26. Bölüm

132 20 18
                                    

Evet uzun bir aradan sonra yeni bölüm finale Belkide sadece bir bolumcük kaldı şok bir final bizi bekliyor gerçi finalden önceki bu bölümünde ilginç olmadığını asla iddia edemem 🤣🤣 Neyse demem o ki bol yorum ve vote vermeyi unutmayın sizleri seviyorum daha iyi yerlere gelmem için destek olun olur mu bana💪💪💪

Bana yaklaştıgı her an öleceğimi sansamda yaşamak için içimden tanrıya onlarca dua ediyordum. Dile kolay altı yıl.! altı yılım onsuz geçmişti.! Ona dokunmadan, onu hissetmeden.! Bana biraz daha yaklaşıp aramizdaki mesafeyi azaltınca bu defa heycandan mı yoksa o anı daha fazla hissetmekten mi bilmeden gözlerimi kapatmıştım..Sıcak nefesini dudaklarımın üzerinde hissetmemle gelen kapı sesiyle benden uzaklaşması bir olmuştu.. İçimden kızgın olsamda, gözlerimi açtığımda kapıda gördüğüm minik bedenle babasida bende hemen ayağı kalkıp ona doğru yürümüştük.. Onu gördüğüm için asla üzgün değildim. Sadece birazcık kızımın zamanlama sorunu olduğunu düşünüyordum..

****3 ay sonra ****

Yun: Şaşkınım Hoseok, neden hala birşey olmadı..!

Ben şimdiye kadar yaa özel güçlerimin elimden alınmasını bekliyordum yada bu dünyadan bir daha geri gelmemek üzere geri gönderilmeyi.. Henüz bir gelişme yoktu. Yada şaşırtıcı bir durum..
Evet diken üzerindeydim ama uzun bir zamandan sonra herşey eskiye dönmüştü ve son 3 aydır herşeyi eskisi gibi yaşıyorduk.. Hoseok ve kızımla mutlu. Hemen karsımda duran Hoseokla karşımdaki varlığının daha çok farkına varıp kocaman tebessüm etmiştim..Karşımda o varsa her daim gulmeliydim çünkü ne olursa olsun nasıl olursa olsun onunla mutluydum ve yüzümu güldürüyordu.

Gözlerime en sıcak şekliyle bakıp gözlerini olabildigince kısıp konuşmuştu.

Hoseok:Endişe etme artık, bence herşey çözüme ulaşıcak..Ses çıkmadığına göre..

Sanırım bu yüzümü güldüren adam henüz eski haline gelmeyen bedenimi kabul etsede, benimseyememişti..Henüz kuralların tümü gerçekleşmediği için bedenime kavuşamıyordum..Bu olayın olması için en birinci sebep Hoseokun yani sevdiğim adamın benim içimdeki karaktere aşık olup beni öpmesiydi. Bunun için zemin çok olsada olayın yaşanması için engellerde aynı oranda çoktu..!
İlk öpmeye yektendiginde kızım istemeden engel olmuştu. İkinciside o hiç sevmediğim kayınvalidem ve sonralarında hep engeller hep engeller..

Bende aynı şekilde ellerimde olan ellerini samimiyetle sıkıp gözlerine en sıcak gülüşümü göndermiştim. Dizlerim dizlerine degsede içimdeki titremeyi umursamadan dahada yaklaşmıştım..

Yun:Senden ayrılmak istemiyorum..!

Sağ gözüm sol gözüme oranla daha çok dolmuştu.! Eğer biraz daha gözlerine gülümsersem ağlaya bilirdim.

3 aydır hatta 8 yıldır yüzümü güldüren adam olduğunu söylemiştim öyle değil mi ama şuan içime dolan kötü hisle ağlamak istiyordum hemde deli gibi..Şu anda nefes almak bir işkenceymis gibi gelmişti bu hisle..

O ise gözlerimin bugulugunu umursamadan gözlerini dudaklarıma indirip bakmış ve aynı hızla tekrar gözlerini gözlerime çıkarıp konuşmuştu..

Hoseok:Zaten ayrılmayacagız.! Bunu aklından çıkar.!

Elini yanağıma koyup, oda burukta olsa gülümsemişti.. İnanmadığı şeyler vardı tıpkı 3 ay boyunca olduğu gibi..Anlaşılan tek diken üzerinde olan ben değildim.. Gözleri tekrar dudaklarıma inmişti..Bu defa hiç ayrılmamak üzere.. Gözleriyle birlikte hissettiğim ikinci birşey ise dudaklarıma değen sıcak nefesiydi..Gözlerimi her ne kadar kapatmak istesem de kapatmamıştım çünkü anı yaşamak istiyordum..Sonunda seneler sonra dudaklarım da hissettiğim o sıcak dudaklarıyla beni öpdüğüne inanmamakla beraber yeni farkına varmıştım..Bu bir rüya olmalıydı kesinlikle gerçekliği olmayan bir rüya..O an içimdeki herşey alıp gitmişti.. Özlem her dudak hareketimde ve hareketinde daha da artmıştı..Sanki öpsemde doyamayacakmışım gibi..Gözlerime çöken ağırlıkla istemsiz gözlerimi kapatıp, dudaklarından ayrılmamıştım..

Geri Dönüş (J.H.) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin