Capitolul 20

141 8 0
                                    

-Chanyeol:Cum a fost?spune el curios

-Yuri:M-am abținut cu greu sa nu plâng.Si a fost bine.Kai m-a obligat sa ne ținem brațele încrucișare.Prima data am ripostat,dar a zis sa le tin așa.Ce enervant!zic eu dându-mi ochii peste cap

-Chanyeol:Ah,nemernic mai e.Oricum,du-te sus sa te schimbi.Cred ca îți este frig.spune el zambind

-Yuri:In rochie,cam da.Hai ca fug!si ma descalț rapid și ma îndrept spre camera mea

Am zis sa ma relaxez,facand o baie.Era perfect.Cate am pe cap!Imi prind parul într-un coc dezordonat și intru in cada.

*Dupa baie*

Ma îmbrac in pijamale și ma bag in pătuț.Era așa de călduț.Usa se deschide și pe ea intra Chanyeol.Avea in mâna o tava cu o prăjitura cu ciocolata.O aseaza pe măsuță de lângă pat și vine lângă mine.

-Chanyeol:Aia e pentru tine!Sper să-ți placa!

-Yuri:Logic ca o să-mi placa.E preferata mea.spun eu zambind

-Chanyeol:Kai ti-a mai zis ceva de moartea lui Lucas?

-Yuri:Nu,dar a presupus ca eu știu.Nu știu de unde a aflat,dar presupune ceva.De ce te-ai despărțit de Iseul?

-Chanyeol:Ti-am zis deja.Pentru ca nu mai am sentimente pentru ea.

-Yuri:Te-ai despărțit cumva pentru mine?

-Chanyeol:Nu,ce-ți vine așa dintr-o data.

-Yuri:Ok,sa zic ca te cred.Acum as vrea sa mânanc in liniște prăjitura.

-Chanyeol:Cumva te deranjez?Ti-am spus de ce m-am despărțit de ea.Nu fi încăpățânată.mai avea puțin și tipa

-Yuri:AM ÎNȚELES.VREAU DOAR SA FIU SINGURA.tip la el

Fără sa mai zică nimic,iese nervos trantind usa.Iau tava și încep sa mânanc.Dupa ce termin de mâncat,dau drumul la TV.Tot felul de crime și boli bla bla bla.
Dau pe un canal care arată un om de la spitalul de nebuni."Numele lui e Byun Baekhyun care iar a făcut o criza foarte periculoasa.Este a 3 pe aceasta săptămâna.Mai multe detalii,in seara asta la 21:00."

Caut rapid pe telefon informații legate de știre.Erau foarte multe.Nici nu știam din ce sa aleg.Chanyeol tranteste usa și vine rapid la mine.

-Chanyeol:Acum,s-a dat la televizor despre Baekhyun!

-Yuri:Am văzut.spun eu trista.Stiai de starea lui?

-Chanyeol:Nu.Debea acum am văzut.

-Yuri:Cât de grav e?

-Chanyeol:Nu știu,dar cică e grav.Nu foarte tare.

-Yuri:Sper sa fie bine.spun eu plangand

Baekhyun pov.

Au fost la spital o grămada de reporteri care au aflat ce am patit.Sigur și Yuri a văzut știrile,cred sa s-a ingrijorat de starea mea.
Vin medicii la mine și îmi dau o pastila calmanta.Dupa ce o iau,ma simteam mult mai bine.Sufeream din ce in ce mai tare in fiecare zi.Ma ridic din pat si ies din camera,plimbându-ma pe holuri.

Văd un balcon și ma îndrept spre el.Ma uit spre cer,care avea tente de roz cu alb.Simt cum o persoana se pune lângă mine.Era o fata.Ma strâmb când o văd,dau sa plec dar îmi zice sa rămân.
Rămân și trag cu coada ochiului sa văd ce face.Isi scoate o tigara și incepe sa fumeze.

-X:Nu vrei?si îmi înmâna pachetul

-Baekhyun:Nu fumez.Ce vrei?spun eu răstit

-X:Am văzut o grămada de reporteri la intrarea spitalului.Erau interesați de tine,nu?spune ea întorcându-se spre mine

-Baekhyun:Ce băgăcioasă.zic eu incet

-X:Sunt Hana.si îmi întinde mâna

Ma întorc și nu accept sa dau mâna cu ea.E rea fata.

-Hana:Ești cumva prea alintat de nu sti sa dai mâna?

-Baekhyun:Nu.spun eu indiferent

-Hana:Pai și atunci?In fine,te enervez degeaba nu am chef sa ma cert cu tine.si arunca tigara

-Baekhyun:Eu o sa plec.si o las singura

Ma mai plimb puțin pe holuri și după ma întorc la mine in camera.Acolo era Hana.

-Baekhyun:Ce cauti aici?spun eu nervos

-Hana:Am vrut sa văd ce faci.Ce,băiețelul nu are chef?spune ea razand

M-a scos din pepeni fata asta.Ma îndrept spre ea și o apuc de gât.Mai stau așa câteva minute bune,după care vin niste oameni și ma iau de lângă ea.Medicul incepe sa o certe pe Hana.

-Mdc:Hana,ce faci aici?Sti ca nu ai voie sa ieși din camera ta!spune el uimit

-Hana:Bine,îmi cer scuze.Voiam sa fac cunoștința cu noul meu coleg.

-Baekhyun:Ma mai numești și coleg după ce mai enervat.spun eu nervos

-Hana:Asta e rolul meu.si pleacă zambind

Doamne,a doua oară când o prind o omor.Plec medicii și eu rămân in camera.Mai stau 5 minute,și ma bag la somn.

Hana pov.

De dimineața,trebuia sa merg sa mananc.Imi deschide usa un domn,iar eu plec grabita spre carantina.Iau o tava și bucătăreasă îmi pune,ca de fiecare data,același orez cu mazare dezgustător.
Ma uit prin jur,poate îl observ pe mucosul ăla.Il văd cum se aseaza la masa și ma duc și eu spre el alergând.
Când ma vede,își da ochii peste cap și da sa plece.Il iau de mâna și îl așez la loc.Isi retrage mâna și începem sa mâncam.

-Hana:Copilasul e de dimineața nervos?spun eu plictisita

-Baekhyun:Cum mai făcut?Sa sti ca următoarea data nu îmi mai scapi!spune el cât mănâncă

-Hana:Si chiar crezi ca mie îmi este frica de un plângăcios ca tine?

-Baekhyun:Da,pentru ca nu știi ce pot face.Ar trebui să-ți aperi pielea,nu sa ți-o arzi.

Îmi place cum gândește băiatul asta.

După ce terminam de mâncat,el pleacă spre camera lui,eu la fel.Ma bag in pat ca sa treacă repede prânzul.

*Dupa 2 ore,ora 19:00*

Baekhyun pov.

Stăteam foarte comod in pat.Se deschide usa,credeam ca e medicul,dar era Hana.Vine și se aseaza pe pat și incepe sa vorbească.

-Hana:Ți-am lipsit?

-Baekhyun:Hai fi serioasă.Pentru mine ești un nimic.

-Hana:Știu ca nu-ți pasa de exsistenta mea.Tu de ce ai ajuns aici?spune ea curioasa

-Baekhyun:Nu ar trebui să-ți bagi nasul unde nu-ți fierbe oala.Nu te interesează pe tine cum am ajuns eu aici.

-Hana:Eu vreau sa fiu drăguța cu tine,și tu îmi răspunzi ca un bou?

-Baekhyun:Nu ma enerva.

Atunci vine spre mine.Incerca sa ma sărute,dar o împing și cade jos.Incepe sa tipe și îsi da suturi și pumni,de parca ar vrea sa facă ceva.Plangea și tipa in același timp:"ajutor ma bate".Ma trage peste ea și atunci intra medicul meu împreuna cu mai mulți oameni.

-Hana:M-a agresat.Luati-ma de aici,nu vreau sa îl mai văd.si o iau niste oameni ea zâmbindu-mi victorios.




























꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟮𝟬.

𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮 𝗻𝗼𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗷!

𝗕𝘆𝗲𝗲𝗲𝗲𝗲!꧂










ᕕ( ᐛ )ᕗ

Psycho Lover || BBH.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum