Baekhyun pov.
Mă plimbam pe străzi,îngândurat.Trebuia să mă întâlnesc cu prietenul meu,Chanyeol.Mai merg câțiva pași și simt o mâna pe umărul meu.Era Chanyeol.
-Baekhyun:Ce cauti la ora asta pe străzi?!bat mâna cu el frățește
-Chanyeol:Ar trebui să te întreb același lucru.Ai mai dat de Yuri?schimbându-și privirea
-Baekhyun:Da,tot aceeași fata a rămas.Am dat buzna peste ea la 2,acum o ora.
-Chanyeol:Ce te-a apucat?!se încruntă și mai tare.
Am senzația,sau lui Chanyeol îi pasa de Yuri?!Oh,știe ca nu are voie să se atingă de ea.
-Baekhyun:Păi nu știu nici eu,îmi era dor de ea și....da !
-Chanyeol:Ar trebui să o iei mai moale,ști ca Yuri nu ar fi cu altcineva,te iubește.
-Baekhyun:Da,dar mi-e frica că o să o pierd.In preajma ei, câteodată am crize de nebun și fac ca ultimu' psihopat de pe Pământ.Simt că o iau razna.
-Chanyeol:Dacă ai nevoie de mine,sti unde mă găsești.si pleacă
Mă uit cum pleacă și mă întrept spre casa.Mâine trebuie să o văd pe Yuri.
Yuri pov.
Mă trezesc,așezându-mă in fund.Am avut un vis cu Baekhyun care era aproape și mă sugruma.Nu vreau să îl văd azi.Imi fac rutina și mă îmbrac intr-o bluza neagră cu gât,pantaloni negri,părul lăsat pe spate și un sacou.
Mănânc rapid și plec,alergând spre autobuz.Spre fericirea mea,îl prind.Mă așez la geam,acolo fiind locul care îmi plăcea să stau mereu.*Ajunsa la facultate*
Mă așez in bancă,lângă mine era Iseul.Imi face cu mâna,eu luând-o in brațe.
-Iseul:Bună dimineața,Yuri?Cum te simți?!
-Yuri:Bine,tu?
-Iseul:Foarte bine.o vedeam foarte zambareata,nu am mai văzut-o așa niciodată
-Yuri:Ai ceva de zâmbesti încontinuu?
-Iseul:Da,ieri m-am întâlnit cu un băiat super dragut care m-a invitat la o cafea.Am acceptat și ne-am cunoscut mai bine.Siiiiiiiiiiiii SUNTEM ÎMPREUNA!mai avea puțin și tipa
-Yuri:Wow,dar nu crezi ca a fost prea din scurt?
-Iseul:Păi,draga mea,asta se numește dragoste la prima vedere.
-Yuri:Ok,încep orele!
Mă uitam pe geam,ora era plictisitoare.Mă jucam cu paginile manualului,iar profesoara observase asta.Super !
-Prof:Yuri,de ce nu ești atentă?
-Yuri:Ammmmm,am adormit deodată.Scuzati-ma.
-Prof:Trebuie să te trimit in biroul directorului.De zile bune ești cu capul in nori.Nu-mi place.
-Yuri:Bine,acum.De parca ti-ar păsa așa de tare de studenți...spun printre dinti
Plec plictisita spre biroul directorului.Bat la usa și aud "intră".Intru și mă așez.
-Dr:De ce te-a mai trimis?
-Yuri:Pentru că nu am fost atenta cică la oră.
Nu-mi plăcea tipul.Părea cam de 23 de ani,mai mare cu 2 ani decât mine.
Deodată,vine spre mine și se asează pe marginea biroului.Era ciudat,rău.Vă zic,nu vreti să fiți in locul meu.Un fior mă cuprinde când ii simt respirația la ureche,acesta spunându-mi:-Dr:Dacă vrei să scapi de detenție,in seara asta vii acasă la mine.Îti dau adresa.si îmi întinde un bilet cu adresa
Se uită la mine pervers,eu fugind.Nu mai voiam să stau la facultate,îmi iau rapid ghiozdanul și plec.Cand ajung acasă,închid usa și încep să plâng.
De ce trebuia să mă întâlnesc cu el?!Nu voiam,mai bine mă băgau oamenii la pușcărie decât să mă întâlnesc cu mucosul ăla !Baekhyun pov.
Eram la usa ei.Bat o data,nu raspunde.Mai bat o data,deja mă enervam.Aud cum deschide usa și îi văd chipul angelic.A PLÂNS!spun in mintea mea
Îmi face loc să intru,ea închizând usa.Mă apropii de ea,mângaindu-i fata delicată.-Baekhyun:De ce ai plâns Yuri?
-Yuri:Nu am plâns,ți se pare.Am vărsat apă din greseala.
Știam că minte,dar nu înțelegeam de ce nu îmi zice.Schimb subiectul.
-Baekhyun:Ce ai învățat azi la facultate?
-Yuri:Nimic interesant.lăsand capul jos
Atunci,primește un mesaj.Se uită speriata la el,nu puteam înțelege ce are.Imi zice că are puțină treaba,alungandu-mă din casa.Trebuia să aflu unde se duce !
Yuri pov.
Trebuia să mă grăbesc.Nu aveam așa mult timp la dispoziție și mă îmbrac intr-o rochie mulată neagră:
Îmi iau rapid sacoul și niste cizme.Deschid usa și o închid rapid,plecând.Sper să nu mă urmărească Baekhyun,astfel sunt moartă.
*Dupa 14 minute*
Mă aflam la usa lui,acesta deschide.Se uita la mine din cap până în picioare.Îsi muscă buza inferioară,eu fiind dezgustată.Imi face loc și inchide usa.
Era o măsuță din sticla pe care se afla o sticla de rosé cu 2 pahare.Imi pune puțin,iar eu îl dau pe gât tot.De aici,simt cum cad și văd negru în fata ochilor.Baekhyun pov.
Am aflat unde s-a dus păpușa mea.Eu i-am zis că nu are voie să fie atinsă de alți bărbați,ci doar de mine.Usa era încuiată.Bat o data,nu raspunde nimeni.Mai bat încă o data,acum chiar că dădeam cu pumnii la propriu ca un nebun.
Îmi deschide un bărbat in halat.-Baekhyun:Bună,nu cumva a trecut pe la tine o fata inalta cu parul brunet?
-X:Nu,cred că ai gresit adresa.
Voia să îmi închidă usa,dar atunci îi dau un pumn de toată frumusetea,acesta căzând la pământ.Intru in casa,căutând-o.Era în pat,aproape goală.Era adormită.Sigur boul ăla a pus somnifere in băutură.
Îi pun haina de pe mine pe ea,luându-i geanta și sacoul,pe bărbat băgându-l in casa.Ajung in casa,urc la etaj și o așez in pat.Îi iau pijamalele și încep să o îmbrac.Mă abțineam cu greu să nu sar acum pe ea ca un animal in călduri ce sunt.Dar niciodată nu am atins-o mai mult decât trebuia,pentru că îi știam limitele.
O învelesc și rămân cu ea,adormind.Yuri pov.
Mă aflam in patul meu,in pijamale.Simteam o durere îngrozitoare in jurul capului.Oare cine m-a fi adus?Nu știu,dar mă uit la ceas și văd cât e.Mă îmbrac și plec.
La facultate,era Iseul împreuna cu cineva.Se sărutau.Era Iseul și......
꧁𝙃𝙚𝙡𝙡𝙤,𝙜𝙪𝙮𝙨!𝘼𝙢 𝙧𝙚𝙫𝙚𝙣𝙞𝙩 𝙘𝙪 𝙘𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡𝙪𝙡 𝙖𝙡 𝙙𝙤𝙞𝙡𝙚𝙖.𝙎𝙥𝙚𝙧 𝙨𝙖 𝙫𝙖 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙖,𝙣𝙤𝙖𝙥𝙩𝙚 𝙗𝙪𝙣𝙖💕꧂
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanficCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]