[Siemnko tutaj autorka powieści czyli Arbuziatko. Tutaj są pokazane postacie, jak będzie jakaś nowa postać dochodziła do książki to jednocześnie i ten rozdział będzie rozbudowywany wraz z przebiegiem zdarzeń, więc warto tu wracać jak będą się ukazywały w historii nowe osóbki :D Oczywiście tu są najważniejsze osoby co mają wpływ na przebieg zdarzeń (bez dorosłych).]
Tak, to ja Lena haha. To trochę stare zdjęcie bo sprzed roku. Teraz mam dłuższe włosy i kolczyk w nosie. To było jeszcze przed fazą gdy tak mono przytyłam, teraz jestem mniej więcej takiej wagi co na tym zdjęciu. Teraz także mój styl ubierania się zmienił, już nie chodzę jedynie w czarnych bluzach i dresach, ale staram się podążać za obecnymi trendami. Jednak nawet zmiana wyglądu nie zmieni we mnie tego, że kocham książki romantyczne i chciałabym wyglądać tak jak te wszystkie dziewczyny, czyli brązowe, długie włosy, piękna figura, oczy, które potrafiłyby zahipnotyzować każdego i w ogóle wszystko co najładniejsze. Ale muszę się zmagać z moim wyglądem jakiegoś kotleta. Chociaż i tak muszę przyznać, że na tym zdjęciu wyszłam ładnie, ale to jedyne takie moje zdjęcie.
To jest moja najukochańsza kuzynka Ari <3 I zarazem najpiękniejsza dziewczyna jaką znam. Nic dziwnego, że do tej pory panuje plotka, że była najładniejszą dziewczyną kiedykolwiek w tym liceum i nie jeden chłopak marzył o niej. Kocham ją i nie wiem jak bym sobie dała bez niej radę. Jest super zabawna i inteligentna. Wspominałam już jaka jest ładna? Hahahahaha, przy niej prawie każda ma kompleksy, ale Ari nie uważa siebie za bogini, tylko za normalną dziewczynę z większymi atutami hahaha. ;) Tak bardzo za nią tęsknię, chcę aby już skończyła te studia !
CZYTASZ
Jak to się stało ?
Teen FictionŻycie nastolatków nie zawsze jest takie jakie by chcieli. To jest czas zmian, nie tylko w wyglądzie i zachowaniu, ale głównie w postrzeganiu otaczającego ich świata. Lena jest nie uleczalną romantyczką. Szuka księcia na białym koniu, ale w dzisiejsz...