4. Bölüm

163 28 5
                                    

Lütfen oy kullanın 😢

Salhün: Ikinci bir ölüme kadar dünyaya gitme isteğin kabul edildi Hee-yun.. Ama orası için geçerli bir kaç kuralın olacak en azından tamamen orada kalmak için hak kazanana kadar.. Sana bu kuralları samandra açıklayacak..

Konsey üyeleri tüm bunları söyledikten sonra yavaşça ve bir bir oradan kaybolmuşlardı..İlk duyduğumda cümle ile son duyduğum cümle arası o kadar kısaydı ki doğru düzenli sevinememiştim bile aldığım habere..Gerçi nasıl kurallar olursa olsun gidecektim..Çünkü benim için yaşanılası en zor yer  bile olsa cocugumun ve eşimin olduğu yeri dünyayı  istiyordum.

Yavaşça, gözlerim onay verircesine samandraya kaymıştı...Oda bana doğru yaklaşıp, parmaklarına doldurduğu ışıkla eline açık kahve rengi iki ucunda püsküller olan etrafı yakılarak süslenmiş bir kâğıdın gelmesini sağlamıştı.

Samandra:Çok bir kural yok aslında ama..Zor kurallar..ilk olarak..

Sağ elinin işaret parmağını alt dudağı ile çenesi arasına

yerleştirip, biraz düşündükten sonra konuşmuştu..

Samandra:Öncelikle sana verilen, tamamen dünyalı olabilmen için verilen süre 6 ay...Bu 6 ay içinde dış görünüşün tamamen farklı olacak..ama adın, herseyin eskisi gibi..

Duyduğum şeylerle aklım tamamen karışmış. ve içim daralmıştı..Böyle bir durumda onları, kızımı ve kocamı geri geldiğime nasıl ikna edecektim..Ben bunları düşünürken Samandra sözlerine devam etmişti..

Samandra:Kocanla herşeyi en başından yaşayacaksın..Eğer zaten seni sevmisse bence bu zor olmayacaktır..

Gözlerime bakarak kurduğu son cümle ile tekrar başıni 2. kuralımı söylemek için tekrar elinde olan kağıda çevirmişti..

Samandra: Buradan dünyaya gittiğini sadece kızın bilecek oda doğum günü dileği sen olduğun için..Bu yüzden sadece bir kere suanki haline onu inandırmak için dönüşebilirsin..Haa bide burada ki gibi özel güçlerin sadece 6 aylığına seninle olacak..

6 ay mı peki bu 6 aydan sonra ne olacaktı..Bu defa konuşma sırası bendeydi..Aklımdaki sorular ve kafamdaki karışıklığı gidermek adına konuşmuştum...

Hee-Yun:Bu söylediğiniz şeyler çok zor..Başka bir yüz ve bedenle Hoseoku ikna etmem çok zor..

Bana gözlerini açıp,sanki birşeyleri bana açıklamak adına konuşmuştu Samandra..

Samandra:Hayır hayır..! Senin eski karısı olduğunu asla bilmeyecek..Hiç kimse..Bu sırrı sadece kızın bilecek..Annesinin geri geldiğini bir tek o bilecek

Sinirlenmiştim bunca kurala sinirlerime hakim olamadan konuşmuştum..

Hee-Yun: 6 yaşında küçücük kızıma mı anlatacağım bir tek? Ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyor musun sen..!Onu ikna etmek inandırmak..

Samandra bu üslubuma daha çok kızsada sakinliğini koruyarak konuşmuştu..

Samandra:İstersen burada kalmaya devamda  edebilirsin Hee-Yun! Kimse seni zorlamıyor..

Hee-Yun:Hayır hayır.. Gideceğim..Başka başka kural var mı?

Samandra: Evet..Onu söylemeden önce şunu söylemek istiyorum. Kızında kimseye birşey  söylemeyecek..Sana anlattığım herşeyi ona anlayabilirsin..O zaman daha çabuk ikna olacaktır..Şimdi gelelim neden bu kadar kural oldugana..

Samandra elindeki kağıdın yok olmasını parmaklarına dolan ışıkla sağlamı ve önündeki beyaz uzun eteklerini toplamış, bana daha çok yaklaşmış eteklerini bırakıp ellerimi tutmuştu..

Samandra: Biliyorsun o dünyadan buraya geldiğin sadece 4 yıl oluyor..Evet küçücük bir çocuğu arkanda bırakmıştın.. Kavgalıda olsanız seni deli gibi seven eşini arkanda bıraktın..Senin için ne kadar zor olduğunu biliyoruz.. Senin ve onların istekleriyle oraya gideceksin ama..

Sende farkındasın ki kocan yeni bir hayatı kurdu..Sende öyle..Senin oraya alışman ve onunda sana karşı 6 ayda normal insanlar gibi aşık olması ve hayatını tekrar aşık olduğu kadına adaması lazım..Yani bu kisi sende olabilirsin..Veya Yu-jinde olabilir..Kime aşık olursa onunla yaşamak onun hakkı..

Şaşkındım çünkü biliyordum Hoseok hala bana aşıktı..Yani Seyounun annesi Hee-Yun'a..

Hee-Yun:Hoseok hala karısına yani gerçek bana aşık..

Samandra:Evet ama dış görünüsune değil..Huyuna karaterine, mizacına o senin kalbine aşıktı Hee-Yun..Kocanı benden daha iyi tanıyorsun öyle değil mi!?

Başımı olumlu yönde aşağı yukarı sallamıştım haklıydı..Bu defa ki sorum tamamen herşeyi anlamam içindi..

Hee-Yun:Peki 6 ay sonra bana değilde Yu-jine aşık olursa ne olur..

Kendi söylediğime kendim inanmamış ve cevabı beklemeden tekrar konuşmuştum..

Hee-Yun:Yada bana aşık olursa ne olur..

Samandra:Kime aşık olursa olsun..Dış görünüşünü değilde kalbini sevdiği hangi kadını sevgiyle öperse, hangi kadına gerçekten aşık olup ona yaklaşırsa, işte o kadın ömür boyu onun hayatında olur..

Hee-Yun:Bu ben olursam yeni bedenimle mi yanında olacağım..!?

Samandra başını olumsuz anlamda sallamıştı..

Samandra:Hayır..Eğer bu kişi yani aşık olduğu kadın sen olursan, işte bunu 6 ay sonra öğreneceksin..Ne olacağını o zaman hep birlikte göreceğiz..Ama sen olmazsan ve kuralları yok sayarsan, geri aynı şekilde buraya trafik kazasında ölerek gelirsin..

Başımı olumlu anlamda aşağı yukarı sallayarak başka birşey var mı gibi sormuştum..

Samandra: Son olarak, özel gücünü hiç bir zaman kötüye kullanma her zaman sevgi için kullanmalısın onu ..Haa bide tekrar söylüyorum bu kuralların birine bile uymazsan buraya geri gelirsin hemde ilk geldiğin gibi trafik kazasıyla..Eğer olurda, yaşadığın herşeyden pişmanlık duyarda geri gelmek istersen böyle bir hakkında elbette var, ama bir daha dönmemek üzere..

Şaşkındım..İkinci bir ölüme kadar dedikleri bu muydu..Başımı kaldırıp aklımdaki bir kac karışıklığın gitmesi adına tekrar konuşmuştum Samandraya karşı..

Hee-Yun:Peki 6 ay sonra ne olacak ve neden 6 ay..!?

Samandra:Bunu bende bilmiyorum..Zamanla herşey çözülecek..Her zor aninda yanında olmaya çalışacağım Yun.. İnan bana..!

Geri Dönüş (J.H.) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin