Autor pov.
Aceasta lasă cheile de la mașina pe masa și se așeaza pe un scaun,departe de bărbat.Ea se uita dispretuitor la el,acesta introcandu-i zâmbete șirete.
După câteva minute de tăcere,aceasta văzând ca nimeni nu scoate nici o vorba,se duce in camera ei.Ia o gura zdravănă din ceaiul care stătea de azi dimineața și se schimba in ceva lejer.
Coboară jos cu o oarecare reținere și se aseaza înapoi unde ii era locul.Nici nu se putea uita in ochii lui,după câte i-a făcut.Atunci,pe nepregatite băiatul întreabă:
-Yunho:Tata,unde ai fost in tot acest timp?
-Baekhyun:Am fost plecat cu serviciul.
-Yunho:Mama mi-a zis ca trebuie sa îmi explice ceva complicat când o sa mai cresc.
Ea isi întoarce privirea spre el,incruntandu-se.Baiatul se întristează,dar bărbatul îl ia de mâna și ii zambeste.
-Baekhyun:Am sa îți explic eu fiule!Nu-i așa,draga?zice acesta uitându-se la ea zambind
-Yuri:Amm s-a făcut tarziu.Baekhyun trebuie sa pleci.Paaaa.zice ea împingându-l afara
Vrând sa închidă usa,acesta o blochează uitându-se adânc in ochii ei câteva minute,iar după pleacă.
Yuri pov.
După ce el pleacă,îl trimit pe Yunho la culcare.Imi punea diferite întrebări despre Baekhyun,iar asta ma deranja.
Urc in camera la mine,unde ma schimb in pijamale.Termin ceaiul,după care ma apuc de citit o carte.Era roman-polițist,plin de acțiune.Povestea te prindea din prima,deci era perfecta pentru mine.
După 1 ora ma uit la ceas,era 12:00.Mi se închideau ochii de somn,așa ca m-am culcat.***
Ma trezesc,fiind foarte somnoroasa cum eram mereu.Imi fac rutina de dimineața și cobor jos.Yunho nu era aici,așa ca verific.Intru in camera acestuia și il văd dormind.
-Yuri:Dragule,e dimineața!zice aceasta mangaindu-l pe frunte
-Yunho:Buna dimineața.
-Yuri:Te aștept jos la micul dejun.Sa nu întârzii!
-Yunho:Da.
Ies din camera lui și pregătesc laptele cu cereale.Mic dejunul clasic care este adorat de toată lumea.Dupa 5 minute,apare și Yunho.Mancam liniștiti,după care îl trimit in camera lui pentru a-și face temele.
Deodată,îmi suna telefonul.Era șeful meu.
-Yuri:Buna dimineața,domnule!
-Yuri:Buna dimineața,Yuri.A intervenit o problema la companie și trebuie sa vii.Te aștept in sala de ședința.si îmi inchide
Cât ghinion.Voiam sa stau linistita și acum ma mai strezeaza și el.Ma îmbrac rapid într-un sacou și o bluza cu gât și plec,nu înainte de ai spune lui Yunho ca plec câteva ore.
Traficul nu era aglomerat,așa ca am ajuns ușor.Lucrez la o companie de birouri,la care trebuie sa fii prezent 24/24.Intru in sala,acolo fiind șeful meu.
Îmi înmânează niste rapoarte,iar eu ma duc in biroul meu pentru a le completa.Dupa ce iau fiecare persoana pe rând,îmi fac un ceai.Atunci,aud usa de la birou deschizându-se.
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]