💙 Bu bölümde cidden bir emek var çünkü sürekli farklı zamanlarda yazdım. Bu zamanlarda telefonum garantiye gitti geldi. Ve tekrar başına oturdum artık bu bölüm atılmalı dedim kendi kendime.💙
💙 Hâlâ DBİT AİLESİ olarak büyüdüğümüzü hissediyorum 10 Bin okunmaya gidiyoruz hatta... (((Yeter be caz yapma dediğinizi duyar gibiyim bu yüzden susuyorum.))) 💙
"🌟" bu tuşa basıp okuduğunuz her yere minik minik yorumlar yapar mısınız? Arkadaşlarınızı etiketleyip veya mesaj yoluyla kitabımı tanıtıp destek olabilirsiniz hikayemizi en baştan itibaren daha çok kişi okur. Evet bunlardan bir tanesini dahi yaptınız veya yapmadınız canınız sağ olsun sizi daha fazla tutmayacağım zaten... Bölümü okumaya geçebilirsiniz.
~•İyi Okumalar İnci Taneleri•~
***Hâlâ ağacın arkasında bekliyorduk. Lütfen bizi görmemiş olsunlar lütfen(!)
"Kızlar bence yeterince bekledik. Zaten bizi gördüler hadi çaktırmadan çıkalım şu çalılıkların arasından." Kızların duyabileceği şekilde fısıldayarak konuşmuştum.
"Miray? Kanka siz burada ne yapıyorsunuz?" Aras'ın sorgulayıcı bakışları hepimizi çevrelemişti. Ne yapalım bea gecenin bir vaktinde öyle sıkıntıdan dağ bayır gezelim sizi beraber gizli gizli konuşurken dinleyelim falan dedik Kardeşbalım hıh(!) Asıl sizin ne işiniz var burada?
"Miray kanka sana diyorum? Nereye daldın gittin sen?" Kafamın içindeki seslerden Aras'ın sorusuna yanıt vermeye fırsat bulamamıştım ki imdadıma kızlar yetişti.
"Öhöm... Şey biz yani şey Koray meselesini hallettik aramızda o yüzden kamp alanından uzaklaşmıştık d-" Ceyda'nın doğruları söylediğine mi yanayım? Aras'ın Koray meselesinden habersiz oluşuna mı? Bilemedim.
"Özge kanka sen şunu sustur. İyice batırdı bizi." Fısıltıyla çıkan ses tonumla birlikte dirseğimle Özge'yi dürtmeyi de ihmal etmemiştim.
Özge beni onaylar derecede kafa sallayıp Ceyda'yı kolundan tuttuğu gibi geldiğimiz yöne doğru sürüklemeye başlamıştı bile.
"Hey kızlar bir şey söylemeyecek misiniz? Miray, Özge? Ceyda bir şey anlatıyordu Koray falan ne alaka?" Kusura bakma kanka bunu sana şimdi söylesem ortalık iyice alevlenecek.
Yüzüme sahte bir gülümseme kondurdum. Umarım becerebiliyorumdur yoksa çok pis yanarız.
"Aaa öyle mi dedi ? Kanka seni biz bir kulak burun boğaza götürelim senin kulaklar benim dedemde yok yani. Yanlış duymuşsundur. Hem zaten bizim işlerimiz vardı. Bir arkadaşa baktık çıktık ve şimdi gidiyoruz..." Aras'ın cevap vermesine izin dahi vermeden tekrar söze girdim.
"Yo-yo yok hayır. Cevap vermene gerek yok kardeşbalım dedim ya biz de tam gidiyorduk ne tesadüftür ki... Siz rahat rahat konuşun. Görüşürüz kardeşbalım, görüşürüz Deren..." Her ikisine de el sallayıp var gücümle kızlara yetişmek için koşmaya başladım. Biliyorum asla yalan söyleyemiyorum(!)
Kızların yanına varmam çok uzun sürmemişti. Ama nefes nefese kalmıştım.
"Sizce Aras nasıl bir tepki verir?" Ceyda'nın düşünceli ve dalgın ses tınısı kulağımı doldururken ben de Aras'ın ne tepki vereceğini merak etmiyor değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNLERİMDE BULDUĞUM İNCİ TANESİ
Teen Fiction~•BU KİTAP 13.03.2020 tarihinde yazılmaya başlamıştır. Miray, arkadaşlarıyla beraber başlamıştı bu okula. Lise 2'ye geçtiğinde hayat ona ve etrafındaki herkese gerçek yüzünü göstermişti. Beklenmedik insanlar girerdi ya hani bazen hayatımıza. Beklenm...