Capitolul 33

119 6 1
                                    

Yuri pov.

Dupa ce am mancat,eu si Iseul sa mergem la un film.Ne luam rămas bun de la baieti si urcam in taxi.La mall,stăteam in fata cinematografului și nu știam ce film sa alegem.Dupa mai multe minute,Iseul alege un desene animate.

Intram in sala și ne ocupam locurile,cineva anunțând ca filmul incepe in 5 minute.Ne punem ochelarii și luam popcornul in brațe împreuna cu sucul.

*Dupa vizionarea filmului*

Ieșim din sala razand.A fost super tare!

-Iseul:Super film!Am gusturi bune.

-Yuri:Sa sti.Ai vrea sa ne mai uitam prin magazine?

-Iseul:Da.si plecam

După ce ne luam 2 cămăși albe,Iseul cheamă taxiul.

Baekhyun pov.

M-am gândit sa-i fac o surpriza de neuitat lui Yuri.Chanyeol m-a ajutat sa pun petalele de trandafiri pana in dormitorul nostru.Pun ultima petală,după așez frumos lumânările de ceara parfumate lângă pat.

Scot din buzunar cutiuta in care se afla inelul și o pun in sertar.Vreau sa fac ca seara asta sa fie de neuitat.Ma uit la ceas și fetele trebuiau sa fi ajuns.
Chanyeol îmi face semn ca ele au ajuns,eu auzind vocile acestora.
Trag cu urechea și sper sa Chanyeol sa spună corect ceea ce i-am explicat.

-Chanyeol:Ce bine ca ați venit.Yuri ar trebui sa te duci sus,Baekhyun te aștepta.

-Yuri:Bine,mersi ca mi-ai zis.

O aud cum urca și pregătesc eșarfa.Voia sa se duca in camera,dar ii blochez calea și ii zic:

-Baekhyun:Nu poți intra!

-Yuri:De ce?!zice ea curioasa

-Baekhyun:E o surpriza Yuri.As vrea să-ți pui asta la ochi.zice eu și ii arat eșarfa

-Yuri:Ok.Sper sa nu fie ceea ce cred eu.spune ea speriata

-Baekhyun:Ai sa vezi,doar puneți-o!

O ajut,legându-i eșarfa la ochi.Statea nemișcată,dandu-mi de seama ca trebuie sa o ajut sa meargă.O trag după mine și deschid usa camerei,incuind-o cu cheia.

Yuri pov.

Baekhyun ma duce cred ca in camera noastră și inchide usa.Ii simt mâinile pe fata mea,dandu-mi jos eșarfa.Toata camera era luminata de lumânări parfumate și petale de trandafiri.

Baekhyun se pune in fata mea și ma ia de mâna.De ce am emoții?Doamne,mi-e frica și deja palmele îmi sunt transpirate.

-Baekhyun:Yuri,as vrea sa sti ca te iubesc foarte mult.

-Yuri:Și eu Baekhyun.

Îl văd cum scoate o cutiuta neagră din sertar și se pune in genunchi.Imi pun mâinile la fata,fiind socata.

-Baekhyun:Vrei sa fii soția mea?

-Yuri:Da.zic eu sărutându-l și mi-l pune pe mâna

Atunci,acesta și-a pus mâinile pe talia mea și a început sa ma sărute apasat.Ma aseaza ușor in pat și incepe sa ma sărute din ce in ce mai apasat.Imi da cămașă jos,eu facand la fel cu bluza lui.Baekhyun a continuat cu săruturile pe gât.Se simțea...foarte bine.Mi-am dat capul cât mai pe spate făcându-i treaba mai ușoară.

Îmi da rapid lenjeria intimă jos,dar doar pana la solduri.A început sa isi plimbe mâinile pe corpul meu iar tot ce am putut sa fac a fost sa scot gemete.

Mi-am bagat mâinile in parul lui când a coborât cu săruturile pe abdomen.Si-a dat pantalonii jos aruncându-i pe undeva prin camera.Mi-am închis ochii când am văzut ca isi da boxerii jos.M-a întrebat din priviri dacă poate să-mi dea de tot lenjeria jos.Eu am afirmat și apoi a luat-o de pe mine.

-Yuri:Baekhyun...e-e prima oară..

-Baekhyun:Nu o sa te rănesc.

A intrat ușor in mine,încercând sa nu ma doară prea tare.A început sa miște ușor,sărutându-ma blând și câteodată mușcându-ma.Usor,ușor am început sa ma obișnuiesc și nu mai era dureros.

-Yuri:Mai repede.spun eu

A început sa facă mișcări rapide,eu gemand neincetat.Se simțea așa de bine.Deodata,a încetinit și după a început sa facă mișcări mult mai rapide,făcându-ma sa inebunesc.

Am terminat amândoi,gemand lung.S-a trântit lângă mine și m-a luat in brațe sărutându-ma.A luat un cearceaf și ne-am acoperit,eu adormind.

Baekhyun pov.

Yuri adoarme,iar eu ma scol din pat,invelind-o mai bine.Ma îmbrac in pantaloni albi scurți și un tricou.Ma uit inca o data la Yuri și o sarut pe frunte.

Deschid usa și ii văd pe Chanyeol și Iseul stand pe canapea.Chanyeol când ma vede,îmi zambeste.Iseul pleacă,cred ca fiind obosita iar eu ma așez lângă el.

-Chanyeol:Ai cearcăne.

-Baekhyun:Știu.A fost minunat.

-Chanyeol:Era și timpul.zice el razand

-Baekhyun:Nu mai rade.zic eu fiind serios

-Chanyeol:Bine,bine.Ai cerut-o?

-Baekhyun:Da.Oh,i se vedea bucuria din ochi Chanyeol.Sunt un bărbat norocos.

-Chanyeol:Felicitări,atunci.Ar trebui sa sărbătorim!

-Baekhyun:Paote mâine,cred ca Yuri e obosita.Acum doarme buștean.

-Chanyeol:Mâine sa fie.Ma duc in camera mea.si ma bate pe spate

Îmi iau ceva din frigider și ma apuc de mâncat.Voiam sa spăl vasele,dar atunci o văd pe Yuri intrând in bucatarie.Avea o fata șifonată,dar tot prințesa mea era.

-Baekhyun:Prințesa mea s-a trezit!spun eu și o cuprind in brate

-Yuri:Am dormit foarte bine.

-Baekhyun:Doarmeai ca un îngeraș.In legătura cu aseară ?

-Yuri:Ce a fost aseară?Ah,da...zice ea rușinată

-Baekhyun:Ai fost minunata.zic eu uitându-ma la ea

O văd cum se înroșește și isi acoperă fata cu mâinile.Ii dau mâinile la o parte și o sarut.

-Baekhyun:Nu ai de ce sa te rușinezi,e normal!

-Yuri:E prima data,și...e ciudat... .

O iau cu mine in bucatarie și o așez la masa.Ii dau cereale și i le bag in gura.

-Yuri:Nu sunt un bebelus.

-Baekhyun:Nu,dar o sa avem unul.

Voiam sa ii mai dau o lingura,dar atunci fuge in baie și vomita.Ma așez lângă ea și o masez.

-Baekhyun:Mi-e mila de tine.

-Yuri:Da,fii mulțumit ca nu naști cu copilul.


































꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯3.

       𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!

        𝗦𝘁𝗶𝘂 𝗰𝗮 𝗻𝘂 𝗮𝗺 𝗺𝗮𝗶 𝗽𝗼𝘀𝘁𝗮𝘁 𝟮 𝘇𝗶𝗹𝗲,𝘀𝗶 𝗶𝗺𝗶 𝗰𝗲𝗿 𝘀𝗰𝘂𝘇𝗲 𝗰𝗮

        𝘃-𝗮𝗺 𝗹𝗮𝘀𝗮𝘁 𝗮𝘁𝗮𝘁𝗮 𝘀𝗮 𝗮𝘀𝘁𝗲𝗽𝘁𝗮𝘁𝗶.

         𝗣𝗮𝘀𝘁𝗲 𝗳𝗲𝗿𝗶𝗰𝗶𝘁♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎!꧂





                                 ♡'・ᴗ・'♡

Psycho Lover || BBH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum