Yuri pov.
Somnul meu de frumusețe fu deranjat de către o persoana enervanta,care o sa plătească mai tarziu.Ma trezesc,fiind somnoroasa,și ma uit urat mai bine,recunoscandu-l pe Baekhyun.Oohh,stai Baekhyun sa vezi ce-ți fac!
-Baekhyun:Neata,putoare.
-Yuri:Cum m-ai făcut?uitandu-ma eu urat
-Baekhyun:Putoare,și chiar ești.Trebuie sa te îmbraci in costumul de baie pentru ca eu și ceilalți am decis sa mergem la mare.Ei au luat-o înainte.
-Yuri:Am uitat sa-l pun.zic eu trantindu-ma înapoi in pat
-Baekhyun:Ți l-am pus eu,așa ca îmbrăcate.spune el plecând
Cumva băiatul asta ma provoacă?
Ma uit prin geamantan și îl găsesc.Ah,Baekhyun al meu are gusturi bune:))))) .
După ce ma îmbrac,îmi prind parul intr-o coada,îmi iau pălăria,ochelarii,telefonul și o geanta de plaja plus loțiune de soare.
Când cobor îl văd pe Baekhyun îmbrăcat in niste pantaloni negri lungi de plaja care ii ajungeau pana la genunchi și o cămașă alba foarte larga.Imi zambeste când ma vede,ma ia de brat și ne îndreptam spre mare fiind in șlapi :)))) .
-Yuri:Alta culoare nu ai găsit?zic eu zambind
-Baekhyun:Te prinde foarte bine negrul.Ne-am asortat.zice el pervers după ma saruta
-Yuri:Zici ca Iseul și Chanyeol deja sunt acolo nu?
-Baekhyun:Da,au zis sa plece direct.Oricum,ne așteaptă acolo.
-Yuri:Hai sa ne grăbim,nu vreau sa aștepte prea mult.
In timp ce ne îndreptam spre mare,de o parte și de alta a străzii care puteam zice ca e plina de mașini erau palmieri care se înălțau pana in cer.Vantul adie incet,dar soarele tot ardea cu putere.
Într-un final,ajungem pe nisip.Imi scot șlapii și încep sa alerg,căutându-i din priviri pe Iseul și Chanyeol.Ii vedem din depărtare cum ne fac cu mâna și se alăturăm lor.Ma așez pe un șezlong,lângă a lui Baekhyun.Pun prosopul pe acesta și ma așez cu grija.
Scot crema de soare și încep sa mi-o aplic pe maini,piept,picioare și spate.Il rog pe Baekhyun sa ma ajute,acesta neezitând.Isi spune un pic și incepe sa facă mișcări circulare cu mâna.Ii mulțumesc după procedez la fel.
-Baekhyun:Ma gâdili.zice el mișcându-se
-Yuri:Nu te mai mișcă.
După ce îl ajut sa se dea cu crema,Iseul,Chanyeol și Baekhyun se duc in mare.Pentru ei era o plăcere de a te bălăci,ca o joaca.Niciodata nu mi-a plăcut marea,dar nu le puteam spune in fata asta.Eram mai mult cu piscina.
Ii vedeam cum se stopeau și cum se împingeau unii in alții,aducându-mi zâmbetul pe buza.
Soarele devenea din ce in ce mai arzător iar asta îmi plăcea.Voiam sa ma bronzez uniform.Închid ochii pentru câteva minute,dar atunci simt cum stropi de apa fac contact cu pielea mea.Ii deschid incet,dandu-mi seama ca e Baekhyun.
Isi trece mâna prin par,după vine lângă mine.Patratelele erau vizibile,eu rușinată uitându-ma in alta parte.
-Baekhyun:Nu vi și tu?zice el ranjind
-Yuri:Nu,încă.
-Baekhyun:Nu cred ca ai venit sa stai,ci sa te balacesti.Haide!si ma trage de mâna
Îmi plăcea ca toată lumea se uita la noi,știind ca Baekhyun e cântăreț și cred ca unii și-au dat seama din prima,in fine.Ma trage de mâna și intram amândoi in apa.Era așa de rece!
-Yuri:Baekhyun,e foarte rece.spun eu stand nemișcată
-Baekhyun:O sa număr pana la 3 și atunci ne băgăm amândoi in apa.De acord?!
-Yuri:Ok.zic eu fricoasa ce eram😂
Incepe sa numere 1,2,3.La 3 Baekhyun se scufunda in apa,dar eu rămân tot in aceeași poziție.Se ridica din apa și ma stropește cu parul.Se uita la mine câteva secunde,după cade se încruntă.Nu-mi dadeam seama ce voia sa facă!
-Baekhyun:De ce nu te-ai băgat?!
-Yuri:Nu pot din prima.zic eu fastacindu-ma
Intr-o fracțiune de secunda,incepe sa ma stropească cu apa,iar eu ma bag rapid in apa,tremurând.
-Baekhyun:Trebuie și capul.
-Yuri:Nu-ți ajunge atât?
-Baekhyun:Hai,hai.facandu-mi semn sa ma bag iar
Îmi dau ochii peste cap și îmi bag si capul.Era sarata.Il văd cum se îndepărtează,așa ca încep sa ma duc după el.Ni se alătura și Chanyeol și Iseul care râdeau și se stropeau.
După ce ne mai bălăcim,ies din apa și ma pun pe șezlong.Baekhyun se pune lângă mine,stand cu pieptul la soare.
-Yuri:Cât timp ai făcut exerciții pentru abdomen??zic eu curioasa
-Baekhyun:Cat am fost in spital.Sunt arătos nu?zice el etalându-și zâmbetul
-Yuri:Da.
Îl vedem pe Chanyeol cum o cara pe Iseul in brațe.O aseaza pe șezlong și se pune și el.Ma uitam la cer și deodată înspre noi vine un nor uricios.Le fac semn celorlalți sa se uite și hotărâm sa plecam.
Baekhyun pov.
După ce plecam,ne ducem fiecare in camerele lor pentru a se schimba.Eu și Yuri ne îmbrăcăm amândoi in roșu,eu fiind cu niste pantaloni roși de fâs și o cămașă larga iar Yuri cu o rochie roșie și sandale.
Batem la usa lor și ne deschid.O iau de mâna pe Yuri,ea zâmbindu-mi și ne îndreptam spre restaurantul care se afla la parter.Ne punem in farfurie ceea ce ne plăcea și ne așezăm la masa.
După ce ne înfruptăm,am venit cu ideea de a merge pe terasa unde erau alte persoane.Vedeam multe persoane care se uitau la mine și Chanyeol,așa ca găsim o masa mai retrasa.
Ne așezăm și ii cerem barmanului 2 limonade și 2 sucuri de portocale.Ni le aduce,iar noi începem sa le gustam.Erau foarte bune.Ii fac semn pui Chanyeol:
-Baekhyun:Nu crezi ca prea multă lume se uita la noi?
-Chanyeol:Cred ca și-au dat seama cine suntem.
Atunci,vedem 2 fete in spatele nostru.Ma sperii,uitându-ma urat la ele.Oare ce voiau?
-X:.........
꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯𝟬.
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!
𝗕𝘆𝗲𝗲𝗲𝗲𝗲💗💚!꧂
( ͡° ͜ʖ ͡°)
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]