1. fejezet

3.1K 99 6
                                    


 A lánynak fogalma sem volt, mivel érdemelte ki, hogy a legtöbb hím nemű egyed megüti. Talán vele volt a baj, bár elképzelni sem tudta, hogy mi. Mégis most itt állt két megtermett, inkább gorillának, mintsem embernek nevezett, mardekáros előtt, akik alig várták, hogy újra lesújthassanak rá. Lesből támadtak rá, és még azelőtt elvették a griffendéles pálcáját, hogy az felfoghatta volna, mi is történik éppen. Most egy elhagyatott teremben álltak, és a lány csak reménykedni tudott, hogy kijut valahogyan.

Crak és Monstro gonosz mosollyal közeledtek felé, és a lány hiába mozdult el előlük, azok elkapták, és míg Crak a falnak szorította, addig Monstro újra és újra megütötte. A lányból kiszorult a levegő, csak a fájdalmat érezte. Hiába próbált védekezni, vasmarokkal szorították. Hallotta a két fiú kacagását, ahogy az ő fájdalmán nevetnek, és érezte a vért is, ahogy végig folyik a bőrén. Már a földön feküdt, de akkor sem hagyták abba. Összegörnyed, hogy legalább egy picit is védhesse magát, de a rúgások ellen nem volt menekvés. Halkan sírdogált. Minek zokogni, úgy sem segít neki senki. Szinte már félájultan feküdt, már kezdett örülni, hogy ellepi a sötétség és a fájdalom megszűnik, de ekkor az egyik mardekáros rátaposott az ujjaira, ő pedig nem tudta visszafojtani a sikolyát.

Könnyek között is látta, ahogy az ajtó kinyílik. Crak és Monstro nem vette észre, mert háttal álltak neki, de a griffendéles pontosan látta, ahogy még Piton professzor minidig szigorú arcán is elterül az iszonyat. Vagy talán csak beképzelte. Nem tudta volna megmondani, hogy mit, de hallotta, ahogy a férfi felcsattan, ezzel halálra rémisztve a két mardekárost. A fiúk körülnéztek, de tudták, sehogy sem fogják tudni kimagyarázni a dolgokat. A lány még sosem hallotta így beszélni a bájitalmestert. Ha vele beszélt volna így, akkor ő már rég a sírját ásta volna meg valahol.

Piton mondott nekik valamit, mire azok olyan gyorsan, hogy a lány elképzelni sem tudta, hogy tudnak így rohanni, elkotródtak. Utána a férfi mellé lépett és finoman felemelte a fejét. A lány sosem hitte volna, hogy ilyen lágy érintésre képes a hírhedten rémes férfi. Halkan felnyögött, ahogy a professzor ujjai az állán lévő zúzódásokhoz értek. Piton alig halhatóan felszisszent, majd finoman a karjaiba vette a griffendélest. Az nem értette, miért nem lebegteti, hiszen a férfi mindig is tartózkodott mindenféle érintéstől. Most mégis úgy viszi a karjában, mintha nem lenne több egy tollpihénél.

Felpillantott tanárára, és valamiért az a gondolata támadt, hogy a férfi nem is olyan rossz ember, mint amilyennek mutatja magát. Biztosan csak a sokk miatt. Egészen biztos amiatt.

*******

A lány elájult mire a gyengélkedőre értek. Meg is értette, mikor így elbántak vele. Az ő diákjai! Tudta, hogy sokak szülei egyre inkább a halálfalóság felé terelik csemetéik gondolatait, de sosem képzelte volna, hogy pont itt kezdik el, pont ezzel a lánnyal. Miss Selleck a légynek sem tudott ártani. Jó tanuló volt, mindenki imádta, még néhány mardekárossal is jóban volt. Még sem szállt el a népszerűségtől, mint mások, és ezt Perselus becsülte, még ha ugyanúgy is bánt vele, mint a többi griffendélessel.

A gyengélkedőn Pomfrey azonnal kezelésbe vette az ájult lányt, miközben kitartóan sorolta kollégájának, hogy milyen egyéb főzetekre lesz szűkség. A lista végeztével, Piton megfordult, hogy a szükséges bájitalokat elkészítse, de előtte még szóljon Minervának. A griffendélesek házvezetője őrjöngeni fog, tudta előre. Mindenegyes diákját úgy védelmezte, mint egy nőstényoroszlán a kicsinyét. Követelni fogja a méltó büntetést a két mardekárosnak, és ezúttal Perselus egyet fog vele érteni.

Ahogy a laborjába ért, rögtön több üst alatt is tüzet gyújtott. A bájitalfőzésnek el kellett volna terelnie a gondolatait, még sem volt képes kiverni a fejéből, ahogy Selleck ott fekszik összetörten a földön. Olyan kísértetiesen hasonlított a gyűlésekre, amiken mostanság egyre több mugli születésűt kínoznak meg. És Crakék élvezték, látta rajtuk. Élvezték, ahogy újra és újra belerúghatnak a védtelen lányba, mintha az nem is lenne több holmi rongybabánál. Ha ez így fog tovább menni, akkor hamarosan egyre több mugli születésű fog áldozatul esni. A Sötét Nagyúr egyre erősebb, és Potter gyenge, nem is beszélve az egyre növekvő halálfaló seregről.

Tisztalelkű sorozat - Lelkek találkozása (Harry Potter fanfiction) (Befejezett)Where stories live. Discover now