Taeyong pov.
A doua zi,dis de dimineața,m-am trezit pentru a cumpăra bilete pentru o vacanța.Ma gândesc la o locație și îmi vine in cap Miami.Caut un hotel,care nu era nici scump,nici ieftin,perfect pentru noi 3.
După ce fac rezervarea,vorbesc și cu câțiva oameni de la aeroport pentru a cumpara bilete.Totul era pregătit,nu înainte de a face micul dejun.Dupa aceea am mers la Yuri pentru ai însenina dimineața.
-Taeyong:Buna dimineața,Floarea-Soarelui.
-Yuri:Cum m-ai făcut?zice ea zambind
-Taeyong:Pai nu ești o floare?Ti-am adus micul dejun.
-Yuri:Vai mulțumesc.Dar nu trebuia.
-Taeyong:Ba da.Chiar meriți.
-Yuri:Ești dragut.Mersi mult.
-Taeyong:Bine bine.Am o surpriza pentru tine.
-Yuri:M-ai făcut curioasa,zi-mi.
-Taeyong:Nu îți zic.
-Yuri:Aha,deci vrei ceva in schimb!
-Taeyong:Exact.
-Yuri:Cam ce anume?!
-Taeyong:Un pupic.
-Yuri:TAEYONG!
-Taeyong:Am zis ceva gresit?!
-Yuri:Nu.
-Taeyong:Pai atunci!
După ce îmi da un pup,ii zic marea surpriza.A sărit din pat fericita,incepând sa danseze și sa cânte.
-Yuri:Ai zis mâine?La ce ora?
-Taeyong:La 5:00 trebuie sa fim la aeroport.
-Yuri:Înțeles.Dar dacă tot plecam mâine,as vrea ca azi sa petrecem timp împreuna prin oraș.Ce zici?
-Taeyong:Okay,dar prima data mănâncă micul dejun.
-Yuri:Bine,acum.
După ce Yuri termina de mâncat micul dejun,ne îmbrăcăm și mergem spre oraș.Prima idee a fost sa mergem sa vizionam un film.
Ajungem in fata cinematografului și ne uitam la peretele care arată filmele disponibile.
Alegem "20th century women".Platim bilete după care ne alegem de ronțăit.Ne luam popcornul și suntem conduși spre sala.Ne așezăm pe scaune și așteptăm sa înceapă filmul.
-Taeyong:Te-ai uitat la thriller?
-Yuri:Nu.Sti despre ce e vorba?
-Taeyong:Despre 2 liceeni care se îndrăgostesc.
-Yuri:De ce mereu alegi filme așa de bune?
-Taeyong:Amm,instinctul.
Fix când voiam sa spun o alta propoziție,se face anunțul pentru închiderea telefoanelor.Ne punem ochelarii 3D și se lasă liniște in sala.
*Dupa terminarea filmului*
Yuri pov.
Am ieșit din sala și după am mers cu toții pentru a bea câte un suc.Azi a fost o zi chiar foarte distractivă și frumoasa.Mi-a plăcut și surpriza din partea lui Taeyong,care m-a surprins profund.
Ajungem acasă și direct eu m-am îmbrăcat in pijamale,deoarece pentru mâine voiam sa fiu fresh.Vine și Taeyong lângă mine,adormind.
*Dimineata,ora 4:15*
Alarma suna.Ma trezesc și ii dau un bobârnac lui Taeyong.
-Yuri:Buna dimineața!Te îmbraci?
-Taeyong:Acum.zice acesta ridicându-se
Am tras un pic de Taeyong,spunându-i sa se îmbrace.A mâncat,după care m-am dus sa im verific pe Yunho.
-Yuri:Ești gata,dragule?
-Yunho:Da.Taeyong e cel mai tare.
-Yuri:Știu,haide!
După ce îl hrănesc pe Yunho,Taeyong bagă bagajele in portbagaj și plecam rapid spre aeroport.Acolo,ni s-au înfășurat geamantanele și duse in avion.Am fost conduși către avion,unde am intrat.
Ne-am asezat fiecare la locurile lui și tot zborul m-am uitat pe pereți sau pe geam.Dupa 4 ore plictisitoare,in sfârșit am ajuns in Miami.
Eram total surprinsă de priveliștea pe care mi-o oferea cerul.Luam un taxi către hotel și spre surprinderea mea care mergea foarte repede.
Când ajungem la hotel,luam geamantanele și ne cazam.Taeyong luase o camera pentru 3 persoane cu bucatarie,baie și balcon.
Ne aranjam bagajele,după care eu ma așez pe pat pentru a ma odihni puțin.Mi se alătura și Taeyong,care se pune in spatele meu,ținându-mă de mâna.
Deodata,aud niste țipete și ma trezesc,la fel și Taeyong.
-Yunho:Hai la plaja.
-Taeyong:Da chiar,haide.Am dormit destul.
-Yuri:Bine baieti.
Ma schimb in costumul de baie,iar după ii aștept pe baieti.Pe deasupra,îmi iau o rochița galbena și o șapcă,împreuna cu o gentuța unde se afla telefonul,elastice,loțiune de soare și ochelari de înot.
Era ceva de mers pana la mare,așa ca am început sa am discuții ciudate cu Taeyong.Intr-un final,ajungem.Inchiriem 3 sezloange și fiecare se da cu loțiune de soare.
Eu ca de fiecare data,rămân la mal.Baietii se aleargă pana in mare și încep sa se bată cu apa stropind-se.Iau cartea mea preferata și încep sa o citesc.
Stau câteva momente pe gânduri,amintindu-mi de momentele când am mers împreuna cu Baekhyun,Chanyeol și Iseul in Hawaii.Eram așa de bucuroasa la vremea aia,Doamne ce amintiri.
O iluzie de a lui Baekhyun apare lângă mine.O lacrima se prelingea pe obrazul meu.Imi șterg rapid lacrimile,făcându-mi aer cu mâinile pentru a-și da seama cineva ca am plâns.
Taeyong apare de nicăieri cu o găletuță și ma stropește chiar când m-am îndepărtat de șezlong.
-Yuri:Aish Taeyong!Sa vezi ce-ți fac eu.
Încep sa îl alerg câteva minute,nedandu-mi seama ca am ajuns in apa.
*Autor pov*
In aceasta săptămâna,toți 3 și-au petrecut-o cum stiau cel mai bine.Diminetile erau pentru fastuosul mic dejun preparat de Yuri,după-amiezele erau ocupate de somnul dulce și mersul la plaja,iar serile pentru plimbările pe plaja.
Aceștia au ocupat mereu timpul liber cu ceva distractiv,dansând,jucându-se sau facand karaoke.Astfel,acestia au devenit mult mai fericiti,plini de iubire și compasiune,bucurându-se de fiecare clipa petrecuta împreuna ca o adevărata familie.
꧁𝓽ꫝꫀ ꫀꪀᦔ ꧂
————————
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝗰𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝘂𝘁 𝘀𝗶 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹!!
𝗠𝘂𝗹𝘁𝘂𝗺𝗲𝘀𝗰 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮 𝗺𝗶-𝗮𝘁𝗶 𝗰𝗶𝘁𝗶𝘁 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲𝗮 𝘀𝗶 𝘀𝗽𝗲𝗿 𝗱𝗶𝗻 𝘁𝗼𝘁 𝘀𝘂𝗳𝗹𝗲𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮 𝘃-𝗮 𝗶𝗻𝘀𝗲𝗻𝗶𝗻𝗮𝘁 𝗽𝗼𝘃𝗲𝘀𝘁𝗲𝗮 "𝗣𝘀𝘆𝗰𝗵𝗼 𝗟𝗼𝘃𝗲𝗿".
𝗨𝗿𝗺𝗮𝘁𝗼𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗼 𝘀𝗮 𝗮𝗽𝗮𝗿𝗮 𝗰𝘂𝗿𝗮𝗻𝗱!𝗬𝗮𝗮𝗮,𝗱𝗲𝗯𝗲𝗮 𝗮𝘀𝘁𝗲𝗽𝘁!!
𝗠𝗨𝗟𝗧𝗨𝗠𝗘𝗦𝗖 𝗣𝗘𝗡𝗧𝗥𝗨 𝗦𝗨𝗦𝗧𝗜𝗡𝗘𝗥𝗘 💓💓✨! ꧂
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
Fiksi PenggemarCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]