Chanyeol pov.
Aud usa cum se deschide.Era Yuri.Era o liniște apăsătoare in casa.Cred ca știa ca Sehun a scăpat.Vine lângă mine și se aseaza pe canapea.Era speriata.
-Yuri:Sti ca Sehun a evadat din pușcărie?Ma caută.
-Chanyeol:Știu,am auzit.Baekhyun a zis sa am grija de tine și sa nu ieși din casa.
-Yuri:Ce?Dar nu pot rămâne in casa mereu.
-Chanyeol:Știu,dar este pentru binele tău.
-Yuri:Of,și săptămâna asta era preferata mea!
-Chanyeol:Scuze Yuri.
-Yuri:Gata,mi-a venit o idee.O sa fac o seara a fetelor cu Min Jung.Moama, o sa fie bomba!si sar de fericire ca un copil
-Chanyeol:Alo,nu ai auzit ca n-ai voie sa iesi din casa?isi flutura mâna in fata mea
Nu îl bag in seama și ma duc rapid in camera mea.Imi pregătesc bagajul și o sun pe Min Jung:
-Yuri:Buna,ai vrea sa facem in seara asta o noapte a fetelor?
-Min Jung:De acord,vii la mine?!
-Yuri:Eu deja sunt gata.
-Min Jung:Ok,in 5 minute sunt in fata la tine.
-Yuri:Perfect,te aștept.si închid apelul
Cobor jos și ies din bloc.Au trecut deja 5 minute și Min Jung era jos.Intru in mașina și mergem spre casa ei.Îi trimit mesaj lui Chanyeol ca sunt bine.Stiu ca era îngrijorat.
Min Jung pov.
Ajungem in casa și încui usa.Mergem in sufragerie și dam drumul la muzica.Era melodia "Monster".Una dintre melodiile mele preferate,o adoram.Min Jung iese din baie,fiind îmbrăcată in pijamale.Merg și eu,îmi fac un dus rapid și ma îmbrac in pijamale.
Acum era melodia "Lotto" melodia mea preferata.💗💜
Începem sa dansam ca nebunele prin camera și sa cântam.Ma îndrept spre bucatarie și pun popcornul in microunde.Melodia Lotto se auzea super tare și îmi plăcea mult.Iau popcornul din microunde și îl pun in castroane împreuna cu sucul.Merg dansând spre Min Jung și le asez pe masa.Ma așez pe canapea și încep sa cant împreuna cu Min Jung melodia Obbsesion.
Mai stam doua ore cântând și dansând ca nebunele și decidem sa ne culcam.Ne băgăm in pat și adormim.Stăteam de ceva timp in pat și nu puteam dormi.Deodata aud o spărtura in geam.Tresar și încercam sa o trezesc pe Min Jung.
-Yuri:Min Jung,trezește-te!S-a auzit o spărtura in geam.Hai sa verificăm.spun speriata
-Min Jung:Yuri,linisteste-te.Hai sa verificăm.si ia lanterna
Mergem încetul pana ajungem la locul faptei.Vedeam o gaura in geam.Iau in mâna cioburile și ma uit mai atent la ele.Deodata,simt o persoana care cade pe lângă mine.Era Min Jung.Avea ochii dați peste cap și sângera la gât.Ma uit mai bine prin casa și văd o silueta neagră.
Era Sehun.Incep sa plâng când îl văd.Omul asta e nebun.
Îl văd cum vine lângă mine și se uita la mine surprins.-Sehun:Buna,Yuri!Mi-ai dus lipsa?avea o cicatrice urâta pe fata
-Yuri:Niciodată.Lasa-ma in pace.Sa nu pui mâna pe mine.
Chanyeol pov.
Yuri nu răspundea la telefon.Ma panicasem nu știam ce sa fac.Ma îmbrac rapid și fug spre casa lui Min Jung.Vad usa deschisă și îmi dau seama ca Sehun era aici.
Îl văd cum voia sa pună mâna pe Yuri dar începe sa tipe cineva la el.Am rămas cu gura căscată.Era Baekhyun.
Se duce spre Sehun și îi da un pumn.Incepe sa tipe la el,lovindu-l in stomac.El scuipa mult sânge,așa ca o iau pe Yuri rapid de acolo.Baekhyun pov.
Acum era momentul de al omora.Ma enervat de prea multe ori copilul asta.Mai dau încă o data cu șuțul și ma opresc.Mai era și Min Jung pe jos.
Merg rapid la Yuri și o imbratisez.Plangea foarte tare.O mângâi incet pe cap și o sarut pe frunte.-Baekhyun:Sper ca ești bine!Acum ar trebui sa plec ca sa nu observe medicii plecarea mea!voiam sa stau mai mult dar nu pot.Ai grija de tine.si pleacă.
Yuri pov.
Îl vedeam pe Chanyeol cum ducea cadavrele afara.Trebuia sa curat sângele.Iau o cârpa și încep sa șterg.Dupa o ora,plecam înapoi acasă.
Ma îmbrac in pijamale și ma pun in pat.꧁𝙃𝙚𝙡𝙡𝙤 𝙜𝙪𝙮𝙨.𝘼𝙢 𝙧𝙚𝙫𝙚𝙣𝙞𝙩 𝙘𝙪 𝙪𝙣 𝙣𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙚 𝙢𝙖𝙞 𝙨𝙘𝙪𝙧𝙩,𝙙𝙚𝙤𝙖𝙧𝙚𝙘𝙚 𝙣𝙪 𝙥𝙧𝙚𝙖 𝙖𝙢 𝙢𝙖𝙞 𝙖𝙫𝙪𝙩 𝙞𝙙𝙚𝙞 𝙨𝙞 𝙙𝙖.𝘿𝙖𝙧 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙞𝙩 𝙘𝙖 𝙘𝙚𝙡 𝙙𝙚 𝙢𝙖𝙞𝙣𝙚 𝙨𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙫𝙖 𝙛𝙞 𝙢𝙖𝙞 𝙡𝙪𝙣𝙜 𝙨𝙞 𝙟𝙢𝙚𝙠𝙚𝙧.𝙉𝙊𝘼𝙋𝙏𝙀 𝘽𝙐𝙉𝘼❤️🥺꧂
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]