Capitolul 3

366 20 8
                                    

Era iubitul lui Iseul.Se îmbrățișau.Le stătea așa de bine împreuna.Mă apropii de ei,Iseul venind lângă mine.

-Iseul:Yuri,el e Sehun!Sehun,Yuri.

-Yuri:Încântată,Yuri!dau mâna cu el

-Sehun:La fel!Iseul mi-a povestit despre tine!

-Yuri:Frumos din partea ei!încrutându-ma la Iseul

-Sehun:Ar trebui să mergem la cursuri!si plecam toți

Aveam ora de biologie.Era una dintre orele mele preferate.Eram in banca împreuna cu Iseul și Sehun.Mai erau câteva minute și luam pauza mare.

-Yuri:Când se termin orele,aș vrea să mă duc singura la o cafenea!

-Iseul:Bine,dar sa vii la timp la cursuri.

-Yuri:Ok,vin!si îi fac cu mâna

Ies din facultate și mă întreb spre cafeneaua care era apreciată de tot Seoulul.Era liber.Perfect!
Mă așez la o masă în colț.Era locul ideal pentru o cafea.Îi fac semn chelnerului,îmi ia comanda și îmi zice să aștept 10 minute.
Văd un băiat înalt îmbrăcat într-un tricou negru,pantaloni rupți,teniși negri și o geacă neagră de blug.Era Baekhyun.Vine alergând la mine,întorcându-mi privirea.

-Baekhyun:Draga mea,ce faci aici singură?îsi pune mâinile peste ale mele

-Yuri:Păi,am venit să mă relaxez.În 15 minute am cursuri împreuna cu Iseul și Sehun.

Face ochii mare.Am zis ceva gresit?!

-Baekhyun:Hahahaha,Sehun.Sehun are pe cineva?!

-Yuri:Sehun e iubitul lui Iseul.Îl cunosti?mă uit la el speriată

-Baekhyun:Da,sunt prieten cu el!zsmbeste ca un psihopat

Mi-am terminat cafeaua.Dau să plec,dar Baekhyun mă prinde de mână cu forța.

-Yuri:De ce nu mă lasi să plec?

-Baekhyun:Păi,voi veni cu tine la facultate.

-Yuri:În niciun caz,Baekhyun.Nu poți veni cu mine.Te rog,te log !si fac o față de cățeluș

-Baekhyun:Bine,bine de data asta te las!si pleacă nespunând nimic

Plec din cafenea,mergând la cursuri.Intru in clasa,așezându-mă rapid lângă Iseul și Sehun.Mai aveam 2 ore și aveam liber.

-Sehun:Unde ai fost atâta timp?vine lângă mine

-Yuri:Ce te interesează?!

-Sehun:Păi,Iseul și-a făcut griji pentru tine.A început să se plângă la mine și m-a pus să te caut.Asa am și făcut.Te-am văzut împreuna cu Baekhyun.

-Yuri:Și ai vreo problema?

-Sehun:Ah,am uitat să-ți zic.Baekhyun e un vechi prieten de-al meu.De fiecare dată mi-a luat-o in fata doar la un singur lucru.

-Yuri:Sti,pentru mine vorbești degeaba.Chiar nu mă interesează lucrul acela.

-Sehun:O să te intereseze mai încolo.si se duce lângă Iseul făcându-mi din ochi

Viața mea a devenit un calvar.zic in minte
Toți băieții se dau la mine,of!Ce mă fac!Stiu,o să-mi iau vacanța de la facultate.

Mai rezist și ultimele 2 ore și plec,alergând.Mă aflam între niste blocuri în care luminile erau foarte slabe.Deodată,simt o persoană care mă trâteste cu toată forța de un zid.

-Baekhyun:Îți zic ceva Yuri și bagă la cap.Nu îl lăsa pe Sehun să te atingă.E foarte periculos.O să vrea să te violeze,ai mare grija !

Când aud cuvântul ăla,fac ochii cât capacele.Sper să nu-i facă nimic lui Iseul,atunci se va pune cu cine nu trebuie.

Am dat din cap afirmativ și pleacă.Mă întrept spre casă,fiind plictisită de locurile în care treceam mereu,mereu.
Merg,merg până ajung în fata apartamentului.Usa era deschisă.Eu știam că am încuiat-o.Intru in casă și nu vedeam pe nimeni.Simt o lamă care se prelingea pe gâtul meu și un braț puternic care mă strângea de gât.

-X:Ce faci Iseul?avea vocea foarte groasa și îmi era cunoscută

-Yuri:Sehun?!

-Sehun:Ai ghicit.

Sehun pov.

O țineam strâns de gât,voiam să fie a mea.Nu îmi păsa ce putea să-mi facă Baekhyun sau să-mi zică,voiam sa fie a mea și doar a mea.

-Sehun:Yuri,scuze că am dat buzna în casă.A fost nepoliticos din partea mea,dar vreau ceva mai mult de la tine.De Iseul nu-mi pasă de loc,eu pe tine te vreau !

O întorc spre mine și o sărut.Îmi plăcea așa de mult de ea și de atingerile ei.Deodată,aud bocănituri pe usă.Era Baekhyun...am încurcat-o dar nu mi-e teamă de el.

-Baekhyun:.....


















꧁𝘼𝙢 𝙧𝙚𝙫𝙚𝙣𝙞𝙩 𝙘𝙪 𝙪𝙣 𝙣𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡.𝙎𝙋𝙀𝙍𝙍𝙍𝙍 𝙎𝘼 𝙑𝘼 𝙋𝙇𝘼𝘾𝘼𝘼𝘼𝘼𝘼𝘼𝘼𝘼𝘼💜💜💜꧂

Psycho Lover || BBH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum