Nici nu am observat ca stăteam de o ora in balcon.Aud o bătaie in usa și ma întorc.Ten îmi face semn sa intru.Inchid balconul și ma bag in pat.
*Dimineata*
Am fost trezita de un fosnet.Il aud pe Ten cum trage draperiile și lumina pătrunde in camera,fiind un soare destul de puternic.Ma ridic in fund și arunc o perna in el.Incepe sa rada,iar Yunho sa plângă.
Îl iau din pătuț și îl hrănesc.Dupa care ma ridic și îmi fac rutina de dimineața.Ten voia sa îmi ia desenul,dar m-am repezit la el și i-am dat peste mâna.
-Yuri:Nu te atinge de el.zic eu fiind deranjata de mișcarea lui
-Ten:Nu am voie sa ma uit?!zice el și se încruntă
-Yuri:Nu.atunci întoarce foaia
Face ochii cât capacele când vede ce am desenat.Il întoarce spre mine și îmi zice ca e foarte fain.
-Ten:Ești foarte talentata.lasand desenul
-Yuri:Mulțumesc.Micul dejun e gata?
-Ten:Da,haide.
Mânanc după care îl ajut sa spele vasele.Ma întorc înapoi in camera mea și îl iau pe Yunho in brațe.Il legan după care încerc sa îl adorm.Il pun înapoi in pătuț și îmi bag căștile in urechi.
Prima melodie e "Times moves moments" care e foarte sentimentala și ma face sa plâng.Incep sa plang,dar îmi șterg rapid lacrimile.Opresc melodia și îmi aduc genunchii la cap.
Stau așa câteva minute,după care ma duc la baie.Ma roteam prin camera,gândindu-mă ce as putea face.Ma mai rostesc de 10 ori,după care cobor jos.Deschid televizorul pe știri.O știre de ultima ore despre cazul cu cele 2 cadavre găsite.
"Cele 2 cadavre care au fost găsite aproape de pădurea Seoulului au fost băgate in crematoriu.Nu s-au găsit posibile urme lăsate criminali.Si-au ascuns foarte bine fapta,dar încă autoritățile nu se dau bătute.Mai multe date,in seara asta."
Închid televizorul și ma gândesc.Deci Baekhyun chiar s-a ținut de promisiune când a zis ca Chanyeol nu o sa fie dat pe mâna poliției.Ma bucur ca atât a putut face,sa-și salveze prietenul.
Îl contactez și îmi raspunde.
-Yuri:Ai văzut știrile?!
-Chanyeol:Da.Am scăpat.Voiam sa ii mulțumesc lui Baekhyun,dar din păcate nu pot.
-Yuri:Ma faci sa plâng.zic eu ștergându-mi lacrimile
-Chanyeol:Aish,Baekhyun sa sti ca te veghează!
-Yuri:Nu ma mai fa sa plâng,te rog!
-Chanyeol:Bine,bine trebuie sa închid!Ai grija de tine!
Nu apuc sa ii zic pa ca îmi inchide.Tot acel Chanyeol grijuliu a rămas pe care îl știam.Imi șterg lacrimile rămase,văzându-l pe Ten cum vine.
-Ten:Ai plâns cumva?
-Yuri:Eu?Nu,ti se pare.zic eu razand
-Ten:Ok.Vrei sa mergem prin parc?
-Yuri:Pare o idee buna.Ma duc sa ma îmbrac.
Urc sus,ma îmbrac rapid și pe Yunho,după care cobor.Ten era cu căruciorul,așteptându-ma sa îl așez pe micuț.Il pun și ieșim din casa.Era soare,adică foarte cald.Parea sa fie Iulie,dar e debea 30 Aprilie.
Văd ca ne îndepărtăm de parc așa ca îl întreb pe Ten unde ma duce.Ajungem la un magazin de animăluțe.Intram și încep sa privesc fiecare animaluț.Toate se sprijineau de sticla și lătrău.
Ma uit la un puiuț care era foarte dragut.Ating sticla,iar el isi pune boticul mic pe aceasta.Cred ca ma place.
Ii zic lui Ten ca el este cățelușul perfect pentru al lua.Mi-l da intr-o cușca specială,după care ne-am uitat după mâncare,jucărele,un cos,o păturica și castron pentru mâncare.
După ce le-am cumpărat,am asezat cumpărăturile in portbagaj iar pe cutu in spate.Ma uit la el,care era speriat și cred ca nefericit.Ajungem in casa,punem căsuța acestuia într-un colț al sufrageriei,momentan,și castronul cu apa lângă.
Îl scot din cușca și îl pun pe covor.Daca face treaba mica,am luat niste paturi albe(nu așa se cheamă,dar nu îmi vine in minte cuv) pentru a face pe ele.Il văd cum tremura și ii era frig.Timp de 2 minute,a stat nemișcat și a făcut de 2 ori treaba mica.
L-am luat și l-am dus in noua lui căsuța.Se învârte de câteva ori,după care se face comod.Isi pune căpușorul pe lăbuțe și adoarme.
-Yuri:Ce nume sa ii punem?
-Ten:Ce zici de....Charlie?
-Yuri:I se potrivește!
Ma apropii de cățeluș și il mângâi pe cap.
-Yuri:Charlie.Este perfect.
Ma ridic și plec in camera la mine.Mai ascult muzica,după aud un mârâit de jos.Cobor grabita și îl văd pe Ten cum se joaca cu el.Ma alătur lor,Charlie trăgându-ma de bluza.
Ten rade de mine,iar după îl ia pe Charlie in brațe.Din păcate,acesta și-a făcut nevoile pe el.Il scapă,tipand și incepe sa facă ca un copil.
-Ten:A FĂCUT PE MINE.
-Yuri:Du-te și te schimba.
-Ten:E PRIMA DATA,ASTA ÎMI MAI TREBUIA.CAINE NESUFERIT!zice el și pleacă furios
Ma duc după el și îl liniștesc.Ii explic ca e puiuț și nu poate face prea multe.Se calmează,după care coboram jos înapoi la Charlie.Il iau și ma îndrept spre usa,dar Ten se pune in fata mea.
-Ten:Nu avem voie sa îl ducem afara pana nu are vaccinul făcut.
-Yuri:Ah,nu știam.il las jos iar el fuge in coșuleț
Era așa de dragut.Ten incepe sa caute informatii depsre rasa lui.Stiam deja ce rasa e.Am vrut sa văd dacă știe ceva,dar nu.L-am ales din 2 lucruri:pentru ca era foarte dragut și pentru ca boxerii sunt câini de paza foarte buni,vigilenți,inteligenți și alerți.
Ma gândeam sa îl invat un dresaj mai complex.Sa îl invat cum sa atace un hot,chestii din astea.Bine,eu nu am dispoziția buna,dar am sa ma duc la cineva special pentru dresaj.
Seara se apropia,așa ca ma îmbrac in pijamale.Il hrănesc pe Yunho,Ten îmi zice noapte buna și nu in ultimul rând sa îl vizitez pe Charlie.Ma duc și îl observ ca doarme.Merg tiptil înapoi in camera mea și ma bag in pătuț.
꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰𝟯.
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!
𝗦𝗲𝗮𝗿𝗮 𝗳𝗿𝘂𝗺𝗼𝗮𝘀𝗮!꧂
♔♔♔
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]