-Baekhyun:YURI!încerca să vina lângă mine dar era prins de scaun
-Yuri:Încetează!Te rănești singur.
-Baekhyun:Unde e Sehun?Îl omor.
-Yuri:Stai calm,e în pușcărie.Cred...
-Baekhyun:VREAU SĂ ȘTIU CÂT TIMP TRE SĂ STAU AICI!NU VREAU!NU TE POT LASĂ SINGURA!YURI SCOATE-MA DE AICI CA INEBUNESC!se zbătea din ce in ce mai tare
Ies rapid din camera și chem doctorii.Se sperie când îl văd pe Baekhyun cum se zbătea ca animalul.Se duc lângă el și îi înfing o injecție calmanta in brat.
Se potolise.Acestia îmi spun ca va sta 3 ani și după va ieși.E prea mult 3 ani!Nu va rezista !Mă duc înapoi in camera și îl văd liniștit.Dormea.Ce dragut.Mă apropii de el și îi mângâi obrazul.Mă ia prin surprindere de mâna și o strânge tare.Nu știam cum sa ma eliberez,era prea puternic.Se uita in ochii cu multă ură spunându-mi:
-Baekhyun:Pleacă Yuri!Nu vreau să-ți fac rau.
Stau puțin timp pe gânduri și el striga:PLEACĂ!
Plec rapid din camera,plângând.Nu puteam să-mi dau seama ce are.Decid sa caut pe internet.Scrie ca nebunii pot avea niste voci care te pot forță câteodată sau pentru totdeauna să omoare persoanele din jurul acestuia.Poti avea stări de nervozitate,furie și îți vine sa distrugi tot ce ai in cale sau să te transformi intr-o persoana foarte normala,care duce la plâns.
Nu știam asta pana acum,dar in fiecare seara am sa ma documentez.Ajung in casa,mă îmbrac in pijamale și mânanc ceva ușor,cum ar fi o salata de fructe.Mă așez pe canapea,deschid tv pe Netflix.
Era un film care se numea "Psycho...." .Apas pe el și incepe.Baekhyun pov.
Eram in scaun cu cămașă de forța.Cateodata,auzeam niste voci care îmi spuneau sa o omor pe Yuri,adică să-mi arat latura neagră.Încercam să ma controlez,dar in zadar.Erau foarte puternice și ma controlau așa cum voiau.
Văd doctorii cum vin la mine si imi aseaza pe masa o foaie cu medicamentele care trebuia luate pana ies.Mă strâmbam la foaie,nu înțelegeam nimic.Îmi bagă forțat o pastila pe gât,eu ma strâmb.Nu eram obișnuit cu pastilele și totul mirosea a spital și spirt.Mă iritam.Vin 2 oameni și îmi dau jos cămașă de forța și mă îndeamnă sa merg spre o camera unde era un pat.Mă închid aici,eu mă pun pe pat adormind.
Yuri pov.
Era destul de interesant filmul.Semăna foarte bine cu povestea a mea și a lui Baek.Inchid și ma îndrept spre dormitor.Mă bad in pat și adorm.
*Urmatoarea zi*
Mă aflam la facultate.Am cerut sa ma transfer din clasa in care eram.Nu voiam sa mai fac contact cu Iseul,îmi era scârbă de ea.
Intru in noua sala,ultima banca de la geam fiind liberă.Orele încep rapid, și îmi dau seama ca orele de azi vor trece greu.Dupa 5 minute,intra un băiat:-Prof:Lucas Wong!Iar ai intarziat??
Băiatul își da ochii peste cap.Pleaca fără sa zică nimic,uitându-se prin clasa după un loc liber.Perfect,era lângă mine.
Se uita urat la mine și se aseaza.Isi scoate cărțile și este atent la ora.Ora era destul de plictisitoare.Profesoara mă scoate la tabla.
Uitasem ca aveam fusta puțin scurta,am încurcat-o cu cealaltă.Voiam sa ma ridic,dar Lucas îi muta privirea spre mine.Mi-o trag mai jos,acum fiind ok.Merg in fata și rezolv exercițiul.Ca de fiecare data,îl fac corect.Merg înapoi in banca,Lucas având un zambet tâmp.Imi dau o palma mintala și ma uit spre tabla.
*Pauza*
Vine o fata la mine și facem cunoștința.Mi sa părut prea direct,era ciudata dar acceptabila.Oricum și eu eram ca ea😂.
-Yuri:Incantata de cunoștința!
-Min Jung:La fel!Ti-as da un sfat!
-Yuri:Sunt ochi și urechi.
-Min Jung:Ai grija la Lucas.Sti,e...
-Yuri:Bad boy-ul școlii,mi-am dat seama.Zambea la mine ca un bou.
-Min Jung:Am fost cu el,îți zic nu cade in plasa lui.
-Yuri:O sa tin cont,mersi.Vii sa mâncam ?!
-Min Jung:Desigur.
Mergem spre carantina unde erau foarte mulți studenți.Na așezăm la rând cu tava in mâna.Dupa ce ne pune mâncarea,ne așezăm la o masa mai retrasa de celelalte.
-Min Jung:Tu nu erai la noi in clasa!
-Yuri:Poveste lunga.
-Min Jung:Păi să sti ca am timp.
-Yuri:Ok.
Îmi iau aer din piept,fiind pregatita sa-mi povestesc viața.Dupa ce i-am zis,rămâne masca.
-Min Jung:Și cât timp sta in închisoare?
-Yuri:3 .
-Min Jung:Imi pare tare rau.
-Yuri:In fine,povesteste-mi despre tine.
-Min Jung:Sunt din Seoul,Korea.Am 22 de ani și îmi place să călătoresc.Cam atât....știu e banal.lasand capul in jos
-Yuri:Ba nu e.si încep sa rad
-Min Jung:Hehe,te-am făcut sa razi.
-Yuri:Sa sti ca da.
Voiam să ne ridicam de la masa,dar atunci vin Lucas și o gasca.Ne înconjoară,eu rămân stana de piatra.
-Lucas:Buna....?
-Min Jung:Ce vrei Lucas?
-Lucas:Ce te bagi?incruntandu-se
-Min Jung:Pai Yuri e prietena mea și nu o sa o las sa vorbească cu tine.si ma ia de mâna
Lăsam tavile și fugim in clasa.Urmatoarea ora,dirigenție.Perfect,putem vb cu diriginta sa ma mute.
*La dirigentie*
Diriginta a acceptat sa ma mut cu Min Jung și așa am făcut.Lucas se uita scârbit la mine.Locul nostru era penultima banca la geam.Ne așezăm și suflam usurate.
Îl văd pe Lucas ridicand mâna.-Lucas:Doamna ne putem muta in spatele lor?
-Dr:Dacă nu le deranjați,da!
-Lucas:Nu le deranjam.se întoarce spre mine și se uita pervers
Mă uit la Min Jung și ne dam o palma.Pe bune?!
Lucas pov.
Îl iau pe Kai cu mine in banca,eu fiind in spatele lui
Yuri iar el in spatele lui Min Jung.O sa le făceam viața cu calvar!imi zic in minteYuri pov.
După ce terminam cursurile,plec spre Baekhyun.In drum ma întâlnesc cu Lucas.Voiam sa trec,dar se pune in fata mea.Mă calcă pe nervi.Baekhyun nu trebuia sa afle,altfel am încurcat-o.
-Yuri:Da-te din calea mea,Lucas.Ce vrei?
-Lucas:Unde te duci?!
-Yuri:Ce te interesează ?!
Și plec.Doamne ce copil!Intru in spital,grabindu-ma spre camera unde era ținut Baekhyun.
-Yuri:Ce faci Baekhyun.
-Baekhyun:Uite stau,tu?Cu cine ai fost?
De unde știa?
꧁𝘼𝙢 𝙧𝙚𝙫𝙚𝙣𝙞𝙩 𝙘𝙪 𝙪𝙣 𝙣𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡.𝙎𝙥𝙚𝙧 𝙨𝙖 𝙫𝙖 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙖❤️꧂
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]