11.Bölüm Gizemli Yolculuk

348 353 32
                                    


*Öylesine güzel seviyorum ki seni... Öylesine saf, öylesine derin ve Öylesine değil... Özdemir Asaf*
*****

Yemeklerimizi yiyip kızlarla odamıza döndük. Özge'ye rağmen odalarımıza dönebilmiştik.

Yalın Dinçer de bizimkilerle beraber hareket ediyordu. Elindeki bavullarla beraber odaya giriş yapmıştı. Perdeyi çekip kızlara döndüğümde Özge'nin yüzündeki heyecanı uzun zaman sonra ilk kez görüyordum.

Çünkü yaşadıklarından sonra pek de erkeklerle ilgili olduğunu sanmıyordum en azından...

Korayların sınıfındaki Çağan Atay yüzünden önceki sene çok beter bir hale düşmüştü. Çünkü kıza söylemediği yalan kalmamıştı. Kızlarla hep yakın dururdu. Ama Özge pek de takmazdı öyle çok güveniyordu ki Çağan'a...

Daha sonra o acı gerçekler yüzüne öyle bir vurdu ki. Melek kızımın ağlayacak gözünde ne yaş, toparlanacak ne gücü kalmıştı. Bizimkiyle çıkarken gidip başka kızlarla konuşup onlara çıkma teklifi etmişti...

Koray ise böyle bir durumda Çağan'ın yanında durmaktan geri kalmamıştı sanki normal bir şeymiş gibi.

Bir de karşımıza geçip:"Genç çocuk tabi çapkınlıkları olacak. Çok istiyorsa Özge bıraksın Çağan'ın yakasını. Çağan'ıma kız mı yok Allah Allah." demesi yok mu pişkin pişkin...

Her şekilde üste çıkma çabaları beni çıldırtmaya yetmişti. Koray'ı sevmem için hiçbir sebep yoktu. Nefret ediyorum o kendini beğenmiş gereksiz özgüven patlaması içerisinde olan ve ukala aptal çocuk...

"Kızlar daha iyi misiniz? Özge, anneem yavrum kendindesin değil mi ?" dediğimde göz göze gelmiştik. Resmen gözlerinin içi ışıldıyordu.

"Sanırım hiç bu kadar iyi olmamıştım ben de bilmiyorum baby face sincap suratlım."

Bu da yeni takma isimleriydi sanırım. Benim güçlü kızım sen nasıl istiyorsan öyle olsun...

"Bak kuzum biliyorsun ben hiçbir kararında arkanda durmam." dediğimde gözlerindeki ışıltı bir anda sönüvermişti.

"Nasıl yani ?"

"Şöyle yani sarışın. Hiçbir zaman arkanda durmam çünkü ben senin her zaman yanındayım, yanı başındayım..."

" Yaaa gamzelilerin en tatlı şeyi en güzeli en birtanesisin sen."

"Gelin buraya sarılıp Selena çağıracağız daha."

Kapının tıklatılmasıyla oturduğumu yerden kalkıp kapıyı açmak için hareketlenmiştik.

"Selam kızlar aşağı inseniz iyi olur. Kavgayı kaçırmayın derim size Koraylarla şu yeni gelen çocuk var ya birbirlerine girmek üzereler."

Berrin bunları diyip hızlıca yanımızdan ayrılmıştı.

Önce Direnlerin odasına gittik onlar da orada yoktu tabi. Demek ki Yalın'ın yanında durmuşlardı. Gelir gelmez neyin özgüveniydi bu?

Ağaçlık alanın oradaydılar. Biz de adımlarımızı hızlandırıp yanlarına varmıştık.

"Koray bırak artık hadi gel odaya gidelim kardeşim." Bunu diyen Alya mıydı gerçekten? Kulaklarım bana yalan söyleyemezdi herhalde kendi gözümle görsem Alya'nın böyle bir şey diyeceği zerre aklımdan geçmezdi.

DERİNLERİMDE BULDUĞUM İNCİ TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin