Termin de băut ceaiul și așez cana pe noptiera.Ma uit la telefon,era ora 11:00.Nu puteam dormi,așa ca îmi iau un creion și o foaie.Ma așez înapoi in pat și încep sa desenez.
După ce am terminat de desenat,era ora 12:00.Astazi trebuie sa îl duc pe Charlie la dresaj,iar eu nici nu am închis un ochi.Pun capul pe perna și adorm.
Sunt trezita de nemernicul de ceas care suna la ora 7:00.La 8:00 trebuia sa fim acolo,deci m-am îmbrăcat rapid intr-o bluza verde și blugi negri,după care am cobor jos pentru a lua micul dejun.
Ten deja pregătise masa,așa ca mâncam rapid și îl leg pe Charlie cu hamul.Ii pun botnița și ne grăbim sa ajungem.Salutam bărbatul,iar Ten ii da lesa.
Acesta ia dintr-o punga niste gustări,iar după isi pune ceva be brat,ca un scut.Incepe sa se prefacă ca fura ceva,iar Charlie sare și îl musca de brat.Ii da patrupedului o recompensa,iar după mai exersează de 3 ori același lucru.Dupa 40 de minute,fac o pauza,Charlie alergând spre noi.
Ten îl mângâie pe cap,iar el incepe sa îl lingă pe fata.Incep sa rad zgomotos,iar după patrupedul îmi da și mie câteva limbi.Ten incepe sa rada de mine,după care ne ștergem cu un șervețel.
Pauza s-a terminat,așa ca bărbatul îl cheamă pe câine la el.Acum făcea un nou atac.Nu prea înțelegeam,dar Ten era fascinat de ceea ce vedea.Il iau de brat și îmi pun capul pe umărul lui.
-Ten:Mai durează încă 30 de minute și plecam.Ai văzut cum la atacat?
-Yuri:Da.Iti place?!
-Ten:Da,dar nu crezi ca îl va afecta chestia asta cu dresajul asta așa de dur?!zice el uitându-se la mine serios
-Yuri:Cum crezi ca supraviețuiesc câinii de poliție?!
Ah,am uitat sa îți zic.Chiar domnul asta e polițist.-Ten:De ce nu mi-ai zis?!
-Yuri:Mhm,nu știu.Mi-a zis ca a mai dresat câini de poliție și au ieșit rezultate impresionabile.
-Ten:Te cred.
Ne-am luat cu vorba și nu am observat ca orele s-au terminat.Ii pun hamul împreuna cu botnița,Ten da mâna cu bărbatul și ne luam la revedere.In mașina,Charlie nu a putut sta locului,așa ca l-am primit in fata.
Observam cu ușurintă ca avea muschii foarte evidenți și stătea drept,iar privirea ii era fixată doar într-un singur punct.Chiar îl iubesc pe Charlie.
Ajungem acasă iar Ten ii da drumul prin grădina.Ma duc in camera și ma schimb in ceva mai comod,fiind un hanorac roz și colanți negri lungi.Cobor jos și Ten vorbea la telefon.
-Ten:Am comandat pizza.
-Yuri:Ma duc sa pregătesc farfurii.
Văd ca nu îmi raspunde,așa ca pregătesc farfuriile.Asteptam deja de 20 de minute,ma foiam prin sufragerie pentru ca îmi era prea foame.De plictiseala,ma așez pe covor și privesc tavanul.
Aud usa,semn ca vine Ten.Se uita la mine,după care îmi zambeste.Atunci,aud soneria.Se duce și ia pizza,după care o pune in farfurii.Ma ridic,împiedicându-ma.Ma simteam ca o împiedicată.
Alerg spre farfurie și iau o felie.Era așa buna.Dupa ce mânanc lacom,ma așez pe covor.Stau așa câteva minute,după care adorm dar ma trezesc.
-Ten:Văd ca ai mâncat.
-Yuri:Da,chiar îmi era pofta.Charlie unde e?
-Ten:Am uitat de el.
Ma ridic și îmi dau o palma mintala.Ten îl lasă sa între in casa,iar patrupedul vine spre mine și incepe sa ma lingă.Il indepartez cu greu și ma duc sa ma spăl pe fata.
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]