Baekhyun pov.
Alta zi in care ma plictisesc teribil,fiind singur in camera.Il văd pe medic cum intra in camera și se aseaza lângă mine.
-Mdc:După 5 luni,ești liber.Tratamentul merge foarte bine,sunt mulțumit de cum merge.Bravo,băiete!si ma bate pe spate
-Baekhyun:Adică in astea 5 luni dispare?!
-Mdc:Da.Ar trebui să-ți sun prietenii pentru a le da vestea.si pleacă
Eram bucuros ca,in sfârșit,puteam fi alături de Yuri și sa ne trăim viața ca doi oameni.Ies din camera fericit,dar dau peste Yuri și Chanyeol.Cand o văd,ma îndrept spre ea și o imbratisez.
-Baekhyun:Nu sti cât de dor îmi este de tine.
-Yuri:Când te-a apucat toată fericirea asta?zice ea mirata
-Baekhyun:Dupa 5 luni,sunt din nou acasă.spun zambind
-Yuri:In sfârșit,Baek.Nu mai rezistam mult fără tine.si ma saruta
Apare și medicul.Ne despartim,eu uitându-ma in alta parte iar Yuri se plimba,sperând ca nu și-a dat seama.
-Mdc:Ah,aici erați copii.Baekhyun va mai sta 5 luni,iar după va fi externat.
-Chanyeol:Mulțumim ca ne-ați anunțat.si dau mâna
Medicul pleacă,iar acum e șansa mea de a vorbi cu Yuri.
-Baekhyun:Debea aștept sa ajung acasă!Sa te imbratisez,sa te sarut și sa te fac fericita așa cum am făcut-o mereu.
-Yuri:Încă 5 luni,și vii acasă.Vino la mine.si ma ia in brațe
Atunci ne întrerupe Chanyeol.Imi zice ca trebuie sa plece,pentru a nu întârzia la prânz.Isi iau larevedere,iar eu îmi continui plimbarea pe holuri.Sunt tras intr-o camera și îmi dau seama ca era Hana.
-Hana:Am văzut ca au venit prietenii tai.
-Baekhyun:Așa și?zic eu enervat
-Hana:Toți cu fetița aia ești?E cam enervanta.
-Baekhyun:Îmi dau seama ca tu ești enervanta.5 luni și după nu mai ai cu cine vorbi.dau sa plec dar ma prinde de mâna
-Hana:Sa nu crezi ca scapi așa ușor de mine.ma eliberez și ii dau o palma
Plec nervos și trântesc usa.Ma pun in pat și încep sa tip disperat.De ce se bagă asta in viața mea?
Chanyeol pov.
După ce mâncam de prânz,ma gândesc sa îl vizitez încă o data pe Baekhyun fără sa știe fetele.Ma îmbrac și ies pe usa.Tot drumul m-am gândit ca după ce o sa fie externat,eu și Iseul o sa trebuiască sa ne mutam.
Ajung la spital,dar gândul meu tot era la aceea chestie.Intru in camera și îl văd pe Baekhyun cum stătea in pat,ca de fiecare data.
Când ma vede,se ridica și batem palma.-Baekhyun:Cu ce ocazie?!
-Chanyeol:Pai,m-am gândit când ai sa te întorci,eu împreuna și Iseul ar trebui sa ne luam apartament.O să-mi fie dor de voi.zic eu trist
-Baekhyun:Ai avut grija de Yuri foarte mult cât am fost eu aici ținut,poți rămâne cu noi.Imi ești cel mai bun prieten,nu poți sa pleci.si ma ia in brațe
Îl iau și eu in brațe,plângand.Baekhyun era chiar un om bun,și sunt norocos ca e alături de mine.
-Baekhyun:Cumva plângi?!zice el razand
-Chanyeol:Da,credeam ca ma vei da afara.zic eu ștergându-mi lacrimile
-Baekhyun:Încă o întrebare:Tu și Iseul?!zice el aranjenit
-Chanyeol:Da.Dar nu a fost cu succes.
-Baekhyun:Ah,ok.Poate data viitoare,vreau un nepotel.si rade
-Chanyeol:Intr-o zi.Hai ca ma dur!Odihneste-te.
Ma îndrept spre mașina și bag cheia in contact.Imi pun de pe telefon o melodie de a mea.Ce dor îmi era de vremurile in care mergeam in turnee,in diferite tari și cântam alături de fanii noștri.Oricum,ma gândeam sa refacem trupa și chiar ar fi o idee buna.
Cât ma gândesc la visurile mele,nici nu realizez ca am ajuns.Fetele stăteau pe canapea,nimic special.Ma duc spre Iseul,o sarut după care ma duc la Yuri și ii dau un bobârnac.
-Yuri:Pentru ce a fost asta?
-Chanyeol:Pentru ca e ultima data când o sa mai fac asta.
-Yuri:De ce?!
-Chanyeol:Când vine înapoi Baekhyun,trebuie sa ma mut cu Iseul.
-Yuri:Nuuuu,trebuie sa vorbesc cu el.Imi sunteți prieteni,nu va pot lasă.
-Chanyeol:GLUMEAM.AM VORBIT CU EL ȘI NE LASĂ SA RĂMÂNEM.tip eu zambind
-Yuri:M-am speriat.Pai,bun venit acasă.si ma ia in brațe
-Chanyeol:Mersi.Am o surpriza.O sa va pregătesc lazania.
Ma duc in bucatarie și încep sa pregătesc Ingredientele.Caut pe YouTube un video și ma apuc.Dupa 1 ora,o așez pe masa și fetele încep sa mănânce.
-Iseul:Foarte buna.
-Yuri:Mhhhhmmm,are un miros super.Cum de ești așa de bun?
-Chanyeol:Hai ca n-am devenit bucătar.Internetul e baza.
-Yuri:Adevarat!
꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟮𝟲.
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!
𝗕𝘆𝗲𝗲𝗲𝗲!
(;'༎ຶٹ༎ຶ')
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]