7.Bölüm Gerçekler

404 374 53
                                    

Eve girdiğimde annemin o meraklı bakışları yüzünden okunuyordu. Doğruca salona geçtik. Yelizoşum "1 orta şekerli 1 acı kahve yap da içelim kızım "deyince biraz rahatlamıştım.

Şekerden vazgeçemezdi annişim ama kilo da almazdı. Bense acı içmeyi tercih ederdim.

Mutfağa geçip kahveleri kısık ateşte köpürttükten sonra salona giriş yapmış bulunmaktaydım.

"Eee kızım yanındaki çocuk kimdi daha önce hiç bahsetmediğin biri olsa gerek. Aras ve Cenk gibi yakın kankan mı olur bu genç yağız delikanlı da ?"

"Hayır anne bak şimdi tüm detaylarıyla olayları anlatacağım beni iyi dinle olur mu? ve sakın bölme lütfen ." dediğimde annem de başıyla beni onayladı.

Anlattım da anlattım. Onu ilk gördüğüm anı beni savunduğu her zamanı, yanımda olduğu ve şu an aynı sınıfta olduğumuzu... Her detayı eksiksiz anlatmıştım...

Amaa benim için en acı ve zor kısım asıl şimdi başlıyordu. Diren'in yaşadığı şeyleri anlatırken yine ağlama krizleri tutmuştu beni annemde küçüklüğümde yaptığı gibi dizlerine yatırıp saçlarımı okşayarak rahatlatıyordu beni.

Onca şey yaşamıştı ki ve şimdi bana sığınmışken onu asla kırmayacaktım.

Annem oldu olası çok zeki bir kadındır. Karşıma geçip oturdu ellerimi tutarak:

"Bak kızım sen erkeklerle ilgilenmeyi sevmezsin biliyorum. Erkek kankaların kız arkadaşlarından her zaman daha fazla olurdu bunu da biliyorum. Sen mantıksız bir karar vermezsin ben sana inanıyorum eğer bu çocuğu seçtiysen onca kişinin arasından elbet vardır aklının bir bildiği, kalbinin bir bildiği...

Diren de Allah var beyefendi bir çocuğa benziyor selam verirken eli titredi heyecandan senin gibi yüzü kıpkırmızı kesildi. Sana seni seviyorum diyemeyecek kadar utanan yüzüne bakarken bakmaya bile kıyamayacak kadar seviyorsa bil ki doğru yoldasındır.

Ve evladım ben bu yolda sana köstek değil destek olacağım her zaman ne olursa olsun yanındayım annem". Elimi sıkı sıkı tutup sarıldı ve anne kız duygusallaşması oldu aramızda yine.

Annişim ağlıyor ben ağlıyorum. Durduramıyoruz bir türlü.

"Kızzz sanki gelin gidiyorsun ne çok ağlattın annişini. Bak ne yapalım en iyisi biliyor musun baban da hazır sabah gelecekken biz seninle anne kız gecesi yapalım ben bir mısır patlatayim sende şu DVD' lerden mi televizyondan netflixten mi nereden açıyorsan güzel film aç da izleyelim ."

"Bende o iş kraliçem"deyip uygun bir film bakınmaya koyuldum.

Annem mutfakteyken Direnemediğim çocuk evet evet Diren mesaj attı tabi.

Sesli mesaj olduğu için kulaklık aramaya koyuldum neyse zaten dağınık biri olduğum için asla bulamayacaktım.
Bu yüzden direk mesaja tıklayıp sesi fulledim.

"En güzel galaksilerden çıkıp gelen etrafımda dönen en güzel yörüngem İnci Tanem meleğim iyi ki benimlesin iyi ki iyikilerimdesin. Hırkama kokun sinmiş öyle güzel kokuyor ki kokladıkça huzur buluyorum bende öyle işte..."

Senin yüreğin çok güzel be çocuk.

Ben ses atmaya utanırdım bu yüzden önce yazmakla yetindim.

"Güzel kalplim benim gökyüzümün en güzel maviliği..."yazıp gönder tuşuna bastım.

DERİNLERİMDE BULDUĞUM İNCİ TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin