Capitolul 41

75 4 0
                                    

-Yuri:Ten,nu vreau sa deranjez.

-Ten:Nu ma deranjezi.Poti sa îți faci bagajul?Chiar nu vreau sa ramai singura.zice el fiind grijuliu

-Yuri:Bine,dacă tot insisti.

Ma duc in camera și imi iau gamantanul.Imi scot hainele necesare și mi le așez intr-o ordine pentru a încăpea.Pe lângă asta,îmi mai iau un ghiozdan pentru geluri și chestii de par.Ma mai gândeam la ce lucru puteam să-mi iau și văd o fotografie împreuna cu mine și Baekhyun in rama.

O bag in ghiozdan și cobor.Ten ma ajuta sa car geamantanul pana in bortbagaj,la fel și ghiozdanul.Il iau pe Yunho in brațe și ma așez in spate.Ten era la volan,când îl văd pe blond cum apare după un zid.Stateam nemișcată,iar îmi era frica.Sper sa nu ne fi văzut.Il ating pe Ten pe umar iar else întoarce brusc.

-Yuri:Blondul,e aici.zic eu cu vocea tremurandu-mi

-Ten:Unde?

-Yuri:După zidul ăla.

-Ten:Ah,uite-l.Trebuie sa plecam.

-Yuri:Te rog,mai rapid.

Pornește mașina și plecam de lângă blocul meu.Ma uitam pe geamul din spate după blond.Se uită la mașina,după care pleacă.Ii zic lui Ten ca a plecat și ne continuam drumul.Cand ajung,sunt surprinsă de frumoasa vila care avea și o grădina destul de mare plus un balansoar și un foișor.

Ma ajuta la căratul bagajelor,iar după ma cheamă la masa.Ma schimb intr-o bluza verde închis și pantaloni negri lungi.Cobor jos și îl văd pe Ten cum pune masa.Ne așezăm iar el deschide subiectul despre blond:

-Ten:Oare ne-a văzut când am plecat?

-Yuri:Da.Iar după a plecat.

-Ten:Mănâncă mâncarea calda.

-Yuri:Dar nu mie așa de foame.

-Ten:Trebuie sa îl hrănești pe Yunho,Yuri.

-Yuri:Poate ai dreptate.

După ce mânanc,ma duc in camera mea și ma așez in pat.Il iau pe Yunho in brațe și ma pregătesc sa îl hrănesc,dar atunci bate la usa el.Se aseaza pe un scaun și se uita la mine.Nu aveam curaj sa îl hrănesc in prezenta lui.

Stau câteva minute și privesc pereții după care vine lângă mine.Se uita la Yunho blând și după la mine.De ce ma simteam simteam așa de bine in preajma lui?Of,Yuri revinoti!

-Ten:L-ai hrănit?!zice el uitându-se la mine insistent

-Yuri:Da.si mint

Atunci,Yunho incepe sa plângă și ma trage de bluza,semn ca ii era foame.Ten se încruntă la mine și după se duce pe scaun.

-Ten:De ce nu l-ai hrănit?Pentru ca am venit eu aici?

-Yuri:Nu vreau sa vorbesc despre asta.intorcandu-mi privirea in alta direcție.

-Ten:Crezi ca o sa îți fac ceva?

-Yuri:Ten,am zis ca nu vorbesc despre asta.ma răstesc la el

-Ten:Bine,atunci o sa plec dacă te deranjez!

Îl văd cum pleacă nervos și îl strig,dar nu ma bagă in seama.Ma așez mai comod și încep sa îl hrănesc pe Yunho.Dupa aceea,am coborât jos in grădina.Mi-am luat o maletă mai groasa și m-am asezat pe pe leagan.

Ten se aseaza lângă mine și îmi arată cu degetul fiecare nor.Unul avea forma unui elefant,nota muzicală și o steluță.Imi zambeste după care îmi zice:

-Ten:Cum te simți?!

-Yuri:Mhm,bine.Ma gândeam sa vând apartamentul.

-Ten:De ce?sare el ca un ars

-Yuri:Sigur cineva ma urmarea acolo,așa ca vreau sa scap de locul ăla.Iseul nu mai e printre noi,o prietena m-a lăsat.Si...

-Ten:Doar pe mine ma mai ai.

-Yuri:Cam așa.Dupa,ce îl vând trebuie să-mi cumpăr alt apartament pe aproape.Nu vreau sa deranjez.

-Ten:Nu deranjezi,stau singur si îmi tii de urat.

-Yuri:Adică?!

-Ten:Când sunt singur nu am cu cine vorbi.Sti tu.

-Yuri:Da.

-Ten:Nu îți este frig?

-Yuri:Nu.Amm,Ten..!

-Ten:Da?!

-Yuri:Pot...gesticulam prin semne dar nu se prindea

-Ten:Prin cuvinte,chiar nu te înțeleg.

-Yuri:Sa îmi sprijin capul pe umărul tău?zic eu rapid după care îmi las capul

-Ten:Sigur.

Îmi las capul moale pe umărul lui și privesc cerul.Deodata,văd blondul.Se încruntă la noi,iar atunci ma ridic.Il împing un pic pe Ten,care a adormit.

-Yuri:Ten,Ten trezește-te!il împingeam mai tare

-Ten:Ce?

-Yuri:Băiatul care ne urmarea ieri,e aici.

-Ten:Unde?!

-Yuri:Acolo.si ii arat direcția

Se chinuia un pic sa îl vadă și după îmi face semn sa intram in casa.Primul s-a dus el,iar după am alergat și eu spre intrare.Ne tragem un pic sufletul,după care el se aseaza pe canapea.

-Ten:De unde stie ca locuiesc aici?

Sta puțin pe gânduri,după care se aude de sus un plânset de copil.Ma duc rapid,Ten fiind in spatele meu.Deschid usa și nu îl văd pe Yunho pe nicăieri.Vad geamul deschid.

Deodată,persoana care se uita la noi insistent apare după un dulap.Incep sa plâng,dar Ten ma acoperă,fiind in spatele lui.Se apropie un pic,după care scoate un briceag de la spate.Ma uit la Ten care nici el nu parea sa știe ce sa facă,dar trebuie sa așteptăm mișcarea lui.

-X:Vrei copilul viu?

-Ten:Da.

-Yuri:Nu ți-am gresit cu nimic.De ce faci asta?!

-X:Cică un bebelus nu poate rezista foarte mult timp fără laptele matern.Deci,i-ați adio Yuri de la el.si pleca pe ferească

Voiam sa fug după el,dar Ten ma prinde de spate și ma trage lângă el.Imi așez capul pe pieptul lui și încep sa plâng in hohote.Ma mângâie pe cap bland,după care îmi da un șervețel.Il iau in brațe și îl strâng cât de tare puteam.

-Yuri:De ce mi-a luat fiul?

-Ten:Trebuie sa merg după el.

-Yuri:Nu lasă.Am sa sun un prieten.

Iau telefonul și îl apelez pe Chanyeol.

-Yuri:Chanyeol,am o misiune pentru tine!

-Chanyeol:Care?!

-Yuri:Cineva l-a luat pe Yunho și nu știu exact ce vrea.Poti afla de el,te rog?zic eu încercând sa nu mai plâng

-Chanyeol:Bine,dar mi-l poți descrie?!

-Yuri:Blond,cu ochi căprui,înălțimea lui Baekhyun.

-Chanyeol:Bine,o sa ma ocup de asta.In 4 zile,ai răspunsul meu.

-Yuri:Mersi mult.

-Chanyeol:Cu plăcere.si îmi inchide

Ma așez pe pat și încep sa ma gândesc la ce se putea întâmpla după.Il vrea mort și pe Ten?Nu vreau sa îl pierd și pe el,e ceea ce mi-a mai rămas.








































꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰𝟭.

       𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!

       𝗕𝘆𝗲𝗲𝗲𝗲!꧂




   
                                    ☘︎︎☘︎︎☘︎︎

Psycho Lover || BBH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum