⭐Okumadan önce oy kullanın lutfen..⭐
Merhaba yine ben şuan biliyorum çok okuyucum yok ama ilerle elbet olacaktır 🤗🤗Lütfen saygı duyarak okuyun ne olursa olsun bir emek olduğunu unutmayın ⭐
Bende hızlıca onun peşinden çıkmıştım..Karşımda kızım babasına sarılmış işaret parmağını bana uzatmış bir şekilde duruyordu.. Birazdan babasına herşeyi anlayacakmis gibi bir hali vardı..Hoseok bacağına sarılan kızıma bakmış ve hemen kızıma doğru eğilip onu kucağına almıştı..Bir kucağındaki kızıma birde bana bakmıştı aynı zamanda kızımın yaptığı hareketleride sorguluyordu..
Hoseok:Kızım..! Ne oldu? Neden bağırıyorsun..!
Kızım babasının gözlerine bakıyordu..Susmuştu..Yaklaşık 20 saniye sonra Hoseoktan gözlerini ayıran kızım bana bakmıştı..Onunla beraber Hoseokta gözlerini bana çevirip konuşmuştu.. Kızgınlıkla konuşuyordu..
Hoseok:Ne oluyor burda..!? Seo-yeon neden bu kadar korkmuş..
Kızımdan gözlerimi çekip aşık olduğum adamın gözlerine bakmıştım..
Sorunun bana sorulduğuna adım gibi emindim
Hızlıca bir yalan bulmalıydım ve o yalanda kızımda bana eşlik etmeliydi..Bu ikisi bir arada imkansızında imkansızıydı..Gözlerimi kızıma yöneltip bakmıştım..Söylese bile birşey demeyecektim çünkü bu saatten sonra ne söylersem boştu..Her durumda kızımın psikolojisini düşünmek zorundaydım..
Kızıma baktığımda ilke göre daha sakindi..Kızımın sakinliğini es geçip, omuzlarımı düşürüp, başımı bir suçlu gibi yere egmiştim..Hoseok:Ne oluyor burda dedim..Siz Hee-Yun hanım kovulmak mı istiyorsunuz..
Hoseokun konuşmasıyla, başımı hızla kaldırıp, iki yana sallamış ve çok kısık bir ses tonuyla tek bir kelime etmiştim..
Yun: Hayır..
Kızımın konuşmasının ilk kelimelerinde korksamda, sonra rahatlamıştım..
Sy:Baba, ben şey..Ben kötü bir rüya görmüştum..İşte oda bir anda odaya girince korktum..!
"O" derken işaret parmağı beni gösteriyordu..
Hoseok inanmamıştı kızımın kurduğu cümleye.. Bana sert bakıyordu.. Anlamıştım..Buna rağmen gözlerimi Hoseokun gözlerinden ayrmıyordum.. Eskidende böyleydi, bana kızgın olduğunda uzunca gözlerine bakınca bir çok şeyi unuturdu..Ama şimdi hiçte öyle olmamıştı..Hala kızgındı..Bir anda elimde hissettiğim minik elle neye uğradığımı şaşırmıştım..Elimden tutup çekiştirmis ve konuşmuştu..
Sy:Hadi Yun..! Oyun odasına gidelim..Birkikte ilk oynadığımız oyunu oynayalım..
Gülmüştü..Bana "Yun" derken de babasına bakmıstı.. Bende gülümsemiştim..
Arkamı dönmüş az önce kızımın ve benim çıktığımız oyun odasına gitmek için boş koridorda yürüyorduk..Daha üç beş adım atmamıştım ki Hoseokun seslenmesi ile ona dönmüştüm tekrar..
Hoseok: Hee-Yun hanım..
Yun: Buyrun.!
Hoseok: 5 dakikaya aşağıda çalışma odamda olun..Konuşmamız lazım..!
Başımla onaylayıp, tekrar aynı yönde kızımla ilerlemiştim..
Odaya girince kızım hemen elimi, bırakmıştı..Neden bıraktığını anlasamda o sözleriyle bir kere daha dile getirmişti.. Minik işaret parmağını önümde sallayıp tehdit eder gibi konuşmuştu..
Sy:Sakın sana iyilik yaptığımı düşünme..Tek yanlışında babama söylerim..
Ben daha çok kızıyor gibi ellerimi belimde sabitleyip, güya kaşlarımı çatarak konuşmuştum..
Yun:Sen onu bırak bakalım..! Böyle yalan söylemeyi kimden öğrendin..!
Az önce bana salladığı parmağını, sevimli bir şekilde ağzına götürüp, hem korkmuş gibi hemde umursamaz tavrını koruyarak arkasını dönüp oyuncaklarının yanına gidiyordu..Aynı zamandada göz ucuyla kızgınlığımı ölcüyordü..Bense yaptıgı hiç bir hareketi umursamamis tekrar konuşmuştum..
Yun:Bir daha yalan söylemek yok..!
Seo-yeon, oturduğu oyuncaklarının yanından konuşmuştu..
Sy: Benim annem sen değilsin..Yani en azından buna şimdilik inanmıyorum..Sadece sana zaman tanıdım..Asla inanmayacagim bir zaman.. Haa bide..
Sözü kısa süreliğine yarım kalmıştı.. Sorgular gibi bakınca yüzüne devam etmişti sözlerine..
Sy:Bide.. Yu-jin..Babam onunla evlensin istemiyorum..
Yun: Biliyorum..
Sy:Bana yardım et engel olalım buna..Sonra..
Yarım kalan sözünü tekrar sorgulamıştım..
Yun:Sonra?
Sy:Sonra sende işten ayrılıyormuş gibi gidersin..Biz eskiden Yu-jinden önce babamla mutluyduk..
Yaşına rağmen oldukça akıllı ve işini biliyor gibi konuşuyordu.. Yavaşça yanına yaklaşıp, dizlerimin üzerine çöküp minik çenesinden tutup göz teması kurmuştum..Başımla onu onaylayıp, konuşmuştum..
Sy:Tek istediğim şey babanla sağlıklı ve mutlu olmanız başka birşey istemiyorum..Ve bunun için elimden geleni yapacağım..Buna inan kızım..Zamanı gelince istersen giderim kalmam zaten yeterki sen iyi ol..
Çenesinde olan elimi yavaşça saçlarına atıp alnından öpüp saçlarını kısa süreli oksamış, hemen ayağı kalkıp sevimli bir şekilde konuşmuştum..
Yun:Şimdi az önce sende duydun baban beni çağırdı..Hemen yanına gitmeliyim.. yavaşça odanın çıkışında bulunan aynanın önünde saçlarımı düzeltmeye başlamıştım aynı zamanda dışımdan düşünüyordum..
Yun:Neyse ki çirkin bir yüz vermemişler..
Kızım hemen başımda dikilip bana bakmıştı..Yaptığım ve söylediğim şeyin saçmalığıyla utanarak yüzümü kızıma dönmüş sahte bir gülümseme sunmuştum..
Oda gülmüştü ama konuşmayıda ihmal etmiyordu..
Sy: Güzellikte kimse annemle yarışamaz..
İki elimi ona uzatıp zafer işareti yapmıştım..Tabiki öyleydi..
.......
Hoseokun çalışma odasına geldiğimde kimse yoktu.. Yavaşça tamamen içeri girip odaya bakmıştım.. Çalıştığı masada iki fotoğraf duruyordu..Biri ailecek çekildiğimiz fotoğraf diğeri ise daha romantik bir fotoğraftı.. Alımlarımız bir birine yaslı, gözlerimiz bir birine kenetli güldüğümüz bir fotoğraftı.. Parmaklarımı, Hoseokun yüzünde gezdirip düşünmüştüm bu fotoğrafın çekildiği anı..FLASHBACK
Hoseok:Yun yeter güldürmede şunu çekelim artik..Bilmem kaçıncı deneyisimizdi..Yine olmamıştı ona göre.. Oturdugumuz koltuktan hala gülerek umursuzca kalkıp,
fotoğrafımızı çekmiş fotoğraf makinesinden dışarı çıkan fotoğrafı almıştı eline..
Hoseok:Bence çekildiklerimiz arasında en iyisi bu..
Bende oturduğum koltuktan kalkıp ona doğru ilerlemiş elindeki fotoğraflara bakmıştım..Son fotoğraf haric hepsinde hep gülmekten yüzünü "bu olmadı dur" diye eğip yada kahkalarla gulen oydu..
Yun:Evet bu olmuş gerçekten..Sonunda çekebildik..
Hoseok, birden elini belime atıp beni kendine çekip, konuşmuştu..
Hoseok:Hep senin yüzünden.. Odaklanmamı zorlaştırıyorsun..
Bende ona daha çok yaklaşıp mırıltı şeklinde konuşmuştum..
Yun:Hımm!!
Naifce dudaklarıma minik bir buse bırakmıştı..
FLASHBACK END
Birden kapının açılmasıyla çerçeve elimden düşmüştü...
⭐Oy vermediyseniz lütfen verin ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş (J.H.) (Tamamlandı)
FanfictionHoseok:Madem ayrı dünyaların insanıyız ne diye hala benimlesin. o benden çok farklı olan dünyana git o zaman..Görgülü dünyana.. Hee-Yun:Benden ayrılmak mı istiyorsun..!