Başladığınız tarihi yazar mısınız ¿
Her şey benim için normal gibi görünsede yani lise 1 daha zordu benim için lise 2 'ye geçmiştim ve yine 1 yaş daha olgunlaştığımı düşünüyordum.
10-B sınıfındaydım her şey normal gibiydi bana göre.Sınıfa girdiğim an arkamdan kapı öyle bir çarptı ki titrememe hatta yerimde sıçramama neden olmuştu arkamda duran kişi 10-D'deki Diren Özdemir'den bir başkası değildi.
Şu kendini beğenmiş sürekli kot ceket veya deri ceket giyen çocuk. Ben de arka sıraların oraya doğru yürümeye başladım.Ama herkesin konuştuğu tek bir şey vardı.
Ben ise olanları anlayamıyordum ne vardı ki yani bu kadar önemli olan ve herkesin heyecanla konuştuğu mevzu?
Özge ve Ceyda da benim gibiydiler ama sanki onlar bir şeyler biliyor gibiydiler.Hayır yani okulu yakacak öğrenci falan olursa yemin ederim ağzımı açmazdım yardım bile ederdim eee hadi ama bana da söyleyin artık.
İç konuşmam bittikten sonra bunları dışa aktarmak yeni aklıma gelmiş olacak ki mıhlanıp kaldığım yerden hareketlenip "Kızlar neler oluyor burada ?"diye sorabilmiştim.
Özge korku dolu gözlerle bana bakıp aynen şöyle dedi:"Burnumuza hiç iyi kokular gelmiyor ama Direnlerin grubu ve Alyagilin grubu bir şeyler planlıyor.Ucu bize dokunmasın da..."
Umarım dediğin gibi olur sarışın.
İlk gün olduğu için öğle arasına kadar durduk ve evlere gitmek için okuldan çıkmıştık.Ben de yanımda Aras ve Cenk ile beraber yolda gidiyordum.
İkisi de benim için çok değerliydi.Zaten kız arkadaşlarım tek tüktür yani fazladır aslında ama hepsine güvenmem çünkü kızlar nereden vuracaklarını iyi bilirler.
Erkek kankalar öyle mi ? Ağlarsın yanında durur biri laf atarsa korur bir abi edasıyla ki benim abim olmadığı için onları abim gibi görüyordum.
Aras konuşmaya başladı:"Size anlatmayacaktım ama tek başıma çözemeyeceğimi düşündüm.Şey sanırım beni takip eden biri var şu an hemen arkanızı dönüp bakmayın tamam mı? Okulda bi saplantılı kız var ve onunkisi sevgi falan değil olum seven sevdiğini korkutur mu lan böyle?
Her an ensemde bir nefes hissediyorum . Lan hiç bu kadar tırsmamıştım hee başkası olsa buna sevinmesi lazım değil mi sevenim var diye?
Ama nerede bende o şans illa bi aksiyon macera gerilim ve korku yok yok beni seven biri olsun dediysem de böyle manyağın saplantılının teki olsun demedim ya?"
Aras derin bi nefes çekti ve geri verdi .
Biz ise ciddi bir şey dinliyormuş gibi yapıp önce sırtını sıvazladık ,üzülme falan yaptık. Biz de bu ciddi halimize fazla inanamayınca Cenk ile beraber bir kahkaha patlattık.
Cenk öyle eğleniyordu ki bu durumdan gülüp dalga geçiyim derken direğe tosladı.
"Ahh sakar sırık kardeşim beniiimm."
Ben ise bu anları kamerayla videoya çekmekle meşguldüm.
Fazla gülmüş olmalıyım ki arkamda Diren Özdemir'in pis gülümsemesini gördüm.
Neyin peşindeydi bu çocuk?
Ve hemen yanında Alyagilin çete... Ahh Alya kızım nefret ediyorum senden hatta iğreniyorum yüzündeki fondöten keşke güneş ışığıyla bir dondurma edasıyla erise de rezil oluşunu izlerken zevkten dört köşe olsam.Diren çapkındır falan da iyi çocuktur yani en azından olduğu gibi biri.
Ama Alya kesinlikle benden nefret ediyor ve planlarını benim üzerimde denemeye çalışacak bunu biliyorum.
Eve az kaldığı için kafamı yormayı bıraktım ve Aras ile Cenk'e veda edip eve geldim.
Telefonuma mesaj geldi nasıl ama ya Diren Özdemir ne alaka ?
"Bak bana inanmayabilirsin belki ama Alya'nın senin için planları var bende o kızın yüzünü biraz geç fark ettim .Diyeceksin ki sen sanki çok iyi birisin haklısın değilim ama böyle bir şeyin yalanı da olmaz değil mi Alya seni çok kıskanıyor geçen sene sevdiği çocuk seni seviyormuş ve kendisini sevmediği için bunu kendine yedirememiş.Senin üstüne önce şu çapkın Koray'ı salmakla başlayacak dikkatli ol ben senin yanındayım:)".
Şimdilik bu kadar arkadaşlar tamamen kurgudur.Gerçekleri yansıtmıyor içimden geldiği gibi yazmak istedim buradan devam edeceğim sizin desteklerinizle beraber sizin yorumlarınız ve düşünceleriniz benim için çok önemli bu arada Diren iyi biri mi sizce yoksa bu işte bir çıkarı mı var? Tüm yorumlarınızı bekliyorum beğenilerinizi eksik etmeyin beraber büyüyeceğiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNLERİMDE BULDUĞUM İNCİ TANESİ
Teen Fiction~•BU KİTAP 13.03.2020 tarihinde yazılmaya başlamıştır. Miray, arkadaşlarıyla beraber başlamıştı bu okula. Lise 2'ye geçtiğinde hayat ona ve etrafındaki herkese gerçek yüzünü göstermişti. Beklenmedik insanlar girerdi ya hani bazen hayatımıza. Beklenm...