Günün 2. Bölümü geldi
Okumadan önce oy verin kuzular⭐⭐
Kızıma bu evde bir tek ben Yeon derdim Hoseok bile kızımın adını tam söylerdi..Ve tüm cumlemi Hoseokun gözlerinin içine bakarak kurmuştum...Yüzündeki sinir İstemsiz artmıştı görebiliyordum..Bu umrumdamıydı tabiki hayır..Bir kız yüzünden ona bağıramazdı..Kızımın elinden tutup direk oyun odasına doğru ilerlemiştim.. Kızgındım..Evet büyük bir sınavın içerisindeydim ama bunun farkında bile olsam beni zorluyordu..Hayır sevdiğim adam başka biriyle nişanlıydı kızım hastaydı..Daha ne kadar acı şeyler yaşayabilirdim ki..
Oyun odasından içeri girdiğimde Yeon gözlerime bakyordu..Çünkü çoktan yaşlarını akıtmak için firsat kollayan bir hali vardı gözlerimin..Bana baktığını anlayınca ellerimi gözlerime bastırıp doğruca onunla daha iyi iletişim kurabilmek için dizlerimin üzerine çökmüş ve konuşmuştum...Yun: Üzgünüm miniğim..Seni korumakta hep geç kalıyorum..
Gözlerimden, yanağıma düşen damlalarla parmaklarım hemen hareketlenip yanağımda ki yaşları silmiştim..
Tam konuşmama devam edeceğim sırada Hoseok kapıyı bile çalmadan odaya girmişti..Bense hemen ayağı kalkıp, yanımda olan kızıma kısa bir bakış atıp daha sonra gözlerimi Hoseokun yüzünde gezdirmistim...
Hoseok: Hee-Yun hanım iki dakika konuşmamız lazım..
Hala kızgındı bende başımı aşağı yukarı sallayıp konuşmuştum..
Yun: Buyrun Hoseok bey.. Konuşalım..
Hoseok, beni beklemeden odadan dışarı çıkınca dışarda konuşacağımızı anlamış kızıma bakıp konuşmuştum..
Yun:İki dakika beni burda bekle tamam mı kızım gelince anne kız konuşacağız..
Gülümsemiştim.. Kızımın ise yüzünde mimik oynamıyordu..
Dışarı çıkar çıkmaz bir elini ceketini sıyırıp beyaz gömleğinin üzerinde beline dayamış diğer elinin ise işaret parmağını bana sallamakla meşguldü..Sözleri sert çıkıyordu ağzından..
Hoseok:Bana bakın sizi bana karşı gelmek konusunda uyarıyorum beni anlıyor musunuz..! Sakın..! Sakın kızımın yanında bana çıkışmayın..Bir çok şeyi yok sayarım ama sakın beni kızımla sınamayın..!
Tüm sözlerine karşın sadece Hoseokun gözlerinin içine bakmıştım. Değişmişti..Eskiden deli gibi kavga etmek için sebeplerimiz olurdu hatta o sebeplere ben bir çok kez yenik düşer kavga ederdim ama o bana bir kere bile sesini yükseltmemisti.. İçimden ne kadar kızsamda birşey diyemiyordum..Çünkü benim, o çok sevdiği, kıyamadıgı eşi olduğumu bilmiyordu..Hatta artık o eski beni sevdiğini bile düşünmüyordum..
Tüm bagırmalarına karşın sadece gözlerine bakıp başımı olumlu anlamda aşağı yukarı sallamıştım..Ama sindiremiyordum bu yüzden bana kızgın bakan yüzünü umursamadan sag kolundan tutup hemen gözüme kestirdiğim bir odaya doğru çekiştirip, kapısından içeri sokmus ve konuşmaya başlamıştım tekrar..
Yun:Tamam düşünceli bir babasınız ama..!
İstemsiz hem yaptığım hareketle hemde söyleyecegim sözlekd duraksamıs derin bir nefes almıştım..Bana bakışına baktığımda ne yaptığımı sorgular gibi bakıyordu. Ama, deli cesareti gelmişti bir anlığına ve batırmadan sözlerime devam etmek istemiştim ve nitekim de öyle yapmıştım..
Ama, kusura bakmayın Nişanlınız için hasta kızınızı üzmenize izin veremezdim..O bir çocuk, bulundugu durumu kabul etmiyor olabilir..Üvey bir anne..! Kim ister ki..!
Ona bakan gözlerimle derin bir nefes alıp oda bakışlarını benden uzaklaştırıp hem odadan çıkıyor hemde konuşuyordu..
Hoseok:Tamamda bunun için bir odaya girmemize gerek yoktu..
Bense gözlerimi devirip konuşmuştum..
Yun:Sizi odaya çekmek gibi bir niyetim yoktu ama gizli kalması gereken şeyler var.
Bunu söylerken kızımın odasını göstermiştim..Az önce yaptığım şeyle ve söylediğim sözlerle afallamıs gibi bir hâli vardı ve o haliyle başını olumlu anlamda aşağı yukarı sallamıştı..Bense tekrar konuşmuştum..Birşeyleri çaktırmamam gerekiyordu..
Yun:Sizinle bir ara kızınızın durumunu uzun uzun konuşalım lütfen..Bu önemli..
Başını aşağı yukarı sallayıp onaylamış ve sanki birşey söyleyecek gibi bakmıştı bana ama söylememişti..Tek yaptığı şey elini ensesine atıp saçlarını karıştırıp daha sonra hiç birsey söylemeden arkasını dönüp gitmekti ama ben gözlerimi kapatıp ne söyleyecekti öğrenmek istemiştim ama öğrenememiştim..Aklını okuyamamıştım sabah kızımın şimdi ise Hoseokun..!Başımı hafif yana cevirip kaşlarımı havalandırıp neler döndüğünü düşünmüştüm..Bi anda bana bakışı davranışı değişmişti.. Düşüncelerim ters giden bir kaç şeyle derinleşsede kızımın odasına doğru yürümüştüm..
Odadan içeri girdiğim de derin derin iç çeken kızımla karşılaşmıştım..Sabah babasının yaptığı şeye üzüldüğünü anlamıştım..
Güya önündeki oyuncaklarla ilgilenen kızıma bakıp konuşmuştum sanki sabah olanlar hiç olmamış gibi..Yun:Dışarı çıkmak ister misin..?
Yavaşça cama yaklaşıp önümdeki perdeyi aralayıp hem havaya hemde Hoseokla çıkan Yu-jine bakıyordum..Kızımı yanlış kişiye emanet ettiğimi bile düşünüyordum neredeyse İyiki geri gelmiştim
Yun:Havada baya güzelmiş..
Tekrar arkamı dönüp kızıma baktığımda buruk bir şekilde gülümsemiş ve omuzlarını hızla kaldırıp indirmişti..
SY: Hayır dışarı çıkmak istemiyorum..
Derin bir nefes alıp konuşmuştum bende omuzlarımı hızla kaldırıp indirerek..
Yun:İyi peki tamam.. Hımm..O zaman evde birşeyler yapalım
Bana bakıp kızgın gibi kaslarını çatmış ve yine konuşmuştu..
SY:Öğretmen falan değilsin değil mi.! Öyle gösterdin yada öyle gösterdiniz..
"Gösterdiniz" derken etrafına bakınıyordu.. Zeki bir kızım vardı bu konuda bana benzeyen zeki bir kızım..Ama bir çok şeyi unutan zeki bir kızım..
Yun:Ben zaten hiçbir zaman öğretmen olmadım..Ben sadece bir anneyim.. Kızının iyiliğini, sağlığını düşünen bir anne..!
Kollarım önümde, gözlerimi yüzüne dikip konuşmuştum..O ise gözlerini benden çekip, hızla ayağı kalkıp eline topunu almış ve konuşmuştu..
SY:Hadi dışarı çıkıp top oynayalım..
Ben tam olumsuz cevap verecekken beni dinlemeden dışarı koşmuştu..Aslında çok yorulmaması lazımdı ama gözlerindeki isteği görmüştüm..Bu yüzden çokta birşey dememiş oynamasına müsade etmiştim..
Bir süre o topun peşinde koşuyordu bende onun peşinde koşuyordum..Daha sonra çok geçmeden birden topu bırakıp yüzünü bana dönüp kısa bir bakmıştı ve yavaşça yere bırakmıştı kendini..
⭐Oy vermeyi unutmayın lütfen ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş (J.H.) (Tamamlandı)
FanficHoseok:Madem ayrı dünyaların insanıyız ne diye hala benimlesin. o benden çok farklı olan dünyana git o zaman..Görgülü dünyana.. Hee-Yun:Benden ayrılmak mı istiyorsun..!