Başlangıç tarihini şuraya alabilir miyim..😍
Hee-Yun:Sana söyledim Hoseok..! Neden anlamak istemiyorsun iş ortamını sevmiyorum.. Onlarla aynı masada olmak benim için ne kadar zor tahmin bile edemezsin..!Ah birinin on tane hizmetçisi var diğerinin galerisi..Bunlar yemekte konuşacak konular mı? Görgüsüzler..!Beni katlanmak zorunda bıraktığın için sana inanamıyorum.!
Hoseok:Ben acaba senin için ne anlam ifade ediyorum çok merak ediyorum Yun..!
Hee-Yun: Benim için ne anlam ifade ettiğini mi tartışacagız...!Konudan bağımsız!
Hoseok:Evet gerekirse tartışacagız..!Sürekli bunu yapıyorsun senin arkadaşların,senin ortamın, senin dünyan..Biz 3 yıldır evliyiz Yun farkında mısın..!..3.. Madem ayrı dünyaların insanıyız ne diye hala benimlesin. o benden çok farklı olan dünyana git o zaman..Görgülü dünyana..
Hee-Yun:Benden ayrılmak mı istiyorsun..!
Hoseok, kullandığı arabanin dikiz aynasından önce, burnu havada olan arkadaşlarıyla yemek yemeye zorunlu bıraktıgı için kızgın olan bana, daha sonra yanimda oturan tartıştıgımız için korkan kızıma bakmış daha sonra olumlu anlamda başını asagi yukarı sallamıştı..Gözlerim dolsada yutkunup kızıma sarılmıştım.. İstemiyordum ondan ayrılmak..Çünkü onu çok seviyordum..Evet tartışırdık..Bunu sürekli yapardık ama ayrılıgın lafı şimdiye kadar hiç geçmemişti..Bir anda yaşadığımız o hiç bitmeyecekmis gibi bir birimize karşı hissettiğimiz büyülü aşk gelmisti aklıma.. Yaşadığımız onca şey..
Hee-Yun: Peki tamam.. Ayrılalım..
İstemsiz kurduğum cümleyle Hoseokun birden tuttuğu firen sesiyle ve hemen ardından, kopan büyük gürültü ile yaptığım tek şey kızımın üstüne kapanmak olmuştu...
Yazılış tarihi: 28.01.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş (J.H.) (Tamamlandı)
FanfictionHoseok:Madem ayrı dünyaların insanıyız ne diye hala benimlesin. o benden çok farklı olan dünyana git o zaman..Görgülü dünyana.. Hee-Yun:Benden ayrılmak mı istiyorsun..!