Yuri pov.
Ma trezesc din cauza plânsului lui Yunho.Il iau din pătuț și îl hrănesc.Dupa,îl îmbrac in hăinuțe și îl așez la loc.Primesc un mesaj de la Iseul ca va trece in dimineața asta pe la mine pentru a-mi aduce câteva fursecuri.
O primesc in casa,iar ea aseaza cutiuta de fursecuri pe masa.Iau una și încep sa o mânanc.Imi pun într-un pahar lapte și mananc.Iseul se aseaza pe canapea și așa incepem o conversatie plictisitoare.
-Iseul:Ce faci?zice ea plictisita
-Yuri:Acum câteva minute m-am trezit.zic eu și ma frec la ochi
-Iseul:Sper să-ți placa,sunt făcute de mine.
-Yuri:Sunt foarte bune.Vrei și tu?si ii întind cutiuta
-Iseul:Nu mersi.
-Yuri:E așa de plictisitor sa fii singura in casa.
-Iseul:Te înțeleg.Ce mai face Yunho?
-Yuri:Cred ca a adormit.
-Iseul:Putem sa mergem sa îl vedem?!
-Yuri:Sigur,dar incet.
Mergem incet fără sa facem gălăgie pana in camera mea.Ne apropiem de pătuț și îl privim pe Yunho cum dormea.Il văd cum deschide ochii incet și incepe sa rada.Cred ca a văzut-o pe Iseul.
Iseul ma întreabă dacă îl poate lua in brațe și spun da.Il ia in brațe și îl leagănă.Incepe sa ii cânte o melodie de adormit copii.Dupa ce se plimba cu el de colo colo,mi-l da mie și îl așez in pătuț.
Coboram jos și m-ai mâncam câteva fursecuri după care Iseul pleacă.Strang de pe masa,iar după ma uit la televizor.Nu aveam ce face in casa asta.Era totul pustiu.Cu Baekhyun mai râdeam,ne jucam dar acum...
După o ora,îl iau pe Yunho in brațe și îl duc in sufragerie.Il las pe jos și el incepe sa se târască,încercând sa se ridice in picioare.Atunci,aud o bătaie in usa.Ma uit pe vizor și îl văd pe Ten.De unde știu ca stau aici?!
Ii deschid,iar privirile noastre se intersectează.Imi face din mâna,iar eu ii raspund doar cu un zambet.
-Ten:Buna.Derajez?!
-Yuri:Nu.De unde sti ca stau aici?
-Ten:Iseul a mai uitat să-ți dea ceva și m-a trimis pe mine.zice el zambind
-Yuri:Atunci,intra.si ii fac loc
Îl văd cum se uita prin casa.Ma întreaba dacă se poate așeza,iar eu ii dau voie.Il vede pe Yunho și după primul lucru pe care îl zice este:
-Ten:El e fiul tău?!zice el facand ochii mari
-Yuri:Da,îl cheamă Yunho.
-Ten:Frumos nume.Pot?si îmi arată direcția spre el
-Yuri:Da.zic eu cu o oarecare ezitare
Se îndrepta spre el incet,așezându-se stil turcesc.Se uită la el câteva minute după îl strigă.Yunho se plimba prin sufragerie,nu ii dădea atenție.Il văd cum îl ridica și il aseaza in poala lui.Incepe sa se joace cu el,Yunho razand.Nu as vrea sa se atașeze de el,plus ca Ten nu este tatăl lui.
După ce s-au jucat,Yunho s-a dat singur jos și se plimba pe covor.Il vedeam cum încerca sa facă ceva,dar nu ma prindeam.Isi poziționează picioarele din spate si încearcă sa se ridice.Adica sa facă primii pași.
Mai încearcă de câteva ori,după care se ridica incet și face primii lui pași.4 pași după care cade in fund.Incepe sa plângă,așa ca îl iau in brațe și îl liniștesc.Il văd pe Ten cum îmi zâmbea.Cred ca puteam avea încredere in el,după ce s-a purtat așa de frumos cu Yunho.
Îl las pe jos pe Yunho,iar el se duce spre Ten.Ma uit mai bine la el,iar atunci spune primul lui cuvant:"tata".S-a dus spre Ten și l-a îmbrățișat.
Am început sa plâng,așa ca l-am luat pe Yunho in brațe,ducându-l in pătuțul lui.Când am coborât jos,Ten nu mai era.Cred ca a plecat.M-am asezat pe un scaun și am început sa ma gândesc la cele întâmplate.Nu vreau ca Yunho sa fie prin preajma lui Ten,pentru o sa creadă ca el este tatăl lui.Cum o sa ii spun ca nu mai are tata.Asta e un lucru tragic.S-ar speria foarte tare.
Imi iau cartea lăsată pe noptiera și încep sa citesc.Poate o sa ma calmeze.
Ten pov.
Am plecat grăbit de la Yuri înspre Iseul.Am bătut la usa,iar aceasta m-a primit in casa.I-am zâmbit și mi-a adus un pahar cu apa.Nu știam dacă trebuie să ii spun exact ce am auzit din partea copilului lui Yuri,dar...mi-am făcut curaj.
-Ten:Iseul,i-am dus lui Yuri ceea ce mi-ai dat!
-Iseul:Mulțumesc ca te-ai oferit,îți rămân datoare.
-Ten:Despre asta voiam sa vorbim.La ea s-a întâmplat ceva!Si as vrea sa nu ii spui lui Chanyeol.Nu știu ce sa fac.zic eu panicat
-Iseul:Zi-mi.
-Ten:M-a invitat in casa și l-am luat pe Yunho pentru a ma juca un pic cu el.Dupa câteva minute,a făcut primii lui pași și mi-a zis "tata".
-Iseul:Aish.Yunho e mic.Sti,tatăl lui a murit și mna ești primul bărbat pe care îl imbratiseaza și mai mult,interacționează cu el.Inainte,nu prea a avut timp de a se juca cu el.Vorbesc de soțul ei.
-Ten:A,pai sper sa nu se obișnuiască cu mine ca fiind tatăl lui.
-Iseul:Oricum,Yuri o sa țină totul sun control.Nu te îngrijora.
-Ten:Mulțumesc.Dar,sti...chiar m-am simțit bine când mi-a zis tata.observ ce am zis si îmi pun mâinile la gura
Iseul nu mai zice nimic.Stam așa câteva minute bune,după care îmi zice:
-Iseul:E ciudat și pentru mine.
-Ten:Da.
Chanyeol pov.
Stăteam la usa și le ascultam conversatia celor doi.Deci,din ce am auzit:Yunho a făcut primii pași și a zis primul cuvant.Nu e prea bine,ar trebui sa îmi scriu in carnetel datele acestea.
După ce scriu,îl închid și îl pun in sertar.Ma gândesc,lui Baekhyun nu i-ar place dacă și-ar vedea fiul cu alt bărbat.Dupa ce i-a mai zis și tata,a asistat și la primii pași nu va fi de bine.
Tastez un număr de telefon și sun.
-Chanyeol:Copilul Yurei a făcut azi primii pași.A zis și primul cuvant:"tata".
-X:Mulțumesc pentru informații.Tinem legătura dacă se mai întâmpla ceva.
-Chanyeol:Da.si închid
Mai stau puțin la usa și îl văd pe Ten cum pleacă.Ma duc lângă Iseul,iar ea îmi povestește despre tot.Stau puțin pe gânduri,după care pornesc televizorul.
꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯𝟳.
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!
𝗠𝘂𝗹𝘁𝘂𝗺𝗲𝘀𝗰 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝟭𝗸 𝗼𝗰𝗵𝗶𝘀𝗼𝗿𝗶.
𝗕𝘆𝗲𝗲𝗲𝗲𝗲♡︎!
(⊃。•́‿•̀。)⊃
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]