte.Hai să ne liniștim.
-Yuri:Bine.
꧁𝘼𝙢 𝙧𝙚𝙫𝙚𝙣𝙞𝙩 𝙘𝙪 𝙪𝙣 𝙣𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡,𝙨𝙥𝙚𝙧 𝙨𝙖 𝙫𝙖 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙖.𝙋𝙪𝙩𝙚𝙩𝙞 𝙨𝙖 𝙫𝙖 𝙨𝙥𝙪𝙣𝙚𝙩𝙞 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙧𝙚𝙖 𝙙𝙚𝙨𝙥𝙧𝙚 𝙘𝙖𝙧𝙩𝙚 𝙣𝙪 𝙢𝙖 𝙙𝙚𝙧𝙖𝙣𝙟𝙚𝙖𝙯𝙖.𝘼 𝙨𝙞 𝙣𝙤𝙖𝙥𝙩𝙚 𝙗𝙪𝙣𝙖💕꧂
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]