6.Bölüm Mutluluk Yalnızca 8 Harf

450 375 115
                                    


Alya'nın yüzü tahmin ettiğimden daha beter bir haldeydi. Yüzünden anlaşıldığı üzere sınıf değiştirme mevzusundan haberinin olmadığıydı.

Alya'nın aksine Diren pişmiş kelle gibi sırıtıyordu. Gözleri benimkilerle birleştiğinde odağımı başka bir yere çeviriyormuş gibi yapmaktan da geri kalmamıştım.

Alya , Müdürümüz Haluk Karaman'a bakıp:" Hocam ben sınıfımdan memnunum lütfen beni o sınıfa almayın lütfen".
"Zaten Diren'de istemez bu sınıfta olmayı değil mi Diren ?" Sözünü bitirdikten sonra Diren'i küçümseyerek izlemeye devam ediyordu.

Diren Haluk Bey'e bakış atıp izin isteyerek konuşmaya başladı: "Zaten bu sınıfa gelmeyi ben istedim Alya kendi öz kararımla bu sınıfta olmak istedim ve biliyor musun bu sınıftan gidecek kurban olarak da seni seçtik müdür bey ile beraber..."

"Evet Alyacım son zamanlarda okuldaki davranışların, notların, ortalamaların da bunlara etki etti . Diren de bu sınıfta arkadaşlarıyla daha iyi uyum sağlayacağını bildirdi ailesiyle görüştük ve sözlerini aldık senin durumlarını ise bizzat odamda konuşacağız kızım hiç merak etme doğru yeni sınıfına hadi."

"Diren evladım sana gelecek olursak bilirsin geçen sene illallah ettirdin bize de okula da ama ders notların tartışılamayacak derecede iyi ve davranışlarının eskiye göre düzelmesine borçlusun bu sınıfta olmayı bilesin."

"Teşekkür ederim müdür bey inanın yüzünüzü kara çıkartmayacağım."

"Temennimiz o yönde şimdi Alya'nın eski yerine Sedef'in yanına geçebilirsin sonra sınıf öğretmeninizle konuşup değiştirir yerini."

Müdür bey sınıftan çıkalı 10 dk olmuştu. O değil de tam da adamının yanına oturmuştu. Sedef hadi ama başka kızyoktu ki? Pardon da Miray sana ne oluyor kızım böyle gözünle yedin bitirdin çocuğu hala kendi kendine söylenip duruyorsun. Ben bunları düşünürken Diren birden dönüp cam kenarından bana baktığında gözleri gözlerimi delip geçiyordu. Resmen "beni kurtar" der gibi bakıyordu bana.

Hızla eşyalarını alarak benim yanımın boş olmasını fayda bildi ve benim yanıma geçip oturdu . Özge ve Ceyda tam arkamızda önümüzde ise Aras ve Cenk oturuyorlardı.

Diren'in tok ama naif sesiyle irkilmiştim.

"Eee beni gördüğüne sevinmemiş gibisin İnci Tanesi?"

"Yok yok sevindim tabi de biraz şaşırdım ama şu an iyiyim sanırım."

Yakından daha da güzelmişsin Miray Akman.

Eğer Miray'a biraz daha böyle bakarsam eriyip gidecektim. Bu yüzden konu değiştirmekten başka şansım yok gibiydi güzelliği karşısında.

"Bugün tiyatro kursuna geleceksin değil mi ? Çünkü bayadır boşluyorsun fark ettiğim kadarıyla. Ben de gitmiyorum aslında bakarsan eee öyle yani ."

Şu kızın yanında olunca kükreyen Diren Özdemir yavru kedicik ,köpekçik gibi oluyordu ama artık alışmıştım çünkü bu sadece Miray'ın yanında böyle oluyordu.

DERİNLERİMDE BULDUĞUM İNCİ TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin