Přestože se Marlene po svém příchodu a vzhledem k Patrickově náladě obávala, že večírek skončí katastrofou, hodiny ukazovaly čtvrt na deset a všechno zatím probíhalo v klidu. Vlastně víc než v klidu, vzhledem k tomu, že se její přítel dobře bavil. Konverzačního partnera našel v Mishovi (a Marlene byla neskonale vděčná, že Erin se po svém příteli příliš nesháněla). Pokud počítala správně, měl v ruce už třetí lahev piva a v očích mu vesele jiskřilo. Zároveň jí neuniklo, že každých pár minut se rozhlíží kolem sebe, jako by ji hledal. Vždy, když se jejich oči setkaly, věnoval jí úsměv a jí zrudly tváře.
Seděla se zkříženýma nohama na zemi naproti ostatním a pomalu upíjela ze své sklenice pomerančového džusu s vodkou. K jejímu maximálnímu uspokojení Chris svolil zasunout do přehrávače její oblíbené album od Pearl Jam, které si přinesla, a vedle ní ležel na zádech Jules a byl blahem bez sebe, když jej volnou rukou drbala na břiše. Naproti ní na pohovce seděl Chris se svým doprovodem, na opačné straně spolu potom popíjeli Aiden a Dom Marlenin rum. Mishri a Patrick si našli místo za gaučem, oba stáli jednou rukou opření o kožené opěradlo a diskutovali; každý z nich při tom co chvíli kmital pohledem po své přítelkyni. Erin tančila společně s Prajantou na koberci za Marlene a z otevřených dveří na terasu je v tureckém sedu pozoroval Aaron a pomalu kouřil cigaretu.
„Ne, ne, ne, povídám, že jsem viděl psa stát jenom na předních a při tom chcát."
Marlene se při zaslechnutí téhle poznámky pousmála a všimla si, jak Patrick trhl hlavou. Vyhledal její pohled a poté nadzvedl obočí. Pokrčila rameny a neubránila se uchechtnutí, když pobaveně zakroutil hlavou a svou pozornost vrátil Mishrimu.
„Jedno, nebo druhý. Beru. Ale obojí ti nežeru, to ne," zakroutil hlavou Dominic a nejistým pohybem zápěstí si nalil dalšího panáka Marlenina rumu.
„Viděl jsem to! Chrisi, že je to pravda?" Aiden se obrátil s dychtivýma očima na Chrise, kterému na klíně seděla štíhlá dívka s nakrátko střiženými zrzavými vlasy. Od jejího příchodu jí patřila veškerá Chrisova pozornost – momentálně ji krmil kostičkami melounu napuštěného alkoholem – a už několik hodin kvůli ní dokonale ignoroval své okolí.
Marlene se několikrát přistihla, že Chrisův nový objev zaujatě pozoruje. Nina, jak ji Chris představil, byla bezpochyby krásná a přitažlivá, ovšem čím déle s ní musela být v jedné místnosti, tím více Marlene přemýšlela o jejím chování. Podle černé riflové minisukně s otrhaným spodním lemem, tmavě zeleného volného trička, které jí sahalo těsně nad pupík, a toho, jak se na svého novoročního partnera neustále lepila, Marlene odhadovala, že ji Chris musel potkat při jedné ze svých návštěv do barů v centru Adelaide. Nosní přepážku jí zdobil černý kroužek a očima zvýrazněnýma tmavě zelenou tužkou propichovala všechny v místnosti – pokud se zrovna nevěnovala tomu, že Chrisovi cucala ušní lalůček nebo líbala jinou část jeho obličeje.
Teď se s tázavým výrazem ve špičatém obličeji odtáhla, zřejmě s úmyslem zjistit, co je předmětem hovoru obou mužů na druhé straně pohovky. To přimělo i Chrise, aby pro jednou obrátil svou pozornost jinam.
„Konečně," zamumlal otráveně Dominic a vyklopil do sebe dalšího panáka.
„Tvrdím, že je možný," začal Aiden vážně a snažil se nepřešlapovat si jazyk, „že pes dokáže ch-ch-..."
„Chcát na předních," dokončil Dom a Aiden jej vděčně chytil za ruku a políbil ji.
Nině zacukalo v obočí a Marlene připadalo, že se ze všech sil snaží zadržet smích. Opřela se bradou o Chrisovo rameno a palec pravé ruky zahákla za poutko jeho džínových kraťasů. „Tak co, myslíš, že to jde?"
ČTEŠ
Junkies of Love
Narrativa generaleŽivot Marlene Blackburneové byl plný rozhodnutí, jednodušších i těžších, a i proto byl každý rok jako na houpačce. Jednou jsi dole, jednou nahoře, a právě v těch chvílích je nejpravděpodobnější, že spadneš. To říkali všichni, až se s přibývajícími r...