Eram în brațele lui Baekhyun.Era așa de bine.
-Baekhyun: Bună dimineața,rază de soare.
-Yuri:Neața,Baekhyun!Cum ești?
-Baekhyun:Mult mai bine.Mă duc să pregătesc micul dejun.Si dăcă nu vi când te strig,ști ce se va întâmpla.
-Yuri:Bine,bine fugi!
Mă ridic din pat și îmi fac rutina de dimineață.Eram surprinsă de ceea ce făcea pe zi ce trece.Mă îmbrac cu niste pantaloni negri lungi și un tricou larg.Cobor jos în bucatarie.
Nu eram acasă.Eram la Baekhyun.Nici nu observasem.-Yuri:Am venit!
-Baekhyun:Perfect,fix acum am terminat și omleta.o pune pe masă
Ne așezăm la masă și mâncăm.Era chiar foarte bun,se putea face bucătarul meu personal,nu mă deranja.
-Yuri:Azi am chef să ieșim în oraș.Esti de acord?!
-Baekhyun:Da.
-Yuri:Perfect.În 15 minute să fii gata.si plec rapid
Baekhyun pov.
Mă îmbrac in ceva lejer:
Îmi iau o șapcă neagră si cobor jos.Iesim din casă și ne plimbăm pe străzile Seoulului.Mă uit la Yuri care mă ținea strâns de mâna.O ador pe fata asta.Nu voiam să o pierd.
Deodată,nu o mai simt pe Yuri lângă mine.Încep să mă panichez.Strig dar nici un semn.Aud un râs sarcastic și știam de unde provine.O siluetă neagră își face apariția din întuneric.O ținea strâns pe Yuri de gura cu o cârpă.-X:Buna Baekhyun.
-Baekhyun:Ne cunoaștem?spun nervos
-X:Sigur ca da.Sunt prietenul tău.
-Baekhyun:Din nou,Sehun.CE VREI?NU MĂ POȚI LĂSA ÎN PACE?!țipând
-Sehun:Nu și hai să fim calmi.Era mai bine dacă înrăi la spitalul de nebuni.Nu as vrea să am prin preajmă un nebun.
Voiam să mă duc la el,dar cineva mă împiedica să merg.Erau doi urâți care mă țineau strâns.Nu mă lăsau să-i rezolv mutra lui Sehun.Să fiu sincer,avea o mutră de câcat.Trebuia aranjată!
Mă zbăteam dar puterile mele erau prea slabe.Nu mă puteam opune.Mă uit la Yuri cum era forțată să-și țină cârpa aia la gură.Nu mai suportam să-mi văd prietenii apropiați suferind.
Le dau doua musculosilor astia unde trebuia,căzând jos.
Sehun mă vede și fuge cu Yuri.Nu îi puteam lăsa să scape.Nu ne data asta !Sehun pov.
O ascund pe Yuri după o cutie destul de mare,ducându-mă la Baekhyun.Îl văd cum vine spre mine,mă ia de gât și atunci îi infing cuțitul în stomac.Cade la pământ,fiind intr-o balta de sânge.
Locul tău e la spitalu' de nebuni,Baekhyun!
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]