*Peste 6 zile*
Yuri pov.
Astăzi trebuia sa ma externez.Baekhyun ma ajuta sa ma ridic,iar eu îl iau pe Yunho in brațe și ne luam rămas bun de la doamne.
Când ajung acasa,ma așez in pat pentru ca ma simteam destul de obosita.Ma uit prin jurul camerei și observ un pătuț.Ma ridic cu greu și ma uit mai bine la el.Atunci,vine Baekhyun împreuna cu Yunho in brațe.Il aseaza in pătuț,dar el incepe sa plângă.
-Yuri:Dă-l încoace.si întind brațele
Ii iau in brațele mele și ii dau sa suga.Baekhyun aseaza pătuțul lângă marginea patului și se aseaza lângă mine.Il mângâie pe micuț iar după se întoarce cu fata la mine.
-Baekhyun:Sper să-ți placa pătuțul!
-Yuri:E foarte frumos.Mi-ai înseninat ziua cu zâmbetul tău Baekhyun!si îl sarut scurt
Se ridica și iese din camera.Ma ridic,îl pun cu grija pe Yunho in pătuț și ma duc in biblioteca pentru a-mi alege o carte.Am ales cartea "Surori vitrege in luna de miere".Era vorba despre o familie care adopta mereu copii de la plasament.Intr-o zi au luat o fata pe nume Sadie care se presupunea ca tatăl ei ar fi criminal".
Am citit un pic din rezumat după care m-am întins in pat pentru a putea incepe cartea.Literalmente,îmi plăcea foarte mult cartea.Am citit 80 de pagini care cuprindeau rezumatul citit.
Am lăsat cartea pe noptiera și m-am dus pana in bucatarie pentru ca aveam pofta de niste vafe.Caut pe internet un restaurat care livrează așa ceva și comand.Dupa puțin timp,se aude soneria.
Iau vafele,dându-i banii omului și închid usa.Voiam sa ma așez la masa,dar atunci aud plânsetul lui Yunho.Ma duc rapid și îl iau din pătuț,încercând sa îl liniștesc.Cobor jos cu el,iar atunci intra și Baekhyun pe usa.Oare pe unde a umblat?!
Ma așez la masa și ii aduc lui Yunho un scaun special pentru bebeluși.Il așez babetica la gât si îl trag lângă mine.Scot vafele din punga și le pun deasupra Nutella.Cand voiam sa bag in gura,Baekhyun mi-o smulge din mâna.
-Yuri:Hei!zic eu și tip
-Baekhyun:Vreau și eu.si o mănâncă
Îmi pun alta și încep sa ma bucur de ciocolata.Dupa ce mănânc,îl aud iar pe Yunho cum plânge.Il iau in brațe și ii dau sân.Baekhyun se tolaneste pe canapea și da drumul la televizor.
-Yuri:Am o întrebare.voiam sa o adresez dar ceva ciudat se spune atunci la televizor
"Acum mult timp,s-au găsit 2 cadavre îngropate in pădurea de la marginea Seoulului.Se presupune ca sunt 2 studenți de la facultatea pentru medicina.Este vorba despre Min Jung,fata și Lucas Wong,baiatul.Politia ar putea spune ca au găsit suspectii acestei crime.Mai multe detalii,le vedeți la știrile de la ora 22:00.O zi buna in continuare!"
Ma uit urat la Baekhyun,iar el isi întoarce privirea.Se uita câteva secunde la mine,dar după vine spre mine.Voia sa se așeze lângă mine,dar atunci ma ridic și ii zic "Vorbim la ora 22:00" și plec cu Yunho.
In camera,îl așez le Yunho in pătuț care deja a și adormit.Stau câteva clipe nemișcate,după ma pun știm turceste,gândindu-mă dacă poliția chiar i-ar găsit vinovați pe Chanyeol și Baekhyun.
Ma gândesc din ce mi-a zis Chanyeol ca Baekhyun i-a zis sa îl omoare pe Lucas,dar Min Jung a fost omorâtă de Sehun.Deci,Baekhyun e capul acestui plan.Cum de nu mi-am dat seama!
Ma ridic din pat și ma duc la Baekhyun.Stateam in fata lui și el se uita la mine ciudat.
-Yuri:Gândește-te,poliția l-ar putea aresta pe Chanyeol,pentru ca tu i-ai zis sa îl omoare.A fost și Min Jung implicată acum pentru au fost amândoi îngropați acolo.Trebuia sa ști cum să-ți ștergi urmele,Baekhyun!zic eu uitându-ma la el îngândurată
-Baekhyun:Nu au cum sa afle,am pus totul la cale!
-Yuri:In ce te-ai băgat.Politia o sa îl aresteze pe Chanyeol nu te găsești?zic eu tipand
-Baekhyun:I-AM ZIS SA II ÎNGROAPE ACOLO PENTRU CA ȘTIAM CA LUCAS TE URMĂREȘTE.STI IN CE STARE ERAM ATUNCI,ERAM DISPUS SA OMOR PE ORICINE PENTRU TINE!zice el și se ridica plecând în camera de oaspeți
Îmi pun mâinile pe fata,gândindu-mă in ce situație se afla Chanyeol.Il sun pe acesta,eu fiind destul de stresată.
-Yuri:Chanyeol,s-ar putea ca poliția sa fi aflat deja cine i-a îngropat.
-Chanyeol:Am auzit și eu.Nu știu ce sa fac,Yuri.Baekhyun trebuie sa găsească o soluție din a ma scoate de aici.
-Yuri:Bine,acum ma duc.Stai liniștit,o sa te scoatem de aici.
-Chanyeol:Mulțumesc mult,Yuri.Raman dator.si cu asta ii închid
Las telefonul jos și ma duc la Baekhyun.Il găsesc stand in pat și butonand telefonul.Ii iau telefonul din mâna și ma uit la conversatie.Era între el și un bărbat.Intr-o secunda,îmi ia telefonul din mâna și îl bagă in buzunar.
-Yuri:Cu cine vorbeai?!zic eu și ma incrunt ca de fiecare data
-Baekhyun:Cu..un...p-prieten.zice el balbaindu-se
-Yuri:Am vorbit cu Chanyeol și a zis ca a aflat de știre.E foarte speriat si nu știe ce sa facă.Baekhyun l-ai băgat intr-o mare încărcătura.Ce ai sa faci?!
-Baekhyun:Am găsit o soluție.vine lângă mine și ma aseaza pe pat
-Yuri:Care?
-Baekhyun:Încă nu pot sa dezvălui,dar trebuie sa fiu plecat pentru ceva timp.
Când am auzit,mi-a căzut fata.Sper sa nu se fi băgat in vreo prostie și știe ca nu mai poate ieși din încurcătura.Ma ia de maini și se uita la mine,fixadu-ma cu privirea.
-Baekhyun:Mâine plec.zice el trist
-Yuri:....dau sa plec dar ma prinde intr-o îmbrățișare
-Baekhyun:Sa sti ca te iubesc foarte mult.
Lacrimile erau șiroaie,nu ma puteam din a nu plânge.Ma despart de el,iar el se uita la mine scurt,iar după isi muta privirea.
-Baekhyun:La 7:00 plec.Sa ai grija de Yunho și sa știți ca mi-am dorit din prima sa fim o familie unita și fericita.Si sunt nevoit sa fac sacrificiul asta,pentru noi.spune și scoate geamantanul din dulap
Îl ajut cu împachetarea bagajului,iar după se culca.Stig lumina și ma uit el pentru ultima data.Ma îndrept spre camera mea,fiind surprinsă de decizia luată așa direct.
Ma așez in pat și adorm cu gândul al plecarea acestuia.
*Dimineata*
Ma trezesc la ora 7:00 și îl aștept pe Baekhyun in bucatarie.Dupa ce mănâncă,ii dau pentru drum niste mâncare,dar o refuza.Isi ia bagajul și ma saruta pentru ultima data.Stateam in pragul casei împreuna cu Yunho și ii făceam din mâna.
Înainte sa între in mașina îmi face din mâna și pleacă.Inchid usa,îl duc pe Yunho in pătuț și ma duc pana la o fereastra.Decid sa îl sun pe Chanyeol.
-Yuri:Baekhyun a plecat.
-Chanyeol:Cum adică a plecat?
-Yuri:A zis ca m-a iubit foarte mult și sa am grija de mine și de Yunho.Parca isi lua rămas bun pentru totdeauna de la mine.Nu știu ce sa mai cred,Chanyeol.zic eu încercând sa nu plâng
-Chanyeol:Cred ca știu in ce s-a băgat și nu mai poate da înapoi.și îmi inchide
꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯𝟱.
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!
𝗠𝘂𝗹𝘁𝘂𝗺𝗲𝘀𝗰 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝟭𝗸 𝗼𝗰𝗵𝗶𝘀𝗼𝗿𝗶.𝗦𝘂𝗻𝘁 𝗰𝗵𝗶𝗮𝗿
𝗳𝗼𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗶𝗺𝗽𝗿𝗲𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝘁𝗮!
𝗕𝘆𝗲𝗲𝗲𝗲💗!꧂
(;'༎ຶٹ༎ຶ')
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]