-Yuri:Nu am fost cu nimeni!
-Baekhyun:Ba da,erai cu un baiat inalt,blond si era imbracat in negru.ZI CUM IL CHEAMA!STI CA NU AI VOIE SA IESI CU NIMENI?
De unde stia ca m-am intalnit cu Lucas?Poate a pus pe cineva sa ma urmareasca.
-Baekhyun:RASPUNDE-MI YURI!
-Yuri:Bine,m-am intalnit cu un coleg de clasa.Multumit?
Baekhyun pov.
Chanyeol facea o treaba foarte buna.Mi-a zis ca s-a intalnit cu un baiat inalt,blond care nu o lasa in pace.Ah,cand o sa-l prind il omor!
Mă uitam la ea urat.Vocile alea îmi spunea sa o sugrum pana își da ultima răsuflate,dar încercam sa ma controlez.Plangea.Nu îmi plăcea sa o văd așa,dar nici sa o văd ca umbla cu alții.-Baekhyun:De ce nu îl lasi in pace?
-Yuri:Uite cine vorbește.El merge după mine,nu eu după el.
Încep sa ma enervez când aud ca ăla merge după ea.Vocile încep sa ma controleze,dar ma stăpânesc cu greu.Medicii vin rapid la mine și îmi pun cămașă când văd ca mergeam spre Yuri.
Aceasta pleacă,fugind.Trebuia sa îl văd pe Chanyeol acum.Yuri pov.
Ies din spital plangand.De ce a pus pe cineva sa ma urmărească.Chiar așa de nebun este?
Plec linistita spre casa,incepe sa picure.Perfect!Mai ajung și uda leoarcă acasă.Dau sa intru in casa,dar îl văd pe Lucas lângă vine.Era sa fac infart.-Yuri:Ce cauți aici?
-Lucas:Am venit sa te văd.
Chanyeol pov.
Intru in camera și Baekhyun are cămașă de forța.Cand ma vede iar incepe sa crizeze.
-Baekhyun:ARE PE CINEVA CHANYEOL.TE ROG LOCALIZEAZĂ UNDE STA ȘI OMOARĂ-L.
-Chanyeol:Voi face și asta.Am aflat ca îl cheamă Lucas,23 de ani și îi împreuna in aceeasi sala de cursuri cu Yuri.E bad-boy-ul facultății și se da la toate fetele...era și logic!si isi da ochii peste cap
-Baekhyun:Ok,am înțeles esențialul.Gaseste-l acum unde e și omoară-l fără sa știe nimeni.Ingroapa-l in pădure și nimeni nu va observa de dispariția lui,doar părinții lui.
-Chanyeol:Bine,așa voi face.Eu plec.si batem palma
Îmi scot telefonul și îl localizez pe acest Lucas.Acum,se afla la Yuri.Ce cauta asta la ea?Il îngrop in iad dacă ar trebui.
Nu pot sa zic ca nu tin la Yuri,îmi e ca o prietena.Tin foarte mult la ea,as omora și o armata pentru ea.
Ajung in casa la ea și acolo era ea cu Lucas.-Yuri:Chanyeol,ce cauți aici?
-Chanyeol:Lasă întrebările Yuri!Ar trebui sa întreb alta persoana ce caută aici?
-Lucas:Ne cunoaștem?!
-Chanyeol:Nu,dar o sa cunoaștem foarte bine pe partea cealaltă a lumii.si îl împușc
Yuri era socata.Nu se aștepta sa fac așa ceva.Si eu am fost surprins de cum am acționat.Bine ca am scăpat de el.
-Yuri:Ce vei face cu el?avea ochii plini de lacrimi
-Chanyeol:Îl îngrop in pădure.si plec
*Dupa ce termina in pădure*
Ma îndrept spre spital,alergând.Ajung la Baekhyun și ii dau vestea.
-Baekhyun:Ai făcut bine.
-Chanyeol:Ma dor mâinile.
-Baekhyun:Îți mai cer ceva.As vrea sa stai cu Yuri cât timp sunt eu închis.Dar sa nu te apuce,ca o încurci.
-Chanyeol:Bine bine,o sa tin cont.eram așa de bucuros in sinea mea
-Baekhyun:Am trebui sa pleci,s-ar putea sa te vadă medicii și normal nu au voie sa vina persoane in vizite!
-Chanyeol:Eu o sa plec.Incearca sa te stăpânești cu vocile alea!
-Baekhyun:Încerc,frate.si batem palma
Yuri pov.
Stăteam degeaba.Nu făceam nimica.Gandul meu era la scena cu Lucas.Deodata,se aude o bocanitura la usa.Deschid usa,era Chanyeol.
-Yuri:Cu ce ocazie?
-Chanyeol:Ma lasi sa intru?Si după îți explic.
-Yuri:Intra.si ii fac loc
Se aseaza pe canapea.
-Chanyeol:De când Baekhyun e in spital,m-a pus pe mine sa te urmăresc.Voia sa știe dacă umbli cu cineva.Si așa am ajuns la conflictul asta.
-Yuri:Ce urat din partea lui.
-Chanyeol:Sti și tu Yuri,e nebun.Asa reacționează o persoana nebuna.Am fost și eu in aceeași situație pe care o are Baekhyun.Mi-a fost omorâtă iubita,nu vrei sa sti cum e !
-Yuri:Oh,îmi pare tare rau.
-Chanyeol:Nu trebuia.
-Yuri:Și Baekhyun cum mai e?Isi mai face rau?
-Chanyeol:Cam da.
-Yuri:Și de ce ai venit aici,mă rog!
-Chanyeol:Baekhyun mi-a zis sa stau cu tine pana îl eliberează din spital.
-Yuri:Pe bune?!
-Chanyeol:Da.
Yuri:Bine,atunci tu dormi in sufragerie pe canapea.
-Chanyeol:Îmi convine.Noapte buna.
-Yuri:Ok,noapte buna!
Ii dau o pătura și o perna,culcându-se.Mă duc in camera la mine și ma culc.
*Dimineata*
Aud in usa bătăi repetate.Ma ridic somnoroasa și deschid.La usa era....
꧁𝗢𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗶𝗻𝗲 𝗰𝗿𝗲𝗱𝗲𝘁𝗶 𝗰𝗮 𝗲𝗿𝗮 𝗹𝗮 𝘂𝘀𝗮.𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮.𝗡𝗼𝗮𝗽𝘁𝗲 𝗯𝘂𝗻𝗮💕꧂
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]