23 Bölüm

115 17 7
                                    

Evet 23. Bölüm🤗🤗 finale gittikçe az kaldı 😢 Yarın instagrama 25. Bölümü atacağım buraya 24'ü evet bu kurguda 25. Bölümden sonra Buraya da sinir koyacağım okuyan varsa oy vererek kendini belli etsin ona göre sayımızı bilelim degil mi ama 😄😄

Bu arada bugün bayram hepimizin ramazan bayramı kutlu ve mutlu olsun🍬🍬🤗🤗

Keyifli okumalar..😄😄 Lütfen oy oy oy ⭐⭐⭐

⭐⭐Oy⭐⭐

⭐⭐Oy⭐⭐

SY: Baba Sende mi Yun'u sevdin..?Tıpkı benim annemi sevdiğim gibi..Sende annem gibi mi sevdin Yun'u..?

Şimdi bu soruya nasıl bir cevap verilirdi ki...!Sevmek miydi içimdeki bu his helede hayatımdaki en değerli kadın gibi..!Şimdi yapacağım tek şey bu soruyu geçiştirmek olacaktı..Çünkü cevaplamaya henüz hazır değildim

Hoseok: Bakıyorum da sen çok biliyorsun böyle şeyleri..

Ellerimi havaya kaldırıp pence haline getirip kızımın üstüne doğru yürümüştüm..

Hoseok:Gel bakalım buraya.

O ise birazdan ona yapacağım şeyleri anladığı için hemen kaçmaya yeltenmişti..
Bir tur odada döndükten sonra sonunda yakalamış ellerimi karın bölgesinde gezdirerek, gıdıklamaya başlamıştım..Çok eğleniyordu bende öyle.. Kahkahalarımız resmen odayı dolduruyordu ama bu durumdan ne kızım şikayetçiydi nede ben..

Bir süre sonra kızımın gözleri kapıda kalınca bende durup kızıma bakmıştım..Biran gülmeyi bırakınca acaba birşey oldumu korkusu sarmıştı bedenimi..Ta ki ağzından dökülen ismi duyuncaya kadar..! İstemsiz derin bir oh çekmiştim..

SY: Yun..

İsmini diyar duymazda aynı zamanda başımı hemen kapıya doğru çevirip bakmıştım..Kac dakikadır boyle izleniyorduk..Ellerini göğsünde birleştirmiş, kapıya yaslanıp, derin derin bakışını kızımın ismini söylemesiyle düzeltme gereği duymuştu..Derin bakışlarının son saniyelerine tanık olmuştum en azından..! Hemen ellerini göğsünden çözüp konuşmuştu ilk el hareketiyle aşağı katı göstererek.. Heycanlanmışmıydı..!?

Yun: Aşağıdaydım aslında ama Yeon'un sesini duyunca bakmak istedim..Sizide odada görünce..

Niye bu kadar açıklama yapıyordu ki ve niye bu haliyle sanki karşımda bana duygularını hissettirdiği yıllardaki gibi heycanlanan Yun'u görmüştüm..

Hoseok: Sorun değil..Sizi Kahve için bekletim..

Kızım ise hala yattığı yerden kalmamıştı. Bense kendimi toparlasamda hala kızımın ayak dibinde oturuyordum.. Kızımın Bian olabildigince sessiz bana seslenmesiyle yüzümü ona dönmüştüm..

SY:Baba..! Lütfen onada bize katılmasını söyle..

Kızım az önce benden öğrendiklerini bana karşı kullanıyordu bunu anlama sebebim onun cümleyi kurduktan sonra kıs kıs gülmesiyle olmuştu.. Kızmıştım yada kızmış gibi yapmıştım..Hemen ayağı kalkıp tam Hee-Yun hanima 'inelim' Diyecekken maalesef Seo-yeon benden önce davranıp, Bakıcısının ellinden tutup odasının ortasına kadar çekmişti..

SY:Bence Yunda bizimle oynasın.. Üçümüz beraber oynayalım..

Daha sonra kızım benim elimden çekiştirerek Hee-Yun'un yanına getirmişti... İtiraz mi etmeliydim yani simdi..Peki niye edememiştim..

Gözlerim istemsiz yanımdaki kadına kayınca bian dış görünüşüyle de O'na, karıma benzedigini görmüştüm..İstemsiz elim omzuna gitmis ve ismiyle seslenmiştim..

Geri Dönüş (J.H.) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin