30. fejezet

1.6K 82 6
                                    

Ijedten rántották el az arcukat, mintha attól tartottak volna, hogy lebuktak. A tekintetük egy pillanatra zavart tükröződött, mielőtt körbenéztek volna. Újabb robbanás rázta meg a teret és ezúttal nagy füst követte. Rögtön pálcát rántottak, miközben kitartóan fürkészték a környezetüket. Hirtelen egy átok süvített feléjük, amit Piton gyorsan hárított.

− Tűnjön el innen – vetett gyors pillantást a szeme sarkából a lányra a férfi.

− Azt lesheti – horkantott fel Sarah. – Inkább magának kellene. Ha a halálfalók meglátják, hogy ellenük van, akkor még komoly baja is származhat belőle.

− Nem fogom itt hagyni – felelte határozottan Perselus.

− Pompás, akkor végezzünk gyorsan velük. – A griffendéles egyetlen intésére hatalmas szél kerekedett és elfújta a füstöt. Amint a füst eltűnt, sötét árnyak bukkantak fel körülöttük. Feszülten emelték feljebb a pálcájukat, mikor egy karcsú alak lépett előre. Sarah azonnal felismerte Bellatrixet, aki perzselő tekintettel meredt rá.

− Kicsi sárvérű, – sziszegte. – örülök, hogy újra találkoztunk. Ígérem ezúttal nem lesz második esélyed.

A nő szemében őrült fény csillant. Sarah-ra emelte a pálcáját és máris útjára bocsátotta az első átkát. A lány egyetlen mozdulattal másfelé terelte és rögtön visszatámadt. A többi halálfaló is becsatlakozott, így tízen voltak kettejük ellen. Piton professzor rendíthetetlenül küzdött, pedig a boszorka tudta, hogy emiatt bűnhődni fog később. Harag gyúlt a szívében, ahogy arra gondolt, hogy ezek miatt eshet baja a férfinek. Egy nagyobb adag mágiát bocsátott útjára, ami letarolt három halálfalót. Haraggal teli tekintettel fordult Bella felé. A nő szempillája egy pillanatra megrebbent, ahogy megérezte a belőle áradó erőt, de aztán ismét elővette a csúfondáros mosolyát és újabb átkot küldött rá.

Sarah a pálcájával egy átkot küldött a nőre, és míg az azzal foglalkozott, addig a másik kezével mágia segítségével megragadta a nyakát. Bellatrix nagyot nyögve emelkedett el a földről. A lány elhajította, és mikor látta, hogy a halálfaló nem kelt fel a földről, a többiek felé fordult. Piton már három halálfalót hatástalanított, így már csak hárman maradtak.

Hamar végeztek a maradékkal. Sarah éppen megfordult volna, mikor valaki megragadta. Azonnal érezte, ahogy az oldalába szétterjed a fájdalom. Szeme előtt vörös foltok kezdtek el táncolni. Hang nélkül rogyott a földre, nem értette, mi történt. Kezét az oldalához kapta és érezte, hogy valami meleg folyik végig rajta. Megcsapta Bellatrix őrült kacaja a füllét.

− Ribanc – suttogta alig hallhatóan. Megpróbált felállni, de visszarogyott.

− Viszlát, kicsi sárvérű!

Egy hoppanálás és Bella sehol sem volt.

− Miss. Selleck. – Perselus szinte elé esett annyira sietett. Kezét a lány arcára simította, míg kutatóan végigmérte a sebet. – Minden rendben lesz.

− Hát, persze – motyogta a lány. Egyre kevésbé volt képes fokuszálni, szeme le- lecsukódott.

− Ne merjen itt nekem elájulni – rázta meg enyhén a griffendélest Piton. A lány úgy hallotta, mintha aggódott volna érte. Biztosan csak a vérveszteség miatt. Halvány mosoly jelent meg az arcán és hagyta, hogy a sötétség egyre jobban magába szippantsa. – Sarah, nem szabad aludnod, érted?! Muszáj ébren maradnod!

− Jól vagyok – suttogta Sarah, de még mindig úgy érezte, hogy forog vele a világ.

−Elmondom, hogy mit fogunk csinálni – mondta feszülten a férfi. – Most szépen rám támaszkodsz és visszamegyünk a házba. Ott majd ellátom a sebedet és utána... - Hirtelen elakadt. Nem tudta, mit is akart igazán mondani.

Tisztalelkű sorozat - Lelkek találkozása (Harry Potter fanfiction) (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora