Taeyong mă ajută cu bagajele și îmi iau adio de la el,printr-o îmbrățișare calda.Intru in casa și îl duc pe Yunho sus.Il schimb și îl trimit la culcare.
-Yunho:De ce trebuie sa ma culc acum?spune el facand botic
-Yuri:Mâine ai grădinița.
-Yunho:Bine mami.
Îl sarut pe creștet,după care ma schimb in pijamale.Cobor jos și îmi fac o limonada.Dupa ce ma uit la câteva videoclipuri,urc sus.Ma mai uit pe Instagram,după care ma culc.
*Dimineata,ora 7:30*
Ma trezesc și ma îmbrac rapid intr-o fusta lunga pana la genunchi crem cu o cămașă roz deschisă iar Yunho in pantaloni negri și o bluza alba.Am coborât jos,i-am dat sa mănânce rapid și am plecat.
După 30 de minute,am ajuns in fata grădiniței.Erau foarte multe mămici cu copii lor care se îmbulzeau la intrare.Ma bag și eu,căutând cu privirea clasa in care va fi fiul meu.Din cauza neîndemânării mele,am întrebat-o pe secretara unde e clasa lui.
Mi-a arătat și am făcut o plecăciune.Intram in casa unde se aflau deja copilași in băncuțe.Aleg un loc la geam,iar Yunho se aseaza.Nu erau chiar bănci ca la școala,niste măsuțe mai mici(nu știu cum sa explic).
Educatoarea intra și se prezintă:-Ed:Buna ziua,sunt doamna Lee Ji-eun.De astăzi,vom incepe grădinița.spune ea zambind cald
Face o plecăciune,după care eu ma întorc spre Yunho și ma așez la înălțimea lui.
-Yuri:Sper sa fii cuminte și sa asculti de doamna Ji-eun.
-Yunho:Da,așa voi face.
-Yuri:Bine,acum o sa plec.Vin sa te iau când se termina orele.
-Lee Ji-eun:La 12:00 puteți sa veniți și sa luați copii.
Yunho ma imbratiseaza pentru ultima oara și plec.Am încredere in educatoare,îmi place de ea.Pare sa ii placa copii și sigur este experta cu ei.Ies din grădinița și îl văd pe Ten.
-Yuri:Buna.
-Ten:Buna.Am venit sa te iau.
-Yuri:Oh,bine.
Tot drumul,nu am vorbit deloc.Sunt surprinsă ca a știu unde sa ma găsească.Ajungem acasă,ma duc in camera mea și ma schimb.Astazi se pare ca este o zi grea.La 12 trebuie sa ma duc după Yunho și după care ma apuc de pictat.
Pana la 12,m-am uitat la un film și am mai repetat ceea ce mi-a predat la facultate.Ma uit la ceas,era ora 11:30.Ma îmbrac cu aceleași haine de dimineața și Ten ma conduce pana la grădinița.
Îl văd pe Yunho,iar el ma vede pe mine.Vine la mine alergând și îl iau in brațe.Dupa care îl pun jos,iar Ten îi ciufulește parul.Urcam in mașina și Yunho începe sa îmi povestească despre ce a făcut.
Eram foarte impresionanta,nu a vorbit niciodată așa de mult.Ten parchează,iar Yunho coboară ca uraganul din mașina și se duce spre Charlie.Cainele sare pe el,îl doboară la pământ,lingandu-l pe toată fata.
Băiatul incepe sa rada,iar după 5 minute im ridic de pe iarba și îl trimit in camera pentru a se schimba.Ii las ghiozdanului la intrare și ma trântesc pe canapea.Ten îmi aduce o limonada,așa ca o beau.
-Yuri:Bea și tu.
-Ten:Sa îmi pun in alt pahar.
Isi pune limonada și bea.Dupa aceea,se strâmba și încep sa rad de fata lui.
-Yuri:Parca zici ca ti-a intrat o musculita in ochi!zic eu razand
-Ten:Hei,e foarte acra.Cum poți sa bei așa ceva?!zice el scârbit de gust
-Yuri:Nu știu.Imi place.
Las paharul și ma duc in camera mea.Ma schimb și încep sa pictez.Am făcut conturul și acum aplic culoare.Astept 20 de minute pentru a se usca,după care îl pun alături de celelalte.
**************
A doua zi,am petrecut-o aproape tot timpul alaturi de Taeyong.Acum,ma aflam la un restaurant,mâncând kimchi.
-Taeyong:Îți place locul?
-Yuri:E incredibil,mai ales luminițele.
-Taeyong:Ce mai face pustiul?
-Yuri:Merge la grădinița,foarte bine.
-Taeyong:Frumos.
-Yuri:Ma plictisesc Taeyong.
-Taeyong:Hai sa mergem la un lac.
-Yuri:Okay.
Ieșim din restaurant,nu înainte ca Taeyong sa plătească.Drumul a fost cam 3 minute,deci am ajuns rapid.Mi-am luat jacheta pe mine și am coborât din mașina.Voiam sa ma așez,dar atunci Taeyong întinde o pătura și ne punem pe ea.
Ne uitam amândoi la cer,eram cuceriți de stele.O lacrima mi se prelinge pe obraz,dar o șterg rapid.Taeyong isi întoarce privirea și îmi oferă o îmbrățișare.
-Taeyong:Tie dor de el?
-Yuri:Da.In fiecare zi.
-Taeyong:Te înțeleg.E greu.Dar trebuie sa privești partea buna.Esti cu Yunho,e sănătos.
-Yuri:Da,asta este cel mai important.Dar totusi mi-e dor de persoane dragi care nu mai sunt acum.
-Taeyong:Cine?
-Yuri:Pai....am avut o prietena care a fost omorâtă de o persona care ne urmarea.Ea avea un prieten,care îmi era foarte bun prieten,dar și el a dispărut.M-a lăsat toată lumea,in afara de Ten.
-Taeyong:Prietenul fetei acelea îl cunosc?
-Yuri:Nu cred,îl cheamă Chanyeol.
-Taeyong:Îmi suna cunoscut numele asta.
-Yuri:Deci sa nu-mi zici ca îl cunosti!
-Taeyong:Numele de familie e cumva...Park?
-Yuri:Da.
-Taeyong:Îl cunosc foarte bine.Am fost colegi in penultimul an de liceu.
-Yuri:Am fost și același liceu.
-Taeyong:Eram in clase diferite,Yuri.
-Yuri:Corect.
-Taeyong:Țineam la el,mi s-a părut mereu ceva ineregula la Park.Era misterios.
-Yuri:A fost prietenul cel mai bun al lui Baekhyun.
-Taeyong:Parca amândoi seamănă.Stiu,ca in urma cu 3 ani,Park a fost nebun.
-Yuri:Sti,și Baekhyun a fost.Dar s-a dus la spitalul de nebuni și a scăpat de boala.
-Taeyong:A fost nebun,psihopat?Vrei sa spui bipolar?!
-Yuri:Da,iar după ce a ieșit a apărut pe lume Yunho și a plecat.
-Taeyong:Hei,s-a făcut seara.Ar trebui sa mergem.
-Yuri:Ai dreptate.
Taeyong strânge pătura și intram in mașina.Ma conduce pana acasă,iar eu îmi iau rămas bun de la el.Intru in casa și sunt întâmpinată de Charlie.Patrupedul sare pe mine,așa ca nu puteam sa îl refuz,mangaindu-l.
Ma duc in camera mea,ma schimb și ma bag in pătuț.
꧁𝗦𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰𝟴.
𝗦𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮!
𝗦𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗶𝘀𝘁𝗮𝗸𝗲𝘀!
𝗚𝗼𝗼𝗱 𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁♥︎!꧂
ꕥꕥꕥ
CITEȘTI
Psycho Lover || BBH.
FanfictionCitiți ! #3-sehun [22.03.2020] #1-lay[27.03.2020] #6-kai[2.04.2020] #2-sehun[16.04.2020] #1-psycho[20.04.2020] #5-kai[6.05.2020]