8.Bölüm Bilinmezlikler

403 365 56
                                    

Bu olanlar beni öyle yormuştu ki. Yani geçen sene bana deselerdi ki seneye hayatın değişecek güler geçerdim. Şimdi ise yaşadığım onca olayı ağzım açık seyrediyordum.

Çoğu zaman cesur,güçlü bir kız olmuşumdur. Ama bunların aksine en zayıf noktam ise çok duygusal olmamdı. Şu sıralar kendim için değil de yalnızca Diren için endişeleniyordum. Ve zavallı annesi Dilek teyze için öyle üzülüyordum ki...

Bir an olsun bile Diren'i yalnız bırakmak istemiyordum. Kendine zarar vermezdi yani fiziksel olarak(elinin kan olması dışında)...
Daha çok psikoljik olarak zararlı çıkan tek kişi Diren'di.

Biz ise hala bakışıyorduk. Berrin belli belirsiz tebessüm ederken Sedef yine o cins bakışlarını üstümüze salıvermişti.

Aras tüm bu olaylardan derinden etkilenmişti. Aileler tanıştığı için birkaç gecedir Aras ve Diren Arasların boş evinde kalıyorlarmış. Aras da en az benim kadar Diren'e çok iyi geliyordu.

Ama acısı ne zaman dinerdi, hatta diner miydi onu bile bilmiyordum...

En zoru da elimden hiçbir şeyin gelmemesiydi. Ama her ne olursa olsun tüm gerçekleri öğrenmesi için Diren'in yanında olacaktım.

Şiş gözlerini hafifçe kırpıp "İnci Tanem bu olanlarda yanımda olduğun için ve hala yanımdasın yanı başımda huzuru sende buluyorum. Teşekkür ederim gül yüzlüm."

Yavaşça koca eşeğim omzuma bıraktı kafasını tabi fazla yüklenmeden. Bende saçlarını okşadım...

Zaten öğle arasıydı ve öğleden sonraki derslerde boştu.

Bu yüzden rahat hareket edebiliyorduk sınıfta.

"Artık güçlü olacağım. Annem için, senin için, kendim için,arkadaşlarım için bizim için güçlü olacağım meleğim sana söz veriyorum."

Diren'imin o gülümsemesini görmek benim için her şeye bedeldi. O mutluysa ben de mutluydum...

Sımsıkı sarıldı bana ve milyonlarca kez teşekkür etti.

Boş derslerde oyun oynamayı hala çok seviyorduk.
Şu meşhur şişe çevirmeceyi oynayacaktık.

İlk ben çevirdim. Özge, Cenk'e soracaktı.

"Doğruluk mu cesaretlik mi?"
"Doğruluktan şaşmayız biz aslanııım yolla gelsin."

"Şu an kaç kişiyle flörtleşiyorsun aç mesajlarını ve hepsini sayıp söyle o halde aslanııım."

Cenk sırıtarak "Ahh bir Cenk Yiğiter olmak hiç kolay değil . Kahretsin ki yakışıklılığım başıma belalar açıyor."

Aras dalgaya vurarak "Lan kelime oyunu yapma zevzeklik etme de adam gibi söyle işte. "

"Bakıyorum bekle . Hımm şey bir dakika daha altta var mıymış yok silmişim herhalde diğer mesajları.
Şu 1 kızıl ,2 sarışın,3 kumral, ve 1 esmer ile beraber toplam 23 kızla konuşmuşum en son. Diğer 16'sının ismini bilmiyorum unutmuştum bile siz hatırlattınız ."

"Yuh kanka. Yani diğer erkeklere de şans verseydin tek başına onca yükü kaldırmana gerek yoktu bence." Diyen Ceyda'ya sonuna kadar hak vermiştim.

Aras her zamanki mantıklı yanıyla " Olum bu kızların hepsi arkadaş çıksın ben o zaman seni keyifle izleyeceğim. Bak gör saklanacak delik arayacaksın çapkın seni."

Biz bu konuşmalardan azıcık sıkılmış olacağız ki en arka sıraya Diren ile beraber gidip kalorifer kenarına yatmışız. O sırada ben kaloriferde Diren'in hırkası üstümde uyumuşum.

DERİNLERİMDE BULDUĞUM İNCİ TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin