Capitolul 47

72 5 1
                                    

De dimineața,am fost trezita de Ten care îmi zicea ca Yunho a venit înapoi.Mama a vrut sa stea cu el,așa ca i l-am lăsat in grija ei.Imi fac rutina de dimineața și ma îmbrac într-un hanorac cun pantaloni de sport.

Cobor jos,iar acolo ii văd pe părinții mei.Cand ii văd,sar in brațele lor.Ma pun între mama și tata,după care Yunho vine in brațele mele.

-Yunho:Mami.zice el si ma imbratiseaza

-Yuri:Iubire mica,cum a fost la bunica?zic eu zambind

-Yunho:Foarte bine.

-Yuri:Ma bucur sa aud asta.Sper ca nu v-a făcut probleme.

-Mama:Niciodată,a fost foarte cuminte.Un îngeraș.

Ma uit la Yunho și îl văd cum căsca.Il iau in brațe și ma duc in camera mea.Il așez in pat,nu înainte de al schimba in pijamale,iar după ma așez lângă el.

-Yunho:Mami,pot sa te întreb ceva?

-Yuri:Sigur dragule.spun eu și îl mângâi pe cap

-Yunho:Tati unde e?!

-Yuri:Uite,puiule,tati..ammmm..este plecat!zic eu

-Yunho:Nu l-am văzut niciodată pe tati pana acum și chiar vreau sa stau cu el.

-Yuri:E plecat pentru un timp.

-Yunho:Bine,mami.

-Yuri:Acum dormi,te rog.A fost o zi prea încărcată.zic eu și îl sarut pe creștet

Îl învelesc și ies din camera.Jos,părinții mei nu mai erau.Ten stătea pe canapea și sorbea dintr-o cafea.Ma așez lângă el,lăsându-mă moale.

-Yuri:Au plecat?

-Ten:Da,au zis sa nu te deranjeze.L-ai culcat?!

-Yuri:Da,dar a întrebat de Baekhyun.Cum as putea sa ii spun?!zic eu și ma așez in stil turceste

-Ten:Aștepta pana mai creste,iar după ii vei explica.Nu va înțelege acum,e prea mic.

-Yuri:Așa m-am gândit și eu.Si-ar pierde speranța.

Atunci,aud un suspin.Ma uit înspre scări și îl văd pe Yunho cum fuge ca sa nu fie văzut.Imi dau seama ca a ascultat toată conversatia,așa ca plec după el.Ten voia sa vina,dar ii zic ca trebuie sa ii zic.

Intru in camera și îl văd pe Yunho cum stătea acoperit cu plapuma.Ma asez lângă el și dau plapuma deoparte.Avea lacrimi,așa ca îl iau in brațe.

Se colaceste la pieptul meu,iar eu îl mângâi pe cap din când in cand.Dupa ce se calmează,se uita la mine și îmi zice:

-Yunho:Unde e tati?!

-Yuri:Yunho,ești încă mic.

-Yunho:Mami,vreau sa știu.zice el suspinând

-Yuri:Nu mai bine ne culcam.Esti obosit,te rog!

De data asta,voi dormi cu el.Il iau in brațe și adorm ușor.

*Dimineata*

Sunt trezita de Charlie care ma lingea.Yunho tipa și îl iau lângă mine.De frica,se dădea tot in spate.Ii explic ca el e câinele meu și ca este foarte prietenos și jucăuș.

Prima data când i-am zis,nu m-a crezut dar după a început sa pună mâna pe capul lui,iar Charlie s-a atasat rapid de acesta.Ma schimb de pijamale și cobor jos pentru micul dejun.

Yunho era inca in pijamale,așa ca nu aveam nici o problema.Ma așez la masa,așteptându-l pe Ten.Il strig l,dar nici un răspuns.Ma uit pe frigider și văd un bilețel cum ca e plecat undeva,dar vine diseară.

Psycho Lover || BBH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum