|10|

457 57 12
                                    

Yj: Tzuyu!

Oflayarak arkamı dönmüştüm. Sabah sabah bir uyuyamadım!

Yj: Tzuyu unnie!

Tz: Yeji birazcık...çok azcık uyuyayım!

Yj: Herkes acıktı ama!

Gözlerimi açıp pencereden dışarıya bakmıştım. Daha sonra üstümde oturan Yeji'ye.

Tz: Of!

Yeji yi kenara itip yerimden kalkmıştım. Banyoya girdiğimde Chaeyoung'da elini yüzünü yıkıyordu. 2. musluğu açıp soğuk suyu yüzüme serpmiştim.

Yavaş yavaş kendime geliyordum.

Cy: dün Hyunjin'e mi baktın?

Tz: Kime bakmamı bekliyorsun?

Cy: Jungkook'a.

Chaeyoung alay edercesine gülmüştü.

Tz: İyilikten anlamaz şey...

Yüzümü buruşturup havluyu almıştım ve banyodan çıkmıştım. Elimi yüzümü kuruladıktan sonra dolabın kapağını açmıştım. Dar, beyaz bir kazak ve kısa pantolonu yatağa atmıştım. Ardından alt gözden uzun açık kahverengi botlarımı çıkarmıştım. Yeji dolaptan etek-bluz tanımı çıkarmıştı. Çok açık pembe bir etek ve eşi yarım, kısa kollu dar bir bluzu giymeye başlamıştı. Ben de üstümü giyinmeye koyulmuştum ki Chaeyoung gelmişti.

Birkaç dakika söylendikten sonra dolaba yönelmişti.

Cy: Ne giyeyim sizce?

Yj: Siyah uzun pantolonunu. Üstüne de şu sıfır kollu boğazlıyı giy.

Chaeyoung kafasını sallamıştı ve Yeji'nin dediklerini almıştı.

Üstümü giyindikten sonra aynanın karşısına geçmiştim ve saçımı taramaya başlamıştım. Chaeyoung her zamanki gibi saçlarıyla uğraşmayıp kısa botlarını giymeye koyulmuştu.

Yeji'de pembe diz çoraplarını giyip yanıma gelmişti.

Yj: Saçlarımı örsene.

Cy: Öncelikle şöyle bebek gibi konuşma. Saçlarını da ördürme. bok gibi olur.

Yeji'nin suratı düşmüştü

Yj: Açık sözlülüğün için teşekkür ederim.

Chaeyoung kıs kıs gülüp odadan çıkmıştı. Yeji de her zamanki gibi saçlarını 2 at kuyruğu yapmaya başlamıştı.

Benim işim bittikten sonra savaş eşyamı alıp odadan çıkmıştım. daha merdivenleri yarılamadan Yeji gelmişti ardımdan.

Odaya girdiğimde herkes oturmuştu.

Bangchan mavi bir ceket ve lacivert botlarını giymişti. Hyunjin her zamanki gibi rahatına düşkündü. Giydiği yeşil şofmanla aynı renkte bandana takmıştı.

Yj: Iyy o ne öyle. Ben bile takmıyorum.

Hy: Sanane? Önce kendine bak. Bebek.

Yj: Dedi bebeklikte 1 numara olan çocuk.

Hyunjin yerinden kalkmıştı ve Yeji'nin üstüne yürümüştü.

Hy: Her şey senin yüzünden oldu zaten! Seni kurtarmaya-

Yj: Düzeltme: beni kurtaramadın.

Hy: Ahh! konu bu mu?

Yj: Evet.

Hy: hayır ben seni-

Bc: Bence susun artık.

gülümseyip mutfağa ilerlemiştim. Ben kahvaltıyı hazırlarken kavga devam etmişti.

ᵍᵃʳᵈᵉᶰᶤᵃ//ʲᵘᶰᵍᵏᵒᵒᵏ⁺ᵗᶻᵘʸᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin