27. Bölüm (final)

205 31 9
                                    


Evet bir Kurgunun daha sonu Vote kullanın lütfen ⭐⭐⭐

Gözümle görmediğim ama Hoseokun ağzıyla itiraf ettiği rüyam şimdi gerçek oluyordu.!

Hoseok:Siz yediniz mi birşeyler..?

Hala hiç birşey olmamış gibi davranıyordu..

Yun:Hayır yemedik..B-ben hazırlayayım sana..!

Tam arkamı dönüp mutfağa yürüyeceğim sırada hızla bana doğru gelen Hoseokla yüzümü ona dönüp, istemsiz gözlerine "ne var" gibi bakmıştım.. Ellerini yavaşça belimde hissedince ondan daha çok tiksinmem gerekmez miydi? Şimdi niye tam tersi mevcuttu bende..Niye bana her yaklaştığında ona biraz daha sevgi beslediğimi düşünüyordum ve neden onu özlediğimi düşünüyordum tıpkı rüyadaki gibi..

Hoseok:Bırak Hari hazırlar..

Hariyi bugün izne çıkarmıştım..Çünkü amacım şuan bulunduğum durumun tam aksiydi..Beni aldattığı için onunla kavga edecek hatta belki ayrılacaktık ama olduğum bu duruma onun yüzünden geliyor ve yüzsüz gibi bana sarılışlarını izliyordum..Ben ise sanki bir tek hayatımda o varmış bir tek ona muhtacmışım gibi sarılmalarına izin veriyordum..

Yavaşça kollarından ayrılıp konuşmuştum.

Yun: Hari'ye bugün izin verdim..Ben hallederm

Mutfağa gelince elimi kalbime koyup akan göz yaşlarımı tutmaya calissamda silme işlemi daha öncelikli gelmişti..Elimi yaşlarıma atınca salondan seslenmesiyle daha çok ağlama isteğimi bastirmaya çalışmıştım..

Hoseok:Hari'ye izin verdiğine göre bugün bizimle ilgili başka planların var..

Gülmüştü bunu bağrarakta olsa çıkan ses tonundan anlamıştım..Keşke evliliğimizle ilgili hükümler bu kadar kolay olsaydı.. Tıpkı eskisi gibi.

Hoseok: Üzerimi değiştirip geliyorum hayatım..

Cevap dahi vermeden hazırlanmak üzere olan masaya bakmıştım..Bunca yaşadığımız herşey yalanmış..Şuan olduğu gibi..
Kısa dalmalarımdan sonra yemekleride tabaklara koymuş ve masada her zaman ki yerime oturmuştum..

Hoseokta gelmişti..Hem her zaman ona ait olan yerindeki sandalyesini çekip oturuyor hemde konuşuyordu..

Hoseok: Arkadaşlarımla aynı ortamda olup, vakit geçirmeyi sevmediğini biliyorum ama yarın bir iş yemeğimiz var..Seninde katılmanı istiyorum..? Yanlız olmak istemiyorum.. Hımm ne dersin..?

Bu konuşmayı daha önce aynı yerde aynı masada yaptığıma emindim..Tek fark zamandı..Sanki üzerinden koskoca 6 yıl geçmiş gibi..Tam tersi cevap vermek gelmişti içimden..Her zaman böyle bir teklife "Hayir" diyen Şimdi hiç düşünmeden olumlu cevap vermiştim..

Yun:Olur. Yarın saat kaçta..?

Şaşırmış gözlerle bana bakıyordu..Bu cevap onu baya şaşırtmıştı..olumlu cevap vereceğimi hiç beklemiyor gibiydi yüzünün hali..

Hoseok:Akşam 8 gibi olur herhalde..Sen iyi misin..?

Değilim diyemedim..Değilim çünkü beni aldattın diyemedim..Şuan sana olan sevgim, saygım, güvenim bitti diyemedim.. Hayatım bugün itibariyle gördüğüm manzarayla karardı diyemedim..Başımı aşağı yukarı saklamakla yetindim.

Yun: İyiyim..sadece biraz yorgunum

Onunla kavga etmek için henüz çok güçsüzdum ve yorgundum..Zamanı vardı üzerinden biraz zaman geçmesi gerekiyordu..Yavaşça ayağı kalkıp ona bakıp konuşmuştum..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geri Dönüş (J.H.) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin