Hermione rávetődött Sarah ágyára, aki sikkantva kapta az arca elé a kezét. Álmosan megdörzsölte a szemét és kérdő tekintettel nézett barátnőjére. Hermione vigyorogva meglökte Sarah-t, aki majdnem leesett az ágyról.
− Mi a fene van veled, Hermione? – kérdezte motyogva a szőke hajú.
− Velem? – tette a meglepetett a lány. – Inkább veled mi van? Egyetlenegy szóval sem említetted, hogy ilyen helyes férfivel töltöd a hétvégéidet. – A végére, mintha enyhe neheztelés költözött volna a hangjába.
− Thomas kedves ember, de nem az esetem. Én úgy láttam, hogy inkább irántad érdeklődik – felelte vigyorogva Sarah. Hermione elvörösödve csapott a másik karjára.
− Sarah! – kiáltotta felháborodva. A lány nevetve kikelt az ágyból és kidugta a nyelvét Hermionéra.
− Észre sem vettetek – mondta a boszorka, mire Hermione hozzá akart vágni egy párnát. Sarah egyetlen szemmozdulattal eltérítette a párnát, mire a göndör hajú boszorka ámultan meredt rá.
− Ez bámulatos volt!
A lány megvonta a vállát, mintha csak azt akarná mondani, hogy nem nagy szám.
− Szóval, akkor Ron már nem érdekel?
− Ron bekaphatja – vágta rá mérgesen Hermione. Sarah felnevetett és egy fésűvel nekiállt, hogy kibogozza a hajában lévő gubancokat.
− Gondolj bele, te mondhatnád Lavender helyett, hogy Von Von – vékonyította el a végére a hangját a szőke hajú. Hermione felprüszkölt a nevetéstől, de a másik nem állt meg ennyinél. – Drága, Vonvonom – nyávogta egészen élethűen. – Annyira szeretlek, Roncimoncim!
Hermione annyira nevetett, hogy lefordult az ágyról. A padlón kiterülve nevetett, míg Sarah egészen komolyan hajolt fölé.
− Te meg akarsz ölni – mondta Hermione, de néha még megrázkódott a válla.
− Én? Soha – nyújtotta el a lány. – Igazából csak azt akartam, hogy ne figyelj erre. – Sarah villámgyorsan egy párnát vágott a másik arcába, mire az felsikkantott. A lány nevetve rohanni kezdett, míg Hermione, miután feltápászkodott, utána. Sarah leugrált a lépcsőkön és máris a Griffendél torony belsejébe találta magát. Jobbra, balra kerülgette a többi diákot, akik teljesen idiótának nézték őt is meg az utána rohanó Hermionét is.
Meglátta az egyik fotelben üldögélő Harryt, aki az elsős bájitalkönyvét bújta, így arra vette az irányt. Kiáltva ugrott a fotel támlájához, mire a Kistúlélő szinte kiesett belőle. Ijedten nézett fel rá, de ő csak nevetett és odébb ugrott Hermione elől. A fotel két oldalán próbálták meg elkerülni egymást, míg Harry jót derült rajtuk. Végül Sarah majdnem elsurrant Hermione mellett, de az az utolsó pillanatban elkapta a talárját és visszarántotta. A szőke hajú boszorka egyensúlyát veszítve esett rá Harryre. Őt követte Hermione, aki szintúgy rájuk esett. Harry legalul felnyögött, míg a két lány felnevetett.
− Ti megőrültetek – nyögte a fiú, de azért átölelte őket. Sarah élvezte ezt az örömteli pillanatot, elvégre ki tudja, mikor fognak újra ilyen önfeledten nevetni. Kellett nekik ez a bohóckodás, hiszen talán holnap már háborúba mennek.
********
Harry Potter kitartóan figyelt arra, amit Sarah magyarázott neki, és habár a lány remek tanár volt, ő ma már képtelen volt több bájital hozzávalót megjegyezni. Az elméje így is zsúfoltig tele volt a különböző receptekkel. Már csak másfél hét maradt vissza a próbatételig. Harry nagyon vissza akart kerülni, hiába utálta Pitont, a bájitaltanra szűksége volt. Barátjának ugyan sikerült elérnie, hogy egy kicsit is jobban kedvelje a tantárgyat, de attól még nem bírta ezt a rohanást.
−Kérlek, Sarah, hagyjuk abba mára – döntötte fáradtan a padnak a fejét Harry. – Órák óta ezt csináljuk. Képtelen vagyok megjegyezni több bájitalreceptet és hozzávalót.
A lány felsóhajtott és leült a fiúval szemben.
−Sokat fejlődtél – mondta végül. – Szerintem sikerülni fog.
Harry vetett rá egy kétkedő pillantást, aztán frusztráltan felnyögött.
− Piton utál – jelentette ki, de a hangja fojtottan hallatszott a pad miatt. – Sosem fogok visszakerülni.
− Én mondom neked, Harry, hogy sikerülni fog. Ha Piton professzor látja, hogy mennyit fejlődtél, vissza fog engedni.
− Tudod – emelte fel a fejét a Kistúlélő, és a lányra függesztette zöld íriszét. -, mostanában azt vettem észre, hogy Piton máshogy néz rád.
− Rám? – lepődött meg Sarah.
− Igen – bólintott Harry. – Nem feltűnő, de amikor felrobbant az üstöm és a bájital miatt megsérültél, én láttam, hogy a szemében színtiszta aggódás ült. Azóta figyeltem őt, mikor veled beszélt, és veled nem olyan mogorva.
A lány meglepetten hallgatta barátját. Harry mégis mikor figyelte őket, mikor nem is járhat bájitaltanra?
− Ugyan, Harry – legyintett a boszorka. – Mégis miért aggódna értem Piton?
− Hermione elmesélte, hogy mi történt, mikor a halálfalók bejutottak a kastély területére. Azt is tudom, hogy együtt szoktatok járőrözni. Nem kell titkolóznod, Sarah.
− Te kémkedsz utánam?! – A lány hangja egészen picit megemelkedett.
− Dehogy kémkedek – rázta a fejét. – Csak azóta, hogy Tisztalelkű lettél, kevesebb időt töltünk együtt és hiányzol.
Sarah ellágyult tekintettel hajolt át a padon, hogy megölelje a fiút.
− Jaj, te idióta – motyogta a fiú vállába. – Tudhatnád, hogy rád mindig van időm.
− Tudom, de annyi minden a nyakadba szakadt. Nem akartalak még én is terhelni. Ki tudja legközelebb, mit kell majd tennünk.
− Hamarosan itt a háború, Harry – engedte el a griffendélest Sarah és elkomolyodva a szemébe nézett. -, és attól tartok, hogy Dumbledore nem lesz itt, hogy megvédjen minket.
− Tudsz a kezéről, igaz? – kérdezte szomorúan Harry, mire a lány bólintott. – Sarah itt hamarosan elszabadul a pokol és én jövőre nem fogok visszajönni. – A fiú szeme elszántan csillogott. – Meg kell találnom a horcruxokat.
− Horcruxok? – A boszorkának elkerekedett a szeme. – Mégis mennyi van?
− Ha minden igaz, akkor hét – felelte Harry gondterhelten. – Kettő már el lett pusztítva, de a többiről nem sokat tudunk.
− Mégis hogy akarod őket megtalálni?
− Nem tudom – rázta a fejét a fiú. – Dumbledore-ral folyton őket keressük, de eddig nem sokat haladtunk.
− Utána nézek a dolgoknak – ígérte a lány.
Harry hálásan barátjára mosolygott. Tudta, ha Sarah valamibe mélyen beleássa magát,akkor semmi sem állhat az útjába.
YOU ARE READING
Tisztalelkű sorozat - Lelkek találkozása (Harry Potter fanfiction) (Befejezett)
Fanfiction,, − Tisztalelkűnek lenni annyit tesz, hogy a halál felett áll - mondta, és érezte, hogy a hangja is lágyabb a kelleténél. - Önnek soha többet nem árthat a gyilkos átok. Mint tudja a tisztalelkűek a lelkűk erejéből képesek pajzsot vonni a testűk és...