Yuri pov.
Bagajele erau pregătite.Maine la ora 5:00 dimineața,trebuia sa fim la aeroport.Ma duc in camera la Iseul și ma așez in brațe la ea.
-Iseul:O sa ne distram.Mai ales ca e in Hawaii.
-Yuri:Ce cald o sa fie.
-Iseul:Cel mai important e sa ne distram și sa ne simțim bine!spune ea cât ma mângâie pe cap
-Yuri:Ar trebui sa ne băgăm la somn.Maine la 4:15 trezirea.zic eu razand
Iseul se bagă in bat,la fel și eu.Ma foiesc puțin,dar după îmi găsesc poziția buna.Baekhyun îmi cânta ceva,iar după adorm.
*Dimineata,ora 4:15*
De dimineața,eram foarte dispusă ca m-am și trezit înaintea alarmei.Ma îmbrac cu blugi negri,un tricou alb și părul împletit intr-o coada.Sar pe Baekhyun,acesta trezindu-se.
-Yuri:NEATA,PUTUROSULE!Nu cred ca vrei sa pierzi avionul.Hai,îmbrăcarea.
-Baekhyun:Acum șefa.si sare din pat
În timp ce Baekhyun se îmbracă,decid să-i trezesc și pe ceilalți.Bat la usa,dar era întredeschisa.Ma uit puțin și ii văd pe amândoi îmbrăcați și pregătiți.Intru peste ei și le zic in 10 minute sa fie jos.
Ma întorc înapoi la Baekhyun,care era și el gata.Ii zic sa-și ia bagajul,eu facand la fel.Coboram jos și ii vedem și pe ceilalți indivizi cum se așteptau,razand.
Ieșim din casa,in fata noastră fiind taxiul.Ne ajuta sa punem bagajele și ii dam locația:aeroportul.
Scoatem bagajele și ii dau banii.Ma iau după ceilalți și mergem spre așa zisul avion.Dupa ce ne înfășoară geamantanele intr-o folie specială,ne urcam in avion.Eu și Baekhyun stăteam in fata,iar Chanyeol și Iseul in spatele nostru.Cand avionul a decolat,am avut o senzație foarte ciudata,așa ca îl iau rapid de umar pe Baekhyun.Ma uit la el,iar el nu avea nici un stres,stătea chill.
-Yuri:Nu tie frica?!zic eu incruntandu-ma
-Baekhyun:Am fost de o grămada de ori cu avionul,senzația e ușoară.
-Yuri:Tu te bucuri ca mergem in Hawaii?zic eu mâhnită
Ma uit la el câteva secunde și își întoarce privirea spre mine,de parca am întrebat ceva gresit.Imi ia fata in mâinile lui și se uita la mine zicând:
-Baekhyun:Nu sti cât de mult am așteptat plecarea asta!Cum poți sa zici asta?!zice el iritat
-Yuri:Te-am văzut tăcut și de asta am întrebat.
-Baekhyun:Tie frica?!
-Yuri:Da.imi face semn sa ma așez pe umărul lui si eu ma așez
Mai stau câteva minute pe gânduri și după adorm.
Baekhyun pov.
Voiam sa ii zic ceva,dar o văd cum doarme.Ce frumos doarme.
Ma întorc cumva și îl văd pe Chanyeol cum asculta muzica.Ii fac semn și el își da căștile jos.
-Baekhyun:Cât mai avem?Deja m-am plictisit.spun eu plictisit
-Chanyeol:Sti ca Hawaii e departe de Corea.Trebuie sa zică avionul cât timp mai avem.
Deodată se aude:
"Dragi pasageri,pana la destinația Hawaii mai sunt 4 ore.Dupa 3 ore,o sa facem un anunț referitor la aterizare.Zbor plăcut in continuare."
-Chanyeol:Mai avem 4 ore.zice el bucuros.Eu îmi pun căștile înapoi,as vrea sa dorm pana atunci.
-Baekhyun:Ok.
Ma întorc înapoi și îmi așez capul mai confortabil.De fiecare data când mergeam cu băieții,nu puteam adormi mereu.Foarte rar.Inchid ochii și stau câteva minute cu ei închiși și văd ca nu pot dormi,decid sa stau și sa ma uit pe pereți.
*Dupa 4 ore,la aeroportul din Hawaii*
Cele 4 ore au trecut cu bine.Ma aterizat și din fericire nu s-a întâmplat nimic,pentru ca am respectat spusele stewardesele.
Ma aflam cu Iseul,Yuri și Chanyeol in aeroport,căutând un taxi.Dupa multe încercări,ajungem la un hotel unde ne și cazam.
Intram in camere și ne instalam bagajele.Yuri își pune in șifonier hainele ei și pe ale mele,iar după facem un dus fiecare.
-Baekhyun:Mie mi-e foame.Hai să-i luam și pe ceilalți și sa mergem la un restaurant.Ce zici?
-Yuri:Bine.
O iau de mâna și mergem spre camera celor doi care era vizavi de noi.
-Baekhyun:Haideți in oraș sa mâncam.
-Chanyeol:Ok,hai!
Chemam un taxi care ne duce la un restaurant destul de cunoscut.Ne așezăm la mese și ne comandam ceea ce era pe gustul nostru.
După ce mâncam mâncare noastră preferata,ramen,decidem sa mergem un pic pe plaja.
*Pe plaja*
Yuri pov.
Era așa de plăcut sa stai și sa privești marea.Atunci,Baekhyun îmi ia mâna și o saruta.
-Chanyeol:Foarte frumos.
-Yuri:Paradisul palmierilor.zic eu razand
-Baekhyun:Debea aștept sa facem niste poze.
-Iseul:Și eu.
Dorința mea era sa ating marea.Ma îndrept topaind și insipirand aerul curat al brizei.Ma pun cu fundul pe nisip și încep sa ma joc cu acesta.Stiu ca aveam 22 de ani,dar mintea era câteodată de copil.
Baekhyun mi se alătura,la fel și Chanyeol și Yuri.Ne așezăm toți într-un cerc și începem sa construim un castel nu foarte mare,dar nici mic.
După ce ne mai jucam și povestim,hotărâm sa ne întoarcem înapoi la hotel.In camera,am căzut pe pat,obosita la fel și Baekhyun.Nu ne-am mai îmbrăcat in pijamale,căci am adormit.
꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟮𝟵.
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!
𝗔𝗰𝘂𝘀 𝘃𝗶𝗻𝗲 𝘇𝗶𝘂𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗦𝗲𝗵𝘂𝗻.𝗬𝗮𝗮𝗮 𝗱𝗲𝗯𝗲𝗮 𝗮𝘀𝘁𝗲𝗽𝘁💚💚!
𝗭𝗶 𝗳𝗿𝘂𝗺𝗼𝗮𝘀𝗮!꧂
¯\_(ツ)_/¯
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]