Nu așteptăm pe nimeni.Yuri da buzna in camera,iar eu scap sticla cu apa.Cand ma vede,se înroșește și își pune mâinile la fata.Imi iau rapid un tricou pe mine și ii zic ca sunt gata.
-Yuri:Scuze ca am intrat,nu te-am văzut!zice ea stânjenită
-Baekhyun:Yuri,nu te comporta de parca nu mai mai văzut asa.Cand ajung acasă,nu ai sa ma vezi doar fără tricou.zic eu zambind
-Yuri:I-ați gândul.Nu am venit sa vorbim despre asta,ce faci?!
-Baekhyun:Debea mi-am terminat antrenamentul.Tu ce cauti aici?
-Yuri:Am vrut sa îți vad starea..Ti-am adus niste haine curate dacă ai nevoie.
-Baekhyun:Mersi,tu cum mai ești?S-a mai apropiat cineva de tine?zic eu îndreptându-ma cu pași mici spre ea
-Yuri:Baekhyun,ce faci?zice ea stânjenită
Yuri pov.
Se apropia din ce in ce mai tare.Voia sa ma sărute,dar pe usa intra medicul.Ne separam,înainte ca medicul sa ne vadă.Se uita ciudat la noi,dar după se schimba la fata,fiind serios.
-Mdc:Trebuie să-ți iei pastilele.Hai!si ii da o pastila și după pleacă
Baekhyun ia pastila și o da pe gât.Dupa se aseaza pe pat și se lasă o liniște apăsătoare.O sparg zicând:
-Yuri:Eu o sa plec.Paaa.si ies din camera lui
Ies din spital și îl sun pe Chanyeol:
-Yuri:Hei,Chanyeol.Vii sa ma iei de la spital?!
-Chanyeol:Bine,in 15 minute ajung.
După ce așteptăm 15 minute,Chanyeol era cu mașina in fata mea.Ma urc rapid,iar tot drumul nu am scos nici un cuvant.Debea când ajung acasă,încep sa vorbesc cu Iseul.
-Yuri:Vreau sa plec undeva departe.zic eu visând
-Iseul:Mai exact unde?!zice aceasta curioasa
-Yuri:Nu știu,in Hawaii.Mi-am dorit mereu sa simt nisipul și soarele care ma arde.
-Iseul:După ce iese Baekhyun din spital,da.
-Yuri:Vorbești serios?!Ar fi super sa mergem toți 4.Deja visez!
-Iseul:Încă 4 luni și ai să-ți împlinești visul.
-Yuri:Ok,ma duc să-i zic și lui Chanyeol vestea.
-Iseul:Ma duc eu,tu odihnește-te.zice și ma împiedica
Iseul pov.
Bat la usa și nu raspunde nimeni.Intru și îl văd pe Chanyeol cum stătea la leptop.Imi incojor bratele după spatele lui și îmi pun capul pe umărul lui.
Zambeste când ma vede și se întoarce spre mine.-Iseul:Eu și Yuri ne gândeam sa avem toți 4 o vacanța in Hawaii.Ce zici?!
-Chanyeol:Chiar avem nevoie de așa ceva.Sunt de acord.
-Iseul:Și eu,dar trebuie sa plecam după ce este externat Baekhyun.
-Chanyeol:Sigur.Asa rămâne.si ma saruta
Plec din camera lui și ma duc in living.Acolo Yuri asculta melodiile lui Baekhyun.Ma așez lângă ea și o mângâi pe spate.
-Iseul:Chanyeol e de acord.Suntem dispuși sa așteptăm pana Baekhyun e liber.
-Yuri:Mulțumesc mult.si ma imbratiseaza
*Dupa 3 luni jumate*
Autor pov.
Totul decurgea bine in casa celor 3.Nu s-au mai suparat și nici certat.Relatia dintre Yuri și Baekhyun era una mai puternica,fata de lunile trecute.Inca 15 zile și Baekhyun se putea întoarce la o viața normala alături de iubita lui și prieteni.
Fata stătea la birou,făcându-și temele.Gandurile ei erau străpunsă de eliberarea lui Baekhyun.Nu se putea concentra,gândul ii era numai la prietenul ei.
Închide cărțile cu nervi și se tranteste pe pat.Incepe sa se descarce,plangand alături de ursuletul dăruit de Baekhyun.Nici nu ii venea sa creadă ca putea însăși sa stea fără Baekhyun.
Usa se deschide,pe ea intrând Chanyeol.Brunetul i se alătura,stand amândoi in pat.
-Chanyeol:De ce plângi?
-Yuri:Din nimicuri.
-Chanyeol:Mai sunt 15 zile și gata chinul.Puteti fi împreuna.Acum sigur se simte mult mai bine.
-Yuri:Am sa cred spusele tale.Mereu mi-ai fost alături,mersi mult Chanyeol.si îl ia în brațe incet
Băiatul ii pune mâna mâna pe cap și incepe sa o liniștească.Ii cânta o melodie calma pentru a se liniști.Dupa câteva minute,fata adormi in brațele acestuia.
Doarmea ca un înger,era asa firava.Numai Chanyeol ii putea înțelege suferința prin care trecea.O aseaza pe fata in pat și o învelește,sărutând-o pe frunte.
*Dupa 15 zile😊*
Yuri pov.
Eram împreuna cu cei mai buni prieteni ai mei și îl așteptăm pe Baekhyun.Il văd cum iese de pe usa principala zambind.Alerg spre el și îl iau in brațe plangand.La rândul lui,ma ia in brațe și ma saruta apăsat.In sfârșit,suntem împreuna.
Ii saluta și pe ceilalți și mergem spre casa.Numai lipita de el stăteam.Nu mai voiam sa ii dau drumul.
Ajungem acasă iar el era mirat de ceea ce vedea.
-Baekhyun:S-a mai schimbat ceva pe aici?!
-Iseul:Nu,totul e ca înainte.
-Yuri:Hai sa îți arat camera unde vei dormi.si îl trag după mine
Îl aduc in camera la mine și el nu spune nimic.
-Yuri:Aici vei dormi!
-Baekhyun:Cu tine.
-Yuri:Da.zice și ma saruta
-Baekhyun:Ce bine e acasă.Fara spital,fără tratament,fără nebuni și crizati.radem amândoi
-Yuri:Deci ai scăpat definitiv de bipolaritate?
-Baekhyun:Se pare ca da.Hai jos sa mâncam toți.si ma ia de mâna
Jos erau Iseul,Chanyeol care au pregătit o masa pentru toți patru.Ne așezăm fiecare și Iseul ne pune in farfurii un delicios ramen.
Chanyeol deschide subiectul despre Hawaii.
-Chanyeol:Acum ca ai venit,eu și fetele ne-am gândit sa mergem o săptămâna in Hawaii.Ce zici?!zice el mâncând
-Baekhyun:Ne-ar prinde bine o vacanța.Eu vreau sa simt briza marii.spune el cântând un mic cântecel după
-Yuri:Cânți foarte frumos.
-Baekhyun:Mersi.si ma saruta scurt
꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟮𝟴.
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!
𝗕𝘆𝗲💚💚💚💚!
(●'◡'●)ノ
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]