25. bölüm

136 19 4
                                    


⭐⭐⭐⭐⭐Oy⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐Oy⭐⭐⭐⭐⭐



JHOPE

Başımı olumsuz anlamda sallamamla o ihtişamlı giyinen kadın konuşmuştu.

Samandıra:Yun senin ve kızın için geri döndü. Kızının hasta olduğunu biz biliyorduk. Ona iyi geleceğini düşündüğümüz için, ayrıca kızın ve sen onun geri gelmesini istemiştiniz. Hatırla.!

Gözlerini tamamen bana dikip, benimle tehditvari konuşmuştu..Sanki hatırlamazsam iyi şeyler olmayacakmış gibi..l

Samandıra:4 hafta önce kızının doğum gününde sana annesini istediğini söylemişti ve sende Yun'un geri gelmesini istediğini söyleyip o gece Yun'un geri gelmesini istedin..Hala mi bize inanmıyorsun.!

Haklıydı. Şaşkındım. Gözlerim bir noktada takılınca Yun'u dilediğim geceye gitmiştim, aynı zamanda da bu ihtişamlı kadını dinliyordum.

Samandıra: Şimdi birşeyler yapmalıyız..Büyük ihtimal Yun'u hissettin ve o karın olduğu için ondan etkilenmeye başladın. Kural şuydu. " Seni karısının karakteriyle aynı karaktere sahip olduğun için sevecekti ve eğer senden dış görünüşün değilde Yun olduğun için etkilenip öperse tamamen bu dünyada ilk görüntünle kalacaksın yada eskiye döneceksin öldüğün ilk güne"




Kuralın tamamı Yun'a bakılarak söylenmişti ama etkilenen bendim. "Bu neydi cidden oyun mu? Saçmalık.! Tam bir saçmalık.!"
Aklımda geçirdiklerimi söylemek için Tam ağzımı açıp konuşmaya yelteneceğim sırada o ihtişamlı kadın konuşmuştu.!

Samandıra:Saçmalık falan değil. O senin karın.

Bir anlık aklımı okumasını hiçe sayarak bagırmıştım.

Hoseok: İspatla o zaman.!

Bu defa bakıcı Yun karşıdaki kadına bakıp yalvarır nitelikte konuşmuştu. Ellerini önüne birleştirip, başını hafif yana yatırarak.

Yun: Lütfen Samandıra.! Lütfen ispatla. Kızımın yanında kalmak istiyorum. Bir daha birakamam onu. Ona aynı acıları tekrar yaşatamam.

Bir anlık benide düşünmesini isterdim.

Şimdi öğrenmiştim adı Samandıraymış, o ise Yun'a yaklaşıp, yanağını okşayıp konuşmuştu, bir anne bir abla edasıyla.

Samandıra: Biliyorum kızın nasıl ikna olduysa oda ancak öyle ikna olur ama ben bunu yapamam Yun. Biliyorsun bunu ancak konsey isterse olur. Bide eğer seni gerçekten eşine benzediği için etkilenip Bunların hepsini sen benden daha iyi Biliyorsun.!


Bakıcı Yun başını aşağı yukarı sallamıştı. Bende ona bakıyordum. O ara O ihtişamlı kadın Samandıra, bana dönmüş konuşmuştu.

Samandıra:Haa bu arada..

Bir müddet sözünü yarım bırakıp, iki elininde işaret parmak uçlarını birleştirip ufak ışık çıktıktan sonra devam etmişti..

Samandıra: O dondu..

O ara gözeriyle Yunu göstermişti. Bunu neden yapmıştı..Bense gözlerimle bunu sorguluyordum.. Hafiftende olsa korkmuştum.

Samandıra: Yun'u yani karını seviyor musun..?

Neydi şimdi bu soru.. Gözlerimi devirerek cevap vermemeyi seçmiştim ki senini hafif yükselterek, tehditvari konuşunca istediğinde güzel şeyleri parmak ucuna sığdıran bu kadından korkup, cevap vermiştim sorularına. Ne cevap verdiysem içimden gelen cevapları vermiştim ama.

Geri Dönüş (J.H.) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin