Daha ne yapayım 3 bölüm birden attım bir 3 bölümde yarın atacağım..Okuyan varsa beklesin lütfen 🤗🤗
⭐Okuyanlar oy vermeyi unutmayın lütfen ⭐
HEE-YUN
Hoseok: Lösemi diğer bir bilinen adıyla kan kanseri..Hoseokun söylediği bu şeyin gerçek olmasını istemiyordum doktorun yanılıyor olması için herşeyi vermeye hazırdım..Tam herşey düzeldi demişken aksilikler bir türlü peşimi bırakmıyordu..Hala donmuş bir şekilde öylece oturduğum koltukta bekliyordum. Arada düşen göz yaşlarımı silip aklıma gelen kızımla duyduğum şeye inanmıyordum..Böyle birşeyi ben hiç fark etmemiştim..Neden..! Kısa bir herşeyi düşününce bana her zaman onları izlemem icin o kocaman aynayı Samandranın açtığını hatırlamıştım onun izni olmadan açamıyordum..Aklıma bunun gelmesiyle hemen ayağı kalkıp, etrafımdaki tüm canlıları dondurup başımı yukarı kaldırip ağlayarak konuşmuştum..
Hee-Yun:Samandra..! Samandra..!
Çok geçmeden yanımda bir beden belirmişti..O bedenin Samandraya ait olduğunu görünce hemen ağlayarak yanına gidip konuşmuştum..
Hee-Yun:Bana söylemeliydin.
Samandra bir bana ve gözlerimde ki yaşlara bakıp birde Hoseoka ve göz yaşlarına bakmıştı. Az çok ne olduğunu tahmin etmişti..
Samandra: Demek öğrendin..
Hee-Yun:Keşke söyleseydinz.. Böyle çok ağır oldu..Kızıma daha yeni kavuştum ben..
Samandra başını yere egip, mahcup bir şekilde konuşmuştu.
Samandra: Söyleseydik.. Orada yanlış birşey yapabilirdin..Böylesi sizin için daha iyi..
Dediğiyle daha çok ağlamaya başlamış ve sinirle kalktığım koltuğa geri oturmuştum.. Haklıydı böyle birşeyi orda ögrenseydim, kızımın iyi olması için ve başka bir hayat yaşaması için uğraşırdım..Buda kötü birşey olmazdı, en azından benim için..Kısa sürelide olsa pişman olmuştum..Derin bir nefes alıp konuşmuştum tekrar..
Hee-Yun: Peki doğru mu yani doktor şüphelerinde haklı mı?
Samandra yine başını öne eğmiş mahcup bir şekilde parmakları ile oynuyordu..Bunu sevmiyordum, çünkü her zaman bu hareketin karşılığında kötü birşeyler duyuyordum..
Samandra:Doktor şüphelerinde yanılmıyor Yun.!
Samandra kasılmakta haklıydı..Bir anneye "çocuğun kan kanseri" diyordu bundan daha büyük mahcupluk var mıydı.! Başımı ellerim arasına alıp, ağzımdan kaçan hıçkırıkları umursamadan ağlıyordum..
Uzun bir süre sadece ağlamıştım başımı kaldırdığımda Samandra hala bana bakıyordu..Az da olsa sakinleştigimi görünce, yavaşça yanıma gelip konuşmuştu..Samandra:Böyle birşey başına gelen bir tek sen değilsin..Dışarda on binlerce insan bunu yaşıyor..Bence güçlü olmalısın..Bak kocan yanında..
Bu cümleyi kurarken her ne kadar yaşlı gözlerim Samandraya baksada kısa süreli öylece başını eline dayayan kocama bakmıştım..Ne zorluk çekmişti..Ama hala çok güçlüydü. Buda bu adama aşık olmamın en büyük sebebiydi..
Samandra:Kızın orada artık çok uzakta değil..İkisinede en yakın yerde onlarla aynı dünyada..Hatta aynı evdesın..Hadi..! Kalk ve herşeyi düzeltmek için güçlü ol..Kendini salma..Biz bu yüzden seni buraya bu konumda gönderdik..Unutma kanseri yenebilmenin tek yolu moral ve motivasyondur..
Samandranın söyledigı sözlere sadece başımı aşağı yukarı sağlamıştım..Çünkü tek yapabildiğim buydu..Kızının hasta olduğunu duyan bir ebeveyn için güçlü durmak oldukça zordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş (J.H.) (Tamamlandı)
FanficHoseok:Madem ayrı dünyaların insanıyız ne diye hala benimlesin. o benden çok farklı olan dünyana git o zaman..Görgülü dünyana.. Hee-Yun:Benden ayrılmak mı istiyorsun..!