29. fejezet

1.6K 82 11
                                    

Miután leülepedtek a kedélyek, Mordor visszakapta a pálcáját és a hangját is. Az ex-auror mérgelődve morgott az orra alatt, miközben egyetlen pillanatra sem vette le a szemét Sarah-ról, aki nyugodtan helyet foglalt Piton másik oldala mellett. Dumbledore-nak megvillant a szeme, ahogy rájuk nézett, de aztán halvány, mindentudó mosoly jelent meg az ajkán és összecsapta a kezét.

− Most, hogy Miss. Selleck nyilvánvalóvá tette az elkötelezettségüket – biccentett mosolyogva a lány felé az idős mágus. -, úgy vélem, hogy itt az ideje a beavatásuknak. − Molly beletörődötten elhúzta a száját, míg többen izgatott mozgolódásba kezdtek. A négy fiatal értetlenül összenézett. – Kérlek titeket – szólt Dumbledore a gyerekeknek. -, hogy válasszatok magatoknak egy rendtagok, akivel letehetitek az esküt.

Mr. Weasley rögtön a fiához lépett és megszorította a vállát. Ron felnézett rá és hálásan elmosolyodott. Harry tanácstalanul körbenézett. Végül tekintete megállapodott Remuson, aki csakúgy, mint Mr. Weasley a fia mögé, úgy állt Harry mögé. Már csak a két lány volt vissza. Hermione szégyellősen nézett Thomas felé, mire az szélesen elvigyorodott, felpattant a helyéről és a kezét nyújtotta a lány felé. Hermione boldogan mosolyogva elfogadta és együtt álltak a többiek mellé.

Sarah óvatos pillantást vetett a mellette ülő férfire, amit ő el is kapott. Túlzott rájátszással megforgatta a szemét és fújtatva kifújta a levegőt, mintha amiatt idegeskedne, hogy ismét egy terhet tettek a vállára. A többieknek ez mind valóságosnak tűnt, de Sarah számára csak egy újabb incselkedés, amit ő örömmel vett. Vigyorogva követte a talársuhogós tanárt, aki fintorogva elfoglalta a helyét Thomas mellett. 

Mordor felhorkantott, ahogy megálltak a helyükön, de a szőke hajú boszorkának csak egyetlen szúrós pillantást kellett rá vetnie, hogy elfúljon a hangja. Piton észrevétlenül megbökte a lányt, mire az újabb széles mosollyal ajándékozta meg a férfit.

− Most, hogy mindenki készen áll, arra kérném önöket, hogy a bal kezükkel fogják meg a másikét – mondta csillogó szemmel Dumbledore. A fiúk azonnal engedelmeskedtek, de a lányok egy pillanatra hezitáltak. Hermione egyre vörösebben fogta meg Thomas kezét, míg Sarah bátortalanul pillantott Pitonra. Tudta, hogy a férfi utálja, ha megérintik és nem tudta, most éppen hogyan fog reagálni, de Perselus félig lehunyt szemmel nézett le a boszorkára. Lassú, kiszámítható mozdulattal a kezéhez nyúlt és feljebb húzta a talárjának ujját. Végig a lány szemébe nézve nyújtotta felé a kezét. A griffendéles nagyot nyelve fogadta el, félig arra számítva, hogy a férfi keze hideg lesz, de mikor megfogta az kellemesen meleg volt.

Gyengéden megszorította Piton kezét, mire a férfi szeme jókedvűen megvillant. Úgy tűnt roppantul élvezte, hogy mindenkit ámulatba ejthet.

− Ha mindenki megvan, akkor kérném, hogy a jobb kezükkel fogják meg a pálcájukat és szegezzék a másikéra, úgy hogy a hegyük összeérjen. – Miután mindenki követte az utasítást, folytatta. – Most pedig koncentráljanak egy kis mágiát a pálcájuk hegyébe!

Ezúttal a lányoknak sikerült először. Apró gömb jelent meg a pálcájuk elején, de amíg Hermioneé ezüst, addig a másik lányé olyan arany, hogy Pitonnal lejjebb kellett tenniük a pálcájukat, hogy ne égesse ki a fény a szemüket. Többjüknek döbbenten elakadt a lélegzete. Perselus szája sarka enyhén megrándult, de a lány nem volt biztos benne, hogy jól látta a fény miatt.

Harrynek csak lassabban, míg Ronnak kimondottan nehezen sikerült létrehozni a kis gömböt.

− Ismételjék a párjuk után!

Sarah minden figyelmét Pitonnak és a férfi lágy, mély baritonjának szentelte. 

− Fogadom, hogy hűséges leszek a Főnix rendjéhez és a társaimhoz. Fogadom, hogy megvédem mindazokat, akik rászolgálnak akár az életem árán is. – A lány szinte megbabonázva hallgatta a férfi hangját. Ahogy kimondta a szavakat, a pálcájából arany fonalak törtek elő, és kezdték el behálózni a boszorkát. Minden egyes mondatnál egyre több és egyre fényesebbek lettek a fonalak. Sarah lassan elismételte a mondatokat, mire az ő pálcája is hasonlóan cselekedett, mint Pitoné. – Egy leszek a főnixek közül, aki ha kell visszatért a halálból is, hogy megvédhessen.

Tisztalelkű sorozat - Lelkek találkozása (Harry Potter fanfiction) (Befejezett)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن