15. Bölüm

113 20 0
                                    

Okumadan önce Oy kullanın olur mu ⭐⭐

Bir süre o topun peşinde koşuyordu bende  onun peşinde koşuyordum..Daha sonra çok geçmeden birden topu bırakıp yüzünü bana dönüp kısa bir bakmıştı ve yavaşça yere bırakmıştı kendini.. Gülüyordu.. Oturduğu yerde ellerini dizlerine koyup konuşmuştu..

SY: Yoruldum..Çok yoruldum Yun yeter..

Bende hemen hızlıca yanına çöküp, konuşmasına eşlik etmiştim çok yorulmuş numarası yaparak..Oysaki fazla koşmamıştık bu kadar çabuk yorulmasina sebebiyet veren hastalığıydı..

Yun:Bende çok yoruldum..

Yemyeşil çimlere uzanıp derin bir nefes almış ve bana bakmıştı..Bende ona bakmış ve elimi karın hizasına atıp okşayıp gülümsemiştim..O sıra gözlerimi kapatınca fark ettim aklındaki düşünceleri..Benim annesi olduğuma inanıyordu ve çok mutluydu..Aklındaki düşünceleri okumakla daha çok gülümseyip ayağı kalkıp onuda kaldırmıştım.. Neredeyse tüm günü dışarda bu güzel havanın altında geçirmiştik ve çok eğlenmiştik..

Dışarda rengarenk masa ve sandalyelerde oturmuş yapboz parçalarını birleştirmekle uğraşıyorduk kızımla..Daha yapboz bitmemişken kolumda ki saate bakınca yemek saatinin geldiğini fark etmiştim..Ve hemen önümdeki işi bırakıp kızıma dönmüştüm..

Yun:Hadi Yeon kızım yemek saatin..Eve geçelim

Evin bahçe kapısından içeri girince, girişte  en yakın arkadaşı ve ortağı Yoongi ile Hoseoku görmüştüm ama onlar henüz bizi fark etmemişti.. Eve erken gelmişti Hoseok.. Yanındaki Yoongiye bakınca özlediğimi fark etmiştim..Onlar girişten direk içeri girince bende kızıma bakmış ve dizlerimin uzerine çöküp konuşmuştum..

Yun:Yeon bak Yoongi amcan gelmiş ama şşş sessiz ol tamam mı..? Bak onunla bir oyun oynayacağız benim annen olduğumu sesimden tanıyacak.. Çaktırma tamam mı..?

Başını aşağı yukarı saklayarak yapacağım şaka için beni onaylamıştı..


Bunu yapmamdaki en büyük etken kızımın aklında  annesi olmadığıma dair kalan  şüphe kırıntılarınıda yok etmekti..

Yavaşça kızımın elinden tutup Evin oturma odasına doğru yürümüştüm..Yoongi  arkası bana dönük elleri cebinde Hoseoka birşeyler anlatıyordu..

Hoseokta oldukça dikkatli elindeki telefonuna bakıyordu ama Yoongiyi dinlediğine emindim..Bir anda geldiğimizi belirttiğimde Yoongi ismimle seslenmişti..

Yun:Hoş geldiğiniz..

Yoongi:Yun..!

Hem adımla seslenip hemde arkasını dönüyordu..Onun bu şaşkınlığı karşısında gülmemek için kendimi zor tutmuştum ama çaktırmamam  gereken onlarca şey vardı..Hafif önünde eğilip, ben olduğuma dair konuşmuştum..

Yun:Memnun oldum..

O hala bana şaşkınca bakarken bende

Hoseoka bakıyordum ismimi ne ara söylediğini düşünürmüş gibi..O ara Yoongi tekrar konuşmuştu..

Yoongi: Dostum bu Yun değil ama..

O ara hızla Hoseok araya girip konuşmuştu..

Hoseok:Yemek hazır mı diye mutfağa bakar mısınız Hee-Yun hanım..?

Beni başından savdığı kesindi..

JHOPE

Hee-Yun gider gitmez Yoongi konuşmaya başlamıştı..

Yoongi: Dostum.! sesi ne kadar da çok Yun'a benziyor.

Hoseok:Sadece sesi değil..!

diye ne sesli nede sessiz konuşmuştum Yoongi'nin lafı üzerine..

Yoongi:Nasıl yani..!

Elimi çeneme atıp önümde duran ikili koltuğa oturup konuşmuştum tekrar...

Hoseok:Yeon'un yeni bakıcısı..Yani bilmiyorum..Bazen o konuşunca ses tonundan mı tavırlarından mı bilmiyorum ama sanki karşımda Yun varmış gibi hissediyorum..Buda..

İstemsizce aklimdan geçenleri yok sayıp sözümü yarım bırakmıştım ama Yoongi sanki bilerek isteyerek sözümü devam ettirmem için son kelimemi tekrarlamıştı..

Yoongi:Buda..!?

Oflayarak tekrar ayağı kalkıp konuşmuştum..

Hoseok: Biliyorsun ismini duyunca bile, Ona olan yoğun duygularımdan elim ayağım titriyor..

Yoongi:Eşinin adını duyunca elinin ayağının titremesi normal..Sonuç olarak severek ayrıldığın eşin ama..Ama eğer duygu olarak eşini bırakıp kızının bakıcısına kapılırsan Yu-jine haksızlık edersin..!

Yoongi'nin bu sözleri ile derin bir iç çekerek başımı aşağı yukarı sallayıp konuşmuştum..

Hoseok:Neyse ne.. Sen çalışma odasına çık ben Seo-yeona bakıp geleyim..

Yoongi yavaşça merdivenlere yönelince bende az önce Hee-Yun'un kızımla beraber girdiği mutfağa doğru yürümüştüm..Tam mutfağın girişine gelince uzaktan bakmıştım kızım ve Hee-Yun'a bir birileriyle ilgilenirlerken anne kız gibiydiler.. Hee-Yun'da istemedende olsa   hissettigim  şeyin tam anlamıyla adını bende bilmiyordum..Ona uzaktan bakınca  bir sorun yoktu..Başkası gibiydi,  ama konuşunca, bana yakınlaşınca istemsiz hissettiğim şey onun Yun olduğunu düşünmeye  beni zorluyordu..Bu durum hem eski eşime karşı hemde Yu-jine karşı bir ihaneti simgeliyordu bende..Tam dalmış onları izlerken kızımın beni fark etmesiyle bakıcısının önünden kalkıp "baba" diye bağırmıştı..O an Hee-Yun'un bana dönmesiyle ufak çaplı küt saçları savrulmuştu..Elini kaldırıp saçlarını işaret ve orta parmağına sıkıştırıp kulağının arkasına almış ve gülümsemişti..Bu hareketi bile Yuna benziyordu..


Onun 4 yıl önce öldüğünü bilmesem yada aradan sayılamayacak zamanlar geçtiğini düşünsem Yun'un geri geldiğini düşünürdüm..Ama bu imkansız gibi birseydi..Kızımı kucağıma alıp yanaklarını kocaman öpmüştüm..Sabah onun üzerine fazla gitmeme rağmen sanki herşeyi unutmuş gibiydi..İstemsiz daha sıkı sarılmıştım..

Hoseok:Eee bakalım günü nasıl geçti benim kızımın..?

Minicik kollarını boynuma dolayıp, sarılıp kucağımda hafif kıkırdamıştı..

SY:Çok güzel geçti günüm baba çok eğlendik Yunla bugün..

Yun..? Kızım ona Yun mu diyordu.. Şaşkındım annesiyle aynı adı taşıyan bir bakıcısı vardı ve o bunu hiç yadırgamıyordu..Bir kere bile bana bu durumu sormamıştı..

Kızımı kucağımdan indirip yemegine devam etmesi için ona bir kaç komut vermiş bende hemen Ortağımın yanına çalışma odama ilerlemek için kızımdan izin alıp çıkmıştım..

***********

HEE-YUN

İki haftadan fazladır bu evdeydim ve sanırım artık kızım annesi olduğumdan hiç şüphe duymuyordu..Oyleki geceleri yanında kalmam için deli gibi ısrar ediyor ve bana sarılıp uyuyordu..Kaç gündür sabahı beraber ediyorduk..Bense fırsattan istifade ona olan hasretimi gideriyordum..Yatakta kollarımdaki Yeona bakınca hala uyuduğunu anlamam uzun sürmemisti..Bugün kontrolü vardı..Bugün ki tek isteğim kızımın sağlığının yerinde olmasıydı..Tek istediğim buydu..Onu yavaşça kollarıma çekip sıkıca sarılmış ve alnını kocaman öpmüştüm..Belkide bugün duyacağım onlarca şey bana artık yavaş yavaş ölümlü olan bana ağır gelecekti..

Okuyan varsa oy oy oy 🤗🤗⭐⭐

Geri Dönüş (J.H.) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin