Diren'e hemen güvenmeyecektim elbet ne de olsa o da bir erkekti. Ama cidden böyle bir şeyin yalanı olacağını ben de düşünmüyordum. Alya'dan asla korkmuyordum hiçbir zaman aramız iyi olmamıştı.Demek ki 10-D'deki Sarp Sezgin beni seviyormuş.Bu mevzuyu unutmuştum bile daha doğrusu aklıma yeni geldi.Daha nelere şaşıracaktım acaba.Okulda çok cool olmak için kendimi kasan kızlardan değildim.
Ama Alya gibi cool havaları takınmıyordum.Belki de bu yüzden Sarp'ın dikkatini o değil ben çekmişimdir diye düşündüm çünkü ben Alya gibi okuldaki çoğu kişiyle çıkan bir kız değildim.Daha doğrusu okulda kimseyle sevgili olamamıştım.
Hep flört olarak ya da platonik olarak kaldığım 3 5 kişi vardı onlarda zaten koleje geçtiler.
Çoğu zaman bunaldığımda annişin yanına gidip tüm dertlerimi dökerim. Sanırım bugün de öyle olacaktı.
İsminin anlamı gibi ferah aydınlık huzur veren annoşum Yeliz sultana Alya'nın planlarını ve Diren'in bana anlattıklarını anlattım.
Annem sözlerimi sonuna kadar bitirmemi bekleyip düşündü ve iki elini ellerinde birleştirip
" Bak kızım ben seni biliyorum sen bir doğru için gidersin bir insanın tüm yanlışlarını silersin öyle kalpten inanırsın ona ama herkes senin gibi iyi niyetli olmadığı için senin kadar düşünceli değildir bu yüzden hemen birakiverme kendini anlattığına göre bu kız senden gıcık kapıyor evet burası doğru ama Diren denen çocuk neden seninle arkadaşlık kurmak istiyor bunu düşünmüş olmalısın sende ?
Herkes bu devirde bir iyilik yapıyorsa illaki karşılığı olmalı diye düşünüyor.Diren'e güvendiğini belli etmeden tedbirli olmalısın sen şimdi bunları düşünme olur mu? Yarın ola hayrola benim güzel meleğim sen kalbini temiz,ferah tut tüm güzellikler ve iyilikler gelir seni bulur zaten.
Bırak kendi kötülüklerinde boğulsunlar sen sakın çizgini bozayım deme."deyip yanağıma öpücük koydu ve odamdan çıktı.
Ben de alarm kurup uyumaya hazırlandım.
"Kızım kalk artık sabah oldu sonra geç kalacaksın "
Kalktım kraliçem.
Hızlıca hazırlandım okulun bu yönünü seviyordum telefonlar serbest kıyafet serbest ve derslerde de gayet iyiydim . Geçen sene her iki dönemde de takdir belgesi ve iftihar onur belgeleri aldığım için mutluydum.
Annem babamla beraber kahvaltı hazırlamış beni bekliyorlardı.Babamin adı da Suat bu arada.
Babam işinde çok iyi bir avukattır.Annem de muhasebeci.
Ben kendime dönecek olursam kafam karışıktı onca şeyden sonra normal olarak.
Kahvaltımı yapıp evden çıktım.
Hemen Aras ve Cenk'i aradım onlara da yolda giderken anlatacaktım tüm bu olup bitenleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNLERİMDE BULDUĞUM İNCİ TANESİ
Teen Fiction~•BU KİTAP 13.03.2020 tarihinde yazılmaya başlamıştır. Miray, arkadaşlarıyla beraber başlamıştı bu okula. Lise 2'ye geçtiğinde hayat ona ve etrafındaki herkese gerçek yüzünü göstermişti. Beklenmedik insanlar girerdi ya hani bazen hayatımıza. Beklenm...