Capitolul 22

131 7 0
                                    

Baekhyun pov.

Eram in trecere pe lângă biroul managerului.Aud o voce feminină,care semăna foarte leit cu a Hanei.Pun urechea la usa și aud toată conversatia.
Ma prefac ca nu aud nimic și încep sa ma plimb anapoda.O văd pe Hana cum era trasa de acei oameni și dusa intr-o camera specială.De ce îmi pasa de ea?

Un medic îmi zice sa ma duc in camera mea,pentru a-mi spune ceva.

-Mdc:Ar trebui sa nu te intereseze de cazul lui Hana.Oare prietena ta știe ceea ce faci?

-Baekhyun:Am văzut-o cum era lesinata.Vi se pare normal?!

-Mdc:Are și ea probleme.E normal sa o ducem intr-o camera pentru a investiga.

-Baekhyun:Bine.Puteti sa ma lăsați singur.As vrea sa dorm.spun și îl văd cum pleacă

Yuri pov.

Chanyeol vine spre mine și ma ia in brațe.

-Yuri:Pentru ce a fost asta?zic eu surprinsă

-Chanyeol:Pentru ca ești din ce in ce mai drăguța.In fiecare zi,îți arați câte o latura.Ma impresionezi.

-Yuri:Tu de ce nu mai mergi la servici?

-Chanyeol:Ammm,am luat o pauza.Adica ma întorc mâine.

-Yuri:Așa de repede?!

-Chanyeol:Da.Nu-ti convine?!

-Yuri:Ba da,e in folosul tău.Macar mai înveți matematica.Ah,am uitat complet de servici.Fuck!

-Chanyeol:Hha,ne-am luat cu certurile și am uitat complet de serviciul tău.Scuzeee.

-Yuri:Nu-i nimic.Oriuum mâine vreau sa merg cu fisele sa ma angajez.si ii fac din mâna îndreptându-ma spre camera mea

Deschid leptopul și dau pe știri de la spital."O noua pacienta are o boala destul de gravă.Nu se poate spune,deoarece medicii nu dau voie.Aflati mai multe mai jos."
Dau ma jos și încep sa citesc despre ce simptome are.S-a sezizat ca pacientul Byun Baekhyun care are despresie maniacala se îngrijorează pentru aceasta fata.Fiti cu ochii pe canalul... la ora 22:00.
Cine era acea fata?Si de ce Baekhyun stătea cu ea?Of,trebuie sa aflu mai multe detalii.

Ma duc rapid jos la Iseul și o anunț de veste.Eram foarte socata.

-Yuri:O noua fata se afla in spitalul de nebuni unde e Baekhyun.Si s-a dat breaking news ca el își face griji pentru ea.Oare m-a uitat?ii zic eu lui Iseul plangand

-Iseul:Baekhyun nu are face așa ceva.Doar îl sti.Cred ca s-a interesat și el puțin.

-Yuri:Lui nu ii sta in fire sa-și vadă de viața altora.

-Iseul:Du-te și linistestete,te rog.Ia un pahar de apa.si mi-l îndemâna

După ce beau,ii zic ca ma simt mai bine și plec in camera mea.Mai trebuia sa aștept o ora și erau informații de ultima ora.Imi iau o carte și încep sa o citesc.

*Dupa o ora*

In sfârșit,ora 22:09.Deschid televizor și jurnalistul spune detaliile:

"O pacienta pe nume Park Hana in vârsta de 22 de ani,proveniența Korea de Sud,a fost adusa acum o săptămâna la spitalul de nebuni din Seoul.Astazi,l-am văzut pe Byun Baekhyun,un alt pacient care are despresie maniacala când sar fi ținut după ea.Avem și imagini când aceștia doi stăteam împreuna.Cam atât pentru astăzi,o seara plăcută!"

Și cu asta s-a schimbat subiectul.Am urmărit imaginile copleșită.Mai aveam puțin și plângeam.Pe usa intra Chanyeol care era cu telefonul in mâna.Se aseaza pe marginea patului și ma privește trist.

Psycho Lover || BBH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum